REGNAR HOS NELLIE IDAG....

okey NU KÖR VI.
Duschat & käkat så nu känns skallen vaken ;-)
Somna sååååå najs igår med heeelt nya lakan i sängen. Brasan typ va tänd utanför & stereon liite lågt på i högtalaren :)
Sms a med alex SEEEEEEEENT mm ja vet.
Innan ja la mig satt ja & prata me mi mami i sängen om massa grejjer.
Har så mykke frågor ja inte har svar på...så liksom hopas hon ska ha dom åt mej?
Ehh`???? okej??

amen ni fattar va ja menar. mamma & ja pratar om allt...fast hon inte har svar på allt så försöker hon iallafall.
pappa e oxå sån. asså en riktig tjej pappa :) som liksom man oxå kan prata me allt om. en sån där cool farsa.
asså mina päron e jue typ unga...ja e 11 i år dom typ 32.
f*n e glad att ja har mina päron. dome så snjs asså. älskar alla mina kompisar som alltid e här hemma. fö de e så...alltid kompisar hä hemma.
elle **** som typ bodde här....ibalnd glömmer ja av hur snajs dom e.
mina päron asså.



hoppas ni fattar hur ni betyder to me. viist ibland tjafsar ja me er...men ni fattar ALLTID.
ni har vart där me adam grejjen hela tiden. ni har stöttat mej o fattat hela grejjen.



shhiiiiiit snögg papi ja har då ;-)

men asså......jag älskar er

puss nellie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mamma ser jätte fin och snäll ut,

hon ser typ ut som 20 år , jätte fin, lika fin som dig!

2011-01-08 @ 11:18:05
Postat av: <3

Vad hände mellan dig och Adam?

2011-01-08 @ 11:36:45
Postat av: Wwwwooorrrrfffarrr

snygg mamma = snygg Wwwwooorrrrfffarrr

2011-01-08 @ 11:43:57
Postat av: Elin

Du är så lik din mamma tycker jag ;)

2011-01-08 @ 12:37:58
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Gött att kunna ha sina föräldrar vid sig. Själv snackar jag ALDRIG om problem med mina föräldrar. Antingen tar jag upp det med min bästa vän eller så tar jag itu med det själv.

Jag är såpass stark så jag vill kunna ta det själv.

Jag vill helst att ingen ska behöva hjälpa mig med mina problem. Alla har problem så det räcker så a, jag e sån som håller lite tyst om mig :)



Puss på dig gmn <3

2011-01-08 @ 17:16:56
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: matilda

gud vah lik du är din mamma !:p<3

2011-01-08 @ 21:08:28
URL: http://matildalautner.blogg.se/
Postat av: Julia =D

Du e skit lik din mamma Nellie!!!! =D

2011-01-08 @ 23:37:52
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: Julia =D

Du e skit lik din mamma Nellie!!!! =D

2011-01-08 @ 23:37:53
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: Julia =D

Du e skit lik din mamma Nellie!!!! =D

2011-01-08 @ 23:37:53
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: amanda henriksson

oj my God... hahah men shhiit va du e lik din mamma!! haha jag bara föst: har hon färgat håret nellie nu osså?.... men sen bara .. oj det e ju din mamma!! oopps! haha men du e verkligen kik din farsa med! o smilla! ni i denna cooola Berntsson-familjen e ju as lika o as sköna!! hahaah okejj



din blogg e bäst nellie!! du med! och så j*vla fruktansvärt vacker!!<33

2011-01-09 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0