Mina svar........ni kommer GILLA detta ;-)

*Vem e Bernt-Åke ?? ;)

svar: Bernt-Åke är A, vi kalla varann för sol-gun, bernt-åke,britt-inger,kent-gunnar



*Vilken månad fyller du år ?? c(:

svar: i september....29 faktiskt



*Va saknar du från förra året ?? ;D

svar: Just nu allt, minnen, tävlingar, saker jag gjorde...hela året va magiskt! Hände sjukt mkt det året minnen ja kommer ha me mig hela livet. Å då menar ja hela livet.


vad vare för inlägg du tyckte JOHANNA GRANT hade skrivit i top class? :)

svar: det var ett inlägg om hur enkelt NI kan döma oss som bloggar om hur vi rider eller ser ut. Ofta visar vi ett film klipp på kankse 2 min...fast ridpasset är på ca 1 timma & då e ni läsare väldigt snabba på att döma hur man sitter eller rider. SANT

skulle du vilja gästblogga hos mig?
Läser och kommenterar du min blogg längre? fö lix ja saknar dt :(

svar: har sååå lite tid över till sånt att gästblogga hos andra. jag läser era bloggar då ja har tid & då komeneterar ja om ja hittar nåt intressant.
hoppas du förstår & fortsätter läsa :)


Stör du dej lite på att dt ä många anonyma som frågar ifall du har glömt **** ? (flåt fö att ja pratar om honom)

svar: asså både och. Ni gillar jue mig & e nyfiken på MIG. Han va en del av mig så jag fattar det att ni frågar.

Vilken ä den bästa häst bloggen som du har läst? asså som nt såna som har två bloggare i samma blogg utan enskildblogg ? :)

svar: paow hon e COOL tar ingen skit & grymt snyggish

(saknar dina kommernarer, sms å allt)
puss på dej nellie <3
oolinekristiansson

svar: <3

hej nellie,första gången jag ställer fråga så hoppas verkligen du svarar!

Nu när du försöker komma över adam, har du några tips till en tjej i samma situation?

puss&kram och all lycka på dig sötnos !

xoxo Stephaniie

svar: Hej fina du!
Du frågar HEEEEEELT fel person nu vet du va? ;-)
Vet inte ens själv hur ja ska göra....känns som ja snurrar runt i ett mörkt rum typ & bankar på en dörr att nån ska släppa ut mej...fanns ingen öppnar.
Så jag kan absolut inte ge råd.....skulle bli fel. Men håll dig till din bästa vän & lita på den.
I mitt fall Alex.



.vad heter dina hästar

svar: Sieverholms Thonna, Gevalia & Sterre " Stella "

.hur lång är du ?

svar: 1,45 kanske??

har du färgat håret nån gång

svar: jag slingar det!! tycker det är fint nä de e liite olika fäger typ.

kan vi göra något nån dag?

gryyyym blogg! <3

svar: kanske det ;-) måste va på humör fö det då.

fär? :D <33

svar Gina & sjöbarn, märket Grunt då asså.

Skulle du kunna svara på ffrågerna som du får i ett videoinlägg ? :D <3

svar: hahaha veeet att ni vill det...men över 60 frågor...så tyvärr. TIDEN......asså funkar not.

hur lägger du till musik till dna vidioklipp??:))<33

älskar din blogg:))


svar: Hej!! Jag laddar ner på downloads.nl. sen lägger jag till filen i windows movie maker!!
sen laddar jag upp på youtube!

Var det nåt mer jag skulle skriva i mailet? Säg om ja gjorde fel eller så. Har skickat det ifall du inte sett d :) kram <3


svar: skicka igen, inte fått det????? kollat 2 gånger nu??


ärligt svar nudå, har du lätt att få killar??? ersänn nudå.

svar: ABSOLUT INTE!!!! Alla killar e typ rädda för mig eller nåt ;-)
Men asså tror de e så...fö jag & A va ihop så länge så vet dom inte riktigt hur dom ska gö??
SÅ NEJ...jag har INTE lätt att få killar. Visst har killar velat bli ehop efter adam.....men nesh.


När är din första start med Stella iår?:)

svar: i mars i Trollhättan :) då ska alla startas :) nyfikna e välkommna :)


Hej fina Nellie.VET att du hatar frågor om detta.Men har du glömt A än??Bästa bloggen


svar: Nej.Tack



hur går det mellan dig å gurra ?:)

svar: vi e vänner - INGET ANNAT!!


och hur gör du musik till dina videoklipp ?;)

svar: se svaret i nån fråga innan!


tänker du mkt på **** , elr e han borta ur dina tankar ?

svar: Jag har ett hjärta...ja e ingen robot. Så ja & nej på dom frågorna. <333


Vilket språk ska du välja när du börjar sexan ? <333

svar: papi e ju halvspanjor...så spanska SÅKLART!!! si si


e det nåt mellan dej och alex . ?

svar: han e mitt ALLT, min bästa vän, min brorsa...min luft...så typ ja!! evig vänskap.


eller gurra ? o:

svar: Nesh......bara vänner. vi har lixom haft vårt. & hur ska man toppa de ja & a hade???


var ska man skicka "idol" bilder någonstans? :)
kram

svar: till [email protected]


Den anonyma där uppe.. Ja tror inte att hon glömmer han ifall ni håller på och påminner henne om han hela tiden..


svar: :(  <33 tack alex älskl...

Vill du ha bloggsvar?

svar: nej!! nej skiter i det

brukr folk säga att du e bortskämd elr så? dom som inte känner dej vet ju inte så bra.. men säger dom typ så? elr a nellie berntsson tror hon är nått för att hon har en stor blogg och tre ponnys?

jag diggar dej tjejen mucho!! hoppas du har det bra!<3


svar: Hahaha BRA fråga. Den fötjänar ärligt svar!!
SÅKLART. VET att folk snakkar om mig. Det ramlar in sms varje dag...även från sk " vänner " skvallrar på varandra om den sa de & hon sa de.
Sen när nån lär käna mej på riktigt & drar me te stallet i - 10 grader & ser när ja rider alla mina 3 ponnysar o mockar o så.....då brukar dom inte snacka mer.
Men såklart de snackas.....JA E INTE DUM!!!!!!! men JAG snackar aldrig om NÅN ever.

Om stellas gamla ägare kom och hälsade på skulle dom få rida henne isåfall??

svar: Hej.....asså hälsa på få ni gärna göra. Men det är bara jag som rider Stella nu. Inte ens nån kompis får göra det. Bara jag.

Hej nellie<3 Kanske konstig fråga.....?Tycker du min blogg är fin/bra?<33
(http://ellaofc.blogg.se)

Kram<3

svar: jättefin, duktig du e :) kämpa på :)


e du kär i nån på riktigt o hur många gånger har du vart kär

svar: ja jag är kär i nån på riktigt & jag har vart kär i nån 2 gånger.

Frågan ALLA bloggläsare vill veta men inte vågar fråga

VAD HÄNDE MED ADAM & DIN LOVESTORY??????????


svar: okey.......SISTA gången jag skriver om detta. VET att ni e nyfikna fattar det. Måste fatta det...ni läsre jue MIN blogg & om MITT liv här.
Han har funnits där nästan sen ja starta bloggen ni har typ läst massa saker vi gjort...nä vi tjafsat & nä vi haft de amazing <3
Sen PANG e de slut o ni fattar att ja e down.
Så viissst ja förstår er. Lovat mami o papi att inte skriva mer om han nu...men svarar på frågan fö att ni e grymma.
Ni ger mig så mykke varje dag. Kommenterar o stöttar så sjävklart vill ja svara.
Adam o ja hade det inga andra ens va i närheten av. Vi va bästa venner o va galet kära. Va otrolit lika i sättet o kunde ba kolla på varan så flabba vi.
Typ messa 10 sms varje dag & prata me varann på kvällen.
Åkte hem efter skolan...myste gjorde mat...bara hade chill.
Va på semster ihop...han stod o hejja på mej i varberg & vi hade eget as mtwsigt hotell rum i helsingborg.
Han sov typ varanan helg hos oss.....mina föräldrar va AS snella mot han.
Han va me i vår familj.
Ja prata me han om ALLT o han me mig me. Vi vet alla hemligheter om varann. O prata oxå om de tog slut så skulle vi va typ snajs mot varann.
Visst vi hade upp oner....va jue ihop över 1 år.....asså det e så. Man e olika...men endå lika.
Adam förändrades snabbt...riktigt snabbt.
Sms en sluta komma...o han drog sej undan. Ja blev arg...(som ja verkligen kan bli ) o sen lessen.
Sen ba tyckte ja att ska du va så här kan de lika väl ta slut.
Han ba ok........
Sen gick de en vecka...ja va sjuuuuuuukt lessen. Mådde illa o va as down.
Adam hörde inte av sig.
Jul & nyår gick. Ja ringde på nyår o önsk han gott nytt år. Han ba: ok.
Sen en kväll nä ja va sååååå lessen...mami o papi va borta i stallet......hade INGEN att prata me.
Så ringde ja adam.....ja grät o sa att ja inte mådde bra o sakna han :(
asså viste inte va ja ville...men bara höra hans röst...o ba ha lite svar.
HAN SA INGENTING! Han kunde inte ens ge mig tröst....nä ja grät l telefonen.
Han va HELT kall.
Asså spelar ingen roll om min värsta ovän ringer mitt i natten....ja svarar o lyssnar o fösöker hjälpa. Ja e sån.....men HAN som ja gett ALLT...kunde inte ens finnas 2 minuter att trösta mej :(
Tror ni fattar hur de känns....har inte hört av han sen det typ.
Men har ONT i magen fö nä vi kommer ses igen nångång :(
Tycker de e sjukt LÅGT att behandla nån såhär som han behandlar mej nu.
Jag har INTE ens gjort nånting.
Ja e inte perfekt ja har säker gjort 10000000 fel nångång under våra 13 månader....men jag har alltid behandlat han så grymt ja kunnat. Verkligen försökt på alla sätt.
Skrivit om han här varje dag o typ bla bla bla
Ja har ALDRIG på 13 månader vart hemma hos han.....inte en enda gång.

så nu har ni hela lovestoryn.......vill ALDRIG mer ha frågor om detta nu. NEVER.

vad e din sko stolek ?;-)

svar: 36 :)

vad har dina ponnyz för tum på saden

svar: båda sadlarna är 15 tum!! prestigen e bäst.

hu mycket väger du ?

svar: typ 36 tror ja! men ja venne säkert

Hur många schabrak har du? och vilka märken? skulle vara as kul om du typ visa alla på en video?
Kramkram <3

svar: Hej!!
Typ 20 kankse. Jag har olika men, scapa, jw, kingsland, glenn gordon.
Kan kankse göra det när alla e rena o så :)

Hej:) Vad har du köpt dina scapa schabrak? Vet du vad dom finns att köpa?:D

svar: Jag köper dom på olika ställen. Sjöängens, svensk ridsport, nätet & i falsterbo.
men scapat bytte ja med en tjej.

Jag tycker du rider jätte bra för att inte vara så stor och jag älskar din blogg<3

svar: Tack såååå mycket :) Ja e faktiskt bara 10...många som glömmer de iblan :)

är mest med..
killar-tjejer? TJEJER
är...
sporttjej eller fjortisliknande? FJORTIS RIDTJEJ :)
äter..
hellst en stor blodig köttbit eller vegetarian? VEGETARIAN DÅ
..
populär eller pluggis? POPULÄR.....HEHE
inget ben eller ingen arm? INGA BEN
döv eller blind? DÖV
sälja en häst och få tillbaka matcho eller ha det som de e nu? (även fast man inte kan ändra det) SOM DE E NU
...(förlåt om jag "påminde" dig) :(
pojkvänn eller bästis? JUST NU BÄSTIS
kött eller fisk? FISK
potatis eller ris? RIS
gurka eller tomat? TOMAT
mjölk eller vatten? MJÖLK

hah de får nog räcka me frågor ;)<33


Vad har du för bh storlek?

svar:  skulle du allt vilja veta va ;-)

Har du fått din men ännu?

svar: kan du inte ens stava till ordet...får du inget svar :)


1.Finns de nån speciell blogg du gillar??

svar: haha aaa paow e coooool!!
Hur många läsare brukar du ungefär ha om dagen??

svar: Olika...men just nu e statistiken ELITE :) me aldrig under 2500 :)

om ''A'' en dag knackade på din dör och grät och berättade hur mycket han saknade dig och älskade dig , vad skulle du då göra??

svar: som sagt innan...jag HAR ett hjärta & det är jag STOLT över!

om du för en dag fick va exakt vem som helst vem skulle det bli ?

svar: Malin Baryard när hon slka starta nån värds cup klass!!!

vad heter den ridhjälmen som du hade innan GPA ?

svar: Lamicell kostar 999:-

Hej Nellie var har du köpt de där jeanschinosen (stavning?) från i dig demim någon stans älskar de =)

svar: i min mamams affär sjöbarn i skärhamn, 599 :- kostar dom :)

lök elle lax ?

svar: åååh alex va svåååååårt...men jag tar alex <3

Oja, jag bara älskar din blogg! :D ♥♥

Fråga : Vilken är ditt hemskaste hästminne?

svar: Det var nog när vi slutmätte stella...haha va AS nervös att hon skulle bli c ;-)

Vilket är ditt lyckligaste hästminne?

svar: när jag vann meetinget på tjörnhoppet med thonnisen :) & nä stella blev b ponny & när ja gick te a final me gevalia i varberg

Vilken ålder hade du velat vara helst?... eller du kanske vill vara 10 det vill jag ijallafall :) <3

svar: konstig fråga.....hm...men att vara född 98 hade passat bra då ALLA mina vänner e födda 97,98 ;-)

vilka bloggar läser du ?? ;)

svar: Paow, kissies, hugorosas, ponnyochryttare, julia dyberg, elviras........o kanske nån mer

vilken ridskola red du på förut?

svar: tjörns ridklubb & valsäng

är du kär i nån nu? :)

svar: ja



kan du inte ha en fototävling eller något ? du har väl aldrig haft det ? ;p

svar: men känns som ALLA bloggar har det. vill köra mitt rejs här på my blogg. Men det kommer en tävling snart!! LOVAR det :)


en i addes handboll hehe    du e snygg, men ska vi bli ihop bruden ?

svar: tack ,men NEJTACK .....u can`t handle me ;-)

Vem av dina 3 ponnysar passar du minst ihop med om du får tycka till själv?
Du lova ärliga svar!!

Grym blogg

svar: resultat mässigt är det jue thonna helt klart.
svår fråga....fö gevalia käner ja så sjukt bra nu...vet alla knappar på henne.
stella har ja inte börjat tävla än...& thonna vart skadad nyligen.
men asså har svårt att hitta knapparna på thonna....vart MKT motgångar me henne på slutet.
men nya tag nu 2011 :)

Din favvo mat?

svar: mammas laxsoppa...elller lottens från början :) hihi

favvo glass?

svar: magnum me nötter i....mums...saknar sommaren NUUUUU

va/e vem "97:an" ? (A)

svar: asså ja har vart för ärlig innan ;-)

när du sätter dej vid datan, hur ser det oftast ut då? lixom bloggen, bdb, msn och allt?

svar: loggar bloggen, kollar alla kommentarer..mailen...sen bdb. ibland msn :)

Hur skulle din underbaraste drömdag vara??

svar: går upp tidit på morronen...lastar alla ponnysarna & drar ner till meetinget på varberg i juli.
massa underbara kompisar där & ELLA såklart.
rider ut på kvällarna & hejjar på varann :)
LÄNGTAR!!!!

Tävlade du i nordhallands rk den 21/11 2010 ??

svar: Japp...4 fel med mirja & typ 574674647383389 fel med Thonna :)

längtar du efter adam ?? :D

svar: säger det igen. jag HAR ett hjärta.

Vad var det som intresserade dig att börja rida?

svar: mamma har ridit all life & hon tyckte ja skulle börja. pappa ville fotboll o körde på båda. asså ja va faktiskt ganska grym på fotboll :)
men ridningen OFC äger :)

Vad var det som fick dig att gilla det mer och mer`?

svar: asså de e en sån kämpa kämpa kämpa kämpa me hästar. INGET kommer gratis INGET!!

Har du strulat nån gång ?

På bilderna så "pussas" ni ju bara.. Haha, lite weird fråga, men vad vore inte livet med lite udda frågor & svar ? xd Okej, nu blev allt konstigt..men min fråga är alltså: Har du strulat någon gång ? :)

svar : jag & adam var VÄLDIGT kär ja <3

Har du strulat? ;)

svar: som sagt... väldigt KÄRA

Hur högt har du hoppat? :)

svar: 1,20...men på annans ponny :)

Jag tycker att du gör grymt ifrån dig Nellie!
Menvad tycker du om att bara med i skvaller bloggar? :)
kyyzzz :D <3333

svar: aså.... dom skriver om påhitt & lögner å va dom kanske tror??
Är det schysst?? Nej......finns la bättre saker att skriva om i så fall. Hissa all vi duktiga ryttare istället istället för att dissa.

Vad är din mail adress?? :ö

svar: [email protected]

Vet du hur man sätter upp sin header??

svar: absolut INTE :) men kolla me nellie karlsson neehhlss.blogg tror ja?

Oh varför är du så sööt???

svar: fö mamma & pappa busade nångång för 11 år sen ;-) hahahahahahhahaha
kan man skratta åt sig själv ????

Adam eller Gustav? :)

svar: ingen av dom. been there done that;-) haha

Har du planerat in de första tävlingarna 2011? Vart ska du isf? I närheten av jönköping? :D

svar: sitter hemma nu me la familia o planerar hela tävlingssäsongen. men inte i närheten av jönköping.

Älskar dig & din blogg Nellie, du är verkligen speciell. Jag ser upp till dig honey.

svar: jag tycker att man ska se upp till sig själ o det man e bra på :)
kram

inte för att du är stor på dina ponnyer, men när ska du börja med cponny ? :D <3

svar: jag ska tävla b ponny i 3 år tiill.fattar inte varför man ska stessa upp på c ponny?? då ska man slåss mot ännus större tjejer. Nepp...ja ska tävla b så länge ja kan. Har jue 2 maxade.

hur gammal var adam som du var tillsammans med innan?

svar: fyller 13 i år

vad hände med han killen som du hade stora känslor för?

svar: svaret har du nog läst inan :)

vilken hemsida är anonsen om gevalia, eller är hon fortfarande till salu?

svar: ingen annons på henne nu :) men hon är till salu till rätt tjej!

vart bor du? alltså inte exakt, har hört några säga att du bor i göteborg?

svar: jag bor på tjörn 6 mil från göteborg :)

du har jättegullig blogg, dina hästar är sjukt söta & du också såklart! va med på att jag kommer skicka idolbilder ;)

svar: haha tackar ...då ser ja fram emot d då :)

heej he, gillar du din fröken / fröknar ??

svar: jadå. har nya fröknar nu...men hade en innan som hette kerstin...KOMMER ALLTID KOMMA IHÅG HENNE bästa fröken ever.

Beskriv dig själv med 3 ord.

svar: ärlig, sårbar, galen

Beskriv dina ponnys med 3 ord

stella: kapacitet, snäll, ärlig
gevalia: busig, power, underbar
thonna: känslig,power,min

Hur många gånger har du ramlat av??

svar: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA :)

Vad är ditt måla med Stella inte bara 2011 lixom allt typ ditt STORA mål??

svar: kommer hoppa sm på stella. om vi e friska båda 2

Vad ska man tänka på när man är på en tävling, några tips??

svar: skit i alla andra...fokusera på DIG själv.
Sätt ALLT på framhoppningen. Få din ponny lydig & fäljsam där. Sen kör så det ryker:)

När du har sålt Gevalia ska du köpa en c-ponny då??

svar: nej.

finns det några ''liten blogg'' av dina blggläsare du läsar ibland??=)

svar: asså alla ni som komenterar o lämnar era adresser på bloggen kollar ja på :)

hej fina du,ska du på discot denna nästa fredag eller?ses vi? :-)<3

svar: klart nellie berntsson ska gå!! VI SES :) kommer med massa tjej kompisar & min alex ofc :)


Kan du tipsa om någons läsares blogg/bloggar som du tycker är bra och kanske inte jättestora? :)

svar: vill inte göra det...svårt att få me alla o alltid nån som blir lessen.


Hej fina Nellie !

Kan inte du göra en videoblogg när du sminkar dej :)
skulle vara kul om den kom typ snart :)

svar: hahaha typ skrattar nä ja bara tänker på det..jaja kankse det ;-)


Kan du visa upp alla dina tävlings schabrak? Hade vart roligt att se :)

svar: japp nä dom e rena..så skall ja gö det :) lovar!!!


Hur exakt höga är alla dina ponnysar ? :)

svar: Gevalia 1,23 Thonna 1,29 Stella 1,30

Hej lilla du.
Otroligt fina ponnys du har.
Har följt din blogg nu ett tag & blev väldigt glad att Stella blev en B ponny.
Vad jag kan döma av filmer & måttet på ponnyn & åldern så känns hon " bra värde " i pengar.
Även lilla gevalia är söt.
Men har du ngn "önske" ryttare som du skulle vilja sett på¨henne??

Kramar

svar: snajs fråga :) asså nån liten tje som vill klättra upp i klasserna. Men ingen rädd tjej.
Har haft såna spm provridit o typ gnääällt...- hooon e så staaark.
asså gevalia e en framåt ponny....man får vara lite tuff fö att fixxa henne.
men asså min syrra e 7 o fixxar henne....men vi gnäller inte.
Typ hon den där lilla wissèn syrran hade vart klockren på gevalia.
LITEN o TUFF.
Elle saga ruckman...duktig & verkar vilja komma uppåt i klasserna.

Kan du vidoblogga snart?

svar: om ja e på humör gör jag det imon :)

målar du dina ögonbryn?? kanske konstig fråga men ja undra:)

svar: jag har väldigt mörka ögonbryn endå...men ja fyller i dom me penna ja.

snälla kan du visa hur du sminkar dig<3<3<3<3

svar: jag har lite ljus foundation från max factor...sen lite rouge.
mascara & penna te ögonbrynen.

eller sminkar din mamma dig??<3<3<33

svar: haha ja får tjata på MIN mamma fö att hon ens ska sminka sig själv. HOn kan inte. SÅ NEJ :)
men ja har sminkat henne...typ på nyår :)

skulle du kunna tänka dig att träffa några av dina läsare?(K)

svar: både ja & nej...hade vart blyg :)

snälla svara odentligt nu har du BH isåfall vilken storlek??

svar: hur svarar man ordentligt????

Av alla häst skvaller bloggar som finns vilken tycker du är bäst ! ? :D

svar, topriders

Hur är en dröm häst/ponny i dina ögon ? :)

svar : EXAKT SOM STERRE " stella "


Vad tycker dina föräldrar om att du bloggar och läser dom den oftA?,:)

svar: båda mina föräldrar läser min blogg. DOM E STOLTA ÖVER MIG :) puss


vill du bli KÄND?

svar: det beror väl på varför man blir känd?? eller??
men känd för att man e elit ryttare .......GÄRNA :)

harru fått mens ?

svar: leker inte med barbie nej....

använder du bh, och isf vilken storlek ?

svar: svår fråga...men jag väljer nog brottning...för badminton e inte min grejj serrö

hej nellie kan du läsa min blogg?


svar: då gör jag det :)

förlåt för att jag frågar om honom men tror du **** läser din blogg?

svar: kan sätta min egna B ponny Stella på att han INTE gör det :) !!!

Vilken gren tycker du är roligast hoppning eller dressyr?

svar HOPPNING HOPPNING HOPPNING

Hur länge har du ridit?

svar: sen ja va 6 typ

Hur högt har du Hoppat som högst (inte bana)?

svar: 1,20

Rider du varje dag ?

svar: jaaa varje dag. då ja har 3 ponnysar att rida å dom rids olika dagar..så blire varje dag :)


Vad är dina ponnys för raser?

svar: Gevaila e okänd imp danmark....thonna.....va va hon nu igen då..svensk ridponny??
stella e welsh

blev det nåt modellande eller???

svar: japp..men inte båda. men jag åker på tisdag....så ja e ledig från skolan då :) kul!!!


lite konstig fråga ,
men kan vi gö nåt ngn dag ? (a) :D <3

svar: mandah...japp de kan vi


HEJ NELLIE!
VILKA VILL DU KOMMA MED I DIN KLASS PÅ HÄGGVALL/BLEKET?? anton h,sara,matilda f,mattias, arvid,philip,fredrik
VILKEN SKOLA? venne än
VILKEN SKOLA GÅR DU I? kållekärr
ÄR DEN SKOLAN BRA? arå
RIDER DU OFTA? varje da
HUR MÅNGA KOMPISAR HAR DU? m¨ååååååånga
DET VAR ALLT FÖR DENNA GÅNG SES!!
HEJ DÅ !!!


hur länge har du haft dina söta ponnys? (:

svar: gevalia 3 år, thonna 1 år, stella sen sept

Hej
Har du kommit över ADAM??

svar: tror ni vet svaret på de


Läst din blogg ett tag nu men fattar fortfarande inte vad som hände med Adam? :O

svar: svaret hittar du i nån annan fråga. kram


btw hur hög blev thonna ? :) <3

svar: thonna är 129,9



kan du videblogga igen ? :)

svar: kanske imon...maybe

letade du länge efter en ponny
innan du hittade stella ?

svar: vi leta inte ponny...vi liksom bara "sprang" på Stella ;-)

när du bloggar, tänker du på nåt speciellt då, utom det du ska skriva ?

svar: asså ja tänker massa all the time.....snarare på att ja ska skriva rätt-

nån har kanske frågat denhär frågan innan men hoppas det är okej om jag frågar den igen, då :)
kommer du nån gång sälja stella ?
eller kommer du ha kvar henne & sen låta din syrra ta över henne om smilla klarar/vill det då ? :)

svar: smilla skall ha stella efter mig...det e helt klart. sewn får vi se.

vilka bloggar läser du, och vrf läser du dom? :)

svar: ja läser olika bloggar. mina kompisars o ni som läser här. men mest paow...fö hon e cool


har du o adam haft sex ?

o svara inte med "DEEE DDDDUU" eller "fråga 0018..." du sa ju att du skulle svara ÄRLIGT på alla frågor!

svar: men prova 118 118 istället då;-)


sry, en till;)

vad har du för sporrar ? :)

svar: hammar sporrar...men pappa har rundslipat dom så dom e godkända :)

vad är det med stella som du verkligen fastnade för? :)

svar: hennes hoppteknik e to kill for...sen är hon så oförstörd liksom.

vad är det du sökte efter när du letade efter en till ponny ? alltså då du köpte stella, kollade du på många, och vad var det som gjorde att du valde just stella ? (:

svar: jag sökte efter en ponny som va oförstörd..inte sönder tävlad. sen la ja all mitt på att min tränare skulle tycka dern va bra o passa mej o min ridning.
nej baara stella. stella e som en sagoponny på riktigt.

Vilka bloggar är dina favoritbloggar/vilka bloggar tycker du är bra?

svar paow

När började du rida? Hur länge har du haft egen häst och red du på ridskola då innan?

svar nä ja va 6 typ..japp ja red på 2 ridskolar innan.

Hur tycker du en äkta vän ska vara?

svar: en äkta vän ska vara exakt som min kompis ELLA <3 & frida z

Skulle du kunna tänka dig att rida en D-ponny?På heltid alltså.

svar: nej ja e för liten för att rida d ponny...tyvärr :)

hej hur gammla är dina ponnyer?


svar: thonnis 12 år, gevalia 15 år stella 8 år.

Hur länge har du ridit? :) sen ja va 6 typ
Är Gavalia (stavning) såld ännu?.. :) nepp
Gillar du märket Addidas? :) a ganska chill så'


hhejj du,
fast ja är 3 år äldre än dej känns du nästan mognare än mig, helt fkn sjukt? skulle nt tro att du va tio om ja såg dej irl?:d<3 Och ja ser upp till dej ? sjjuukt or what?:D
aja, frågorna:
1. Vart bor du? asso stad? ja bor på en ö som heter tjörn
2. Hur blev du och Adam så mogna tsm lxm? vi va kära på riktigt
3. Hur kan du vara så mogen/modig med killar? ja e inte det me killar - ja va de med adam
4. har du och din mamma en väldig bra relation, dt verkar så!:D tell me more vi har en sjukt bra grejj ja o mami
5. va brukar du och dina vänner göra?:) rida :)
6. hur kan du va så fin:) haha men de ja inte



Hejj nellie,
1. Är du social med din mobil? (haha)<3  nesh inte så.....
2. Har du sett the twilight saga (twilight, new Moon & eclipse)?<33 ne inte alls
3. Hur länge har du ridit?<3 sen ja va 6
4. Vill du gö nåt nån dag kanske?;)<333 kankse det :)

Brukar du läsa vår blogg ? :)

svar: jajjamensan teamlersater :)


SERIÖST....DETTA VA HEEELT GALET MED FRÅGOR.
HAR SVARAT SÅ ÄRLIGT JA KAN PÅ NÄSTAN ALLA.

HOPPAS NI KOMMENTERAR ELITE NU DÅ TILLBAKA.



HOPPAS NI UPPSKATTAR DET!!

/ NELLISH



Kommentarer
Postat av: julia

tack för svaren ! :)

& tack för att du kommenterade min blogg elite girl ! <3



det ja inte fatta me d här..va hur adam ens kunde gö så mot dig...fyfyfy på han !!!



2011-01-22 @ 20:16:45
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: stina

hej fina nellie

2011-01-22 @ 20:19:41
URL: http://annastinajohansson.devote.se
Postat av: Anonym

GRYMT SVARAT OM LOVESTORY....OJOJOJ

2011-01-22 @ 20:27:20
Postat av: sanna<3

ett ord WOW

2011-01-22 @ 20:37:04
Postat av: Stephanie :)

hej nellie!

tack så himla mycket för att du svara på min fråga! du sa att jag skulle prata med min bästavän men jag har verkligen ingen att prata med och jag klarar inte av att hålla det inom mig hela tiden !

2011-01-22 @ 20:38:58
URL: http://sarastephaniie.blogg.se/
Postat av: Felicia :)

harru fått mens ?



svar: leker inte med barbie nej....

använder du bh, och isf vilken storlek ?



svar: svår fråga...men jag väljer nog brottning...för badminton e inte min grejj serrö



haha, får man vara klockren eller får man vara klockren? Hahahaha Nellis goes fett coooooooooooooooooool :DDDDDDDDD



Hahah love till din stil när det gäller att svara på såna frågor! :D haha



/ Felicia <3

2011-01-22 @ 20:43:44
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: östlund

östlund

2011-01-22 @ 20:45:00
Postat av: linnea - En ponny ryttare

Tycker de var starkt gjort utav dig o skrev de dära om lovestoryn.

Tycker du borde skriva ett långt inlägg nu och säga att du aldrig mera vill ha en kommentar om **** och om er tsm för de sårar bara dig. förlåt för att JAG sitter och skriver detta nu men jag tycker attd u borde ta dig i kragen och säga till dina 3000 läsare att du inte vill ha mera kommentarer om er tillsammans! det blir ju bara svårt för dig.

finns hos dig gmn <3

2011-01-22 @ 21:05:37
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sorglit det där om dig och ****. Fick en klump i halsen, själv skulle jag ha gråtit fortfarande typ... Men tack för svaren <3 Du är elit Nellie.

2011-01-22 @ 21:20:42
Postat av: Julia =D

Tack för alla svaren!!! <3<3 Jätte bra svarat!! <3 =D

kram

2011-01-22 @ 21:30:15
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag åker skidor:)

2011-01-22 @ 21:38:02
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: Nora

Tack för svaren , tkr också den skvaller bloggen är bäst ! ^^

SV; OFC att jag kommer fortsätta följa din blogg:)

2011-01-22 @ 22:00:42
URL: http://norauknow.blogg.se/
Postat av: Malin

29 SEPTEMBER ? :D twins huh ? Fyller år samma dag. Haha, fett coolt ju<3:D

2011-01-23 @ 00:14:19
URL: http://msoderquist.blogg.se/
Postat av: ebba

gryma svar!

2011-01-23 @ 00:21:23
URL: http://kameraa.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja eller nej ? har du strulat eller inte ? Inte s svårt att svara på, eller ? :)

2011-01-23 @ 00:29:07
URL: http://msoderquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

nellie du är grym, glöm inte det <3

2011-01-23 @ 09:49:49
Postat av: Ella (L)

Shiiit! du e grymmast! hur orkar du?!<333

älskar dig för allt jobb du gör för att få nöjda läsare!<3

Och bara så du vet... jag finns för dig om du känner dig nere eller vad som helst;) <33333333

2011-01-23 @ 18:18:52
URL: http://ellaofc.blogg.se/
Postat av: julia

tack för alla svaren!!!!! <33

2011-01-23 @ 19:11:02
Postat av: alice

kan du svara på mina frågor för det har du inte gjort:( snälla Nellie <3 kram alice <3<3

2011-01-24 @ 14:55:10
Postat av: hedvig

var någon satans bor du?:)

2011-01-24 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0