MEEEERA IDOL BILDER

MEN...ASSÅ NI E JUE HEEEEELT AMAZING.
MAILEN FULL & DET ENA MAILET E FINARE ÄN DE ANDRA :)

KOLLA BARA DETTA:

Nellie Berntsson..
Trots att jag är 4 år äldre än dig så ser jag upp till dig.
Det är verkligen så. Du är verkligen dig själv och försöker inte vara någon annan.
Du vet vad du vill och följer det du vill. Du ändrar dig inte bara för någon annans skull.
Du är dig själv och det är det som jag tycker är så starkt. Du öppnar dig för oss och vågar lita på oss.
När jag var 10 år ville jag vara precis som alla andra. Jag försökte vara som dom jag såg upp till. Ville vara bäst och helt enkelt vara coolast.
Den personen som jag har lärt mig mycket av är dig, och jag tror att det är många som gör det.

Jag ser verkligen upp till dig gmn
Finns vid din sida
Om du vill ha hjälp av någon bloggläsare
Vänd dig om till mig
Skriv till bloggen, Skriv på Facebook, Skriv på Bilddagboken, Skriv sms till
" Du är stjärnan i de blå "

// ungponnyn.blogg.se









WWW.JULIARAMEL.BLOGG.SE
WWW.UNGPONNYN.BLOGG.SE




FINA FELICIA MÅLAT AV MIG :)
UNDERBART JUE !!!

WWW.FELICIAGRANSMARKER.BLOGG.SE

BARA FÖR ATT NI E AMAZING & LÄGGER SÅÅÅ MYCKET TID PÅ MEJ---KOMMER DET SNART EN FEEEET BLOGG TÄVLING HÄR PÅ MY BLOGG.
PRISET E...A VA KAN JA SÄGA--- A M A Z I N G !!!!!!

SÅ HÅLL KOLL.

NU DRAR JA TE SKOLAN....VILKEN UNDERBARA BÖRJAN PÅ VECKAN - TACK !!

OUTFIT KOMMER LATER ON..LOVAR!!

kRAM TILL ER / NELLISH


Kommentarer
Postat av: Filippa! <3

Vad är din mail adress? :ö

2011-01-17 @ 15:36:18
Postat av: linnea - en ponny ryttare

Tack för att du tog bort mitt mobil nummer ;D <33

2011-01-17 @ 18:35:08
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0