I`M BACK....

JAPP.....de e jag jue.
Tack mamma & papi fö ni e dom bästa på jorden.
Ni kommer aldrig fatta hur mycket ja älskar er <33

Ida blire va me Frida, vi drar ut på långritt me Gevalia & Stella.
Bonnis vilar efter hoppträningen i tisdags.
Jag skritta ut henne igår så hon fick sträcka på sig bäbishen.
Red busiga stella på ängen...haha
BTW va Matilda me mig i stallet igår....kul me sällskap såklart.
Men ida Frida....å massa sköjj.
Ja & Frida klikka as bra ehop hon oja.
Hon ska jue ha Gevalia nu nåra dar i veckan. ASBRA.
Nån att rida me å kul fö Gevalia.

Tack fö alla komentarer på mammas inlägg....asså DE betyder att NI bryr er om mig & ALLA.

Loe ya....

AS snajs träning fö världens bästa tränare in da world Kristian Bengtsson.
tryck häääär för att kolla på hans hemsida o alla hans snajsiga hästar!!

De va jag på stella, ella på gevalia, julia på dezzie, linnea på grymme shanaia, agnes på rosa.

De va 1 a gången ella satt ens på gevalia...haha...så tycker att hon va as duktig.

Fö gevalia e jue inte så att man ba kan sitta o styra på lixom..då blire NOT bra;-)



Sen vare min & Bonnis 1 a hoppträning på typ 150 år;-)
nemen...sen i november ialafall.
Gick väldigt bra & bonnis fick morötter & massa klappar på halsen = dukti ponny bonnis


jaja de va la allt...vi hörs later on.

/ nellish  TIDSINST

Kommentarer
Postat av: Inez

Det ser sjukt fint ut :)<3

2011-01-13 @ 17:58:39
Postat av: Felicia :)

Tjockt bra ridet :)

2011-01-13 @ 19:23:12
Postat av: Anonym

http://feliciaandreasson.blogg.se , kolla gärna och kommentera gärna :D<3

2011-01-13 @ 20:59:05
URL: http://feliciaandreasson.blogg.se/
Postat av: aleX

Haha, då satt ja o sov i eran bil :P

2011-01-13 @ 22:09:36
Postat av: Frida

SÅ fina! :)<3

2011-01-13 @ 22:30:48
URL: http://litenryttare.blogg.se/
Postat av: andrea

kan du inte skriva om vilka ponnysar du har och om du tävlar på dom och så

för ja fattar inte xd, känns som om du har massa nya hela tiden :)

btw, sjuuuuuuuuult duktig på att rida äru nellie ! <3

2011-01-15 @ 13:06:04
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0