Gurra här....tar över nellie`s blogg ofc!!

 
Postat av: Elin

Har du fortfarande känslor för Nellie?
Har du ridit någon gång?
Vad gör du på fritiden/intressen?
Bor du när Nellie?
Beskriv dig själv :)

Svar:

Ja , jag har känslor för Nellie , helt klart :)

Nej , jag hann aldrig rida ;)

På fritiden håller jag mest på med sport :D och är med kompisar :)

Menar du nära Nellie ? , isf ja det gör jag :)

Jo du det är svårt, många tycker jag e rolig , o snäll o sånt :)

Postat av: Sanna<3

Hej Gustav. Shit va kul att du ska gästblogga.
Jag e as nyfiken på detta, tror du att du & nellie kommer att hitta tillbaka till varann nåt mer??
Är nellie så som din " dröm" tjej ska se ut asså i utseèndet??
Har du haft nån annan tjej du vart väldigt kär i??

Svar:

aa :D

Det kan vi säkert göra, jag vill det iaf :)

Ja , det är hon verkligen, hon är helt enkelt min dröm tjej .... :)

Ska jag vara ärlig nej , Nellie är sjukt speciell för mig hon e bäst :D

Postat av: Emma

har du ridigt nån av nellies ponnys ?
håller du på med nån sport ?

Svar:

Skulle gjort det men hann aldrig ;)

Jah , Fotboll & Innebandy :)

Postat av: julia w

Har du ridit på nellies
hästar nån gång ?
Hur ser din drömtjej ut ?
Vilken e din favoritfärg ? :)

Svar:

nej , hann aldrig ;)

som Nellie ...

röd typ :D

Postat av: ?

Tja. Ä du han den där Adam ovänner? 

svar:

Aa , typ jag ogillar han skarpt , han utnyttja mig ..@

2011-01-04 @ 09:52:05
Postat av: frida

kommer du te häggvall nästa år elr bleket ??
// frida ;D 

Svar:

Häggvall :D

Postat av: julia

hej gillar du nellie , inte bara som vän utan mer .
// julia

Svar:

Ja det gör jag ..

Postat av: amanda henriksson

Gillar du forfarande Nellie?
Om nellie frågat om ni skulle bli ihop, vad skulle du sagt då?

har du ridit nån av nellies ponnysar?
Vad tkr du e bäst med nellie och beskriv henne med 5 ord!!

Du e aass söööt ju;)

Svar:

Ja , det gör jag :)

jag hade svarat ja ..

nej , hann aldrig det ;)

ALLT ! , NELLIE ÄR BÄST I VÄRLDEN ;)

Postat av: Hedda ;)

Gillar du onepiece ? tkr du o Nellie ska köpa en sån xd

din blogg Nellie äger! <3

Svar:

Haha , aa det är ballt :D

Postat av: Hedda ;)

Gillar du onepiece ? tkr du o Nellie ska köpa en sån xd

din blogg Nellie äger! <3

Svar:

svarar inte på den här ;)

Postat av: Tilda

Hej Gurra!
Har du fortfarande känslor för nellie? <3
Berkriv dig själv med 3 ord!
Beskrin Nellie med 3 ord =)
Vad gör du på fritiden?
Har du ridit någon av Nellies ponnys?

Ha de gött!

Svar:

Tjeena :D

Ja det har jag :D

Rolig Snäll Ball ;)

DEN BÄSTA TJEJEN :D

Spelar, fotboll , innebandy & hockey ibland , o är med kompisar klart :D

nej hann aldrig det :D

Ha de gött sj :D

Postat av:

har du varit tsms med nellie?

Svar:

Ja , det har jag :D

Postat av: EN I DIN KLASS

KÄNNER DU NELLIE VÄL???

VA E DET BÄSTA & SÄMSTA MED NELLIE??

Svar:

Jaa träffa henne första gången på dagis men , när jag börja känna henne riktigt var det några dagar innan sommarlovet 2009 , när vi blev tsm :D

Det hon har på insidan ... , inget e dåligt :)

Postat av: oolinekristiansson

Skulle du vilja bli ihop mä nellie igen?
Vad ä dt som ä så speciellt mä nellie?
Hur skulle du reagera om du & nellie bråka?
Vem ä din största idol?

kram oolinekristiansson (presidentryttae)

Svar:

Ja klart :)

insidan , o hennes personlighet ..

vi har bråkat några gånger o det är riktigt tråkigt ...

Cristiano Ronaldo & Daniel Calebsson :D

:)

Postat av: HappyGirl

har du känslor för någon? om du har det vem? 

Svar:

Nellie B ..<3

2011-01-04 @ 11:37:04
Postat av:

ä nellie söt ??

Svar:

Sjukt sööt :D

Postat av: julia :) <3

hur söt / snygg tycker du nellie är på skalan 1-10?
skulle du vilja bli tillsammans med henne igen?
vad är det bästa med henne?
var du avundsjuk på adam när hon och adam var tillsammans? 

Svar:

100000000

jaa ..

insidan o personligheten o utsidan :)
Nej , man jag var sur på han för han utnyttja mig :/

Postat av:

,.

 

Svar: Jasså ;)

Postat av: lindaa '

Tjena Gustav. Hur ser din dröm tjej ut ;)

Svar:

Som nellie :)

Postat av: Malin

skulle du vilja bli tsm med nellie igen? :D
hur mycket "gillar" du henne på en skala 1-10?
vad saknar du mest med nellie?
Hur är hon som person?
Har DU ridit nån av hennes ponnisar?

Sen måste jag bara säga att du & nellie skulle passa grymt tsm :D<3

Svar:

aa ..

1000000000

när vi va tsm :/

hon är snäll , speciell , o grymt bäst :D

nej , hann inte göra det ;)

aa , tackk :)

Postat av:

Är nellie bra på att kyssas?

Svar:

Haha , sjukt bra ;)

Postat av: felicia

Guuuuuuurrrraaaaa :D
haha, jag tror du kaanske kommer ihåg mig ?
Jag hade dig på bdb osv..
aja skitsamma.
frågor :D

1.Har du fortfarande känslor för Nellie? :)
2.Beskriv dig, hur du är som person. Vad du har för intressen osv :)

Svar:

Klart jag kommer ihåg dig :D

 

1. Ja det har jag ;)

2. jag litar på alla som säger vad jag är o dom säger att jag e, snäll , rolig & ball o sånt ;D, fotboll , innebandy & ishockey :D

Postat av: Louise

hej...
1.Är du fortfarande kär i nellie eller har du fått känslor för henne igen?
2.Hur snygg är nellie på en skala 1-10?

Svar:

aa , har blivit kär i henne igen sen vi var hemma hos henne på filmkvällen , men jag var inte kär i henne på typ bara en vecka ..

100000000

Postat av: Malin

Skulle du vilja bli tsms med Nellie igen? (a)
Har du ridit på Nellies ponnisar ngn gång? isf vilken? :)<3 

Svar:

Aa ...

hann aldrig ;)

Postat av: victoria willner (Y)

vem gillar du ? ((:

 

Svar: Nellie ;)

Postat av: Nora

Hur gammal är du och om du är äldre än nellie kändes det inte konstigt att va ihop men en tio åring vrf gjorde du slut?

Svar:

Jag är 11 , fyller 12 , 15 April, ja jag är äldre än henne , nej det var inte konstigt ;) , jag gjorde inte typ det var typ båda , vi bråka mycket , det hände nåt :/.

Postat av: aajlin

När va du tsm med nellie?
varför gjorde ni slut?
hur starka känslor hade du för henne?
har du fortfarande kvar några av de? ;)

ha d!

Svar:

från 13 Juni 2009 - 23 November 2009

vi blev ovänner ibland nåt hände :/

STARKA !

jaa det har jag ;)..

ha d sj :D

Postat av:

Är du fortfarande kär i Nellie?
Hur gammal är du?
Rider du?
Har du ridit nån av Nellies hästar?=)

Svar:

aa ..

11 , fyller 12 , 15 april , alltså 99:a :D

nej ;)

nej han inte det ;)

Postat av: Sara <3

Hej Gustav!
Har du och Nellie pussat varanndra?
Skulle du vilja bil ihop med Nellie igen?
Vem var det som gjorde slut?

Svar:

Hej ! :D

jaa MÅÅÅÅNGA ggr ;)

mm ..

båda typ :/

Postat av: Jennifer :)

Hej, du verkar va en ball kille ;P hehhe

men har du någon gång ridit? hos nellie eller på ridskola eller något liknande? :)
(Räkna inte med din THAILANSKA THONKARE xP) :P 

Svar:

haha , tackk :D

Nejj skulle ridit Gevalia men hann aldrig det

Varför det är ju en ThailanskTonkare från island ? ;D

Postat av: emma

hur gammel år du?
vart bor du ?
har du fortfarande känslor för världens bästa nellie ?
hur lärde du känna nellie ?

du e sjukt söt ska du veta ! <3

Svar:

Hur gammel år jag är ? , jo jag är 11, fyller 12 , 15 April , asså jag e 99 :D

de du, på tjörn :)

aa ..

skolan :) , eller hennes mamma fråga min mamma om hon kunde få mitt mobil nr :D

tackktackk :D

Postat av: Eeeee

Vilket år e du född?

Svar:

1999 :)

Postat av: en som e kär i nellie me :(

tror du att nellie e kär i nån nu??
tror du att du o nellie kommer att bli ihop igen.
är hon så perfekt som hon verkar?

/ :(

Svar:

Kanske , Kanske inte ..

kanske , jag vill ;)

ja det är hon .

Postat av: erika

har du känslor för Nellie? :)
btw fett söt :)

Svar:

aa det har jag :)

tackk tackk :D

Postat av: Madde!! <33

Har du känslor för Nellie!!??
Vad gillar du mest med Nellie!!??
Gillar du hästar!!??
Har du ridit nångång!!??

Svar:

AA det har jag :)

insidan o utsidan o personligheten ;)

nja , sådär jo då kanske inte att rida själv men som djur kanske , jag tycker dt är för tjejer ;)

nej hann aldrig skulle rida nellies Gevalia ;D

Postat av: thilda

skulle du vilja bli tsm me nellie igen? (ja/nej)

JA :) <3333333






KOMMENTARER HOPPAS MAN PÅ !!!!!



/ GURRA


Kommentarer
Postat av: wilma gustafsson

kan du gå in på bdb nellie???????????

2011-01-05 @ 14:10:01
URL: http://loveyouadam.blogg.se/
Postat av: Anonym

men för faaaaaan gurra lyft telefonen & ring bruden ;-)!!!!!!!!

2011-01-05 @ 14:34:23
Postat av: wilma gustafsson

kunde vi vara med varandra imorgon för min mamma är ledig då???????????

2011-01-05 @ 14:43:37
URL: http://loveyouadam.blogg.se/
Postat av: maaalin (sis)

så sjukt söta ni är !

bra svarat på frågorna Gurra ;)

hih, puss på er snyggingar !

2011-01-05 @ 14:49:38
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Malin

Nellie+Gurra=sant!<33333333333333333333333 :D

2011-01-05 @ 16:19:10
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: viccy :)

har du facebook? <33

2011-01-05 @ 17:06:58
Postat av: Anonym

ett tips. du behöver inte skriva samma svar typ 20 ggr, de räcker med 1 ;) Kraaam

2011-01-05 @ 17:13:08
Postat av: Anonym

ett tips. du behöver inte skriva samma svar typ 20 ggr, de räcker med 1 ;) Kraaam

2011-01-05 @ 17:13:45
Postat av: Isabella Bergh

Ni skulle vara jätte fina tillsammans;)

2011-01-05 @ 17:43:37
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Elin

tack för svaren :)

2011-01-05 @ 18:03:55
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Nillie kan inte du och Gustav ha frågevecka tillsammans?

Skulle vara super kul!

Jag skulle typ ställ tusen frågor <3

2011-01-05 @ 18:22:50
Postat av: lina

älskar din blogg nellie.

kan du inte lägga ut videorna på du och adam dom va så sjukt söta, sk visa en kompis fast har glömmt vilket år de va du la ut dom. puss <3

2011-01-05 @ 19:00:32
Postat av: Felicia :D

Komigen nu Gurra... ;)

Du och Nellie är ju så fina :D

2011-01-05 @ 20:47:27
Postat av: Anonym

men gud vad sött!

satsa på gurra , nellie!

ni passar sjukt sötnosar :) <3

2011-01-05 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0