DAGEN CHILLAR PÅ...

underbar dag kan ja lova. Ridit stellson & thonnis ute. smillis red gevalia.
ponnysarna mådde bra & då mår ja bra :)
ska ut & åka pulka sen..i värsta backen typ------haha as ball jue.
smilla fick as grymme pulka igår..så det får bli den sen.
hahaha sånt tycker ja e kul :)

hahahaha sjukt barnslig med sånt dä;-)

planerna för kvällen då....inte mkt. bara va hemma & chilla på. gött.
vakna as tidit imorse..så ska nog lägga mig tidigt idag.
mådde lite knas igår kväll..så låg & prata me mamma ganska sen om allt typ.



Nästa tisdag ska ja äntligen hoppa thonnisen. LÄNGTAT.
Stella ska få vila från hoppning nästa vecka - för hon gått extreeeemt bra alla träningar.
& ella träna jue gevalia förra gången.
Så nu äre thonnisens tur :)

just d ja...filmen. Shiiit glömt av de.
Ska pilla med den nu <3

nån har fått ett hemligt msn meddelande av mig idag <3

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Madde

Pulka blir man aldrig för gammal för ;) jag är 15 och älskar att åka pulka, haha :D

2011-01-07 @ 15:40:46
URL: http://superponnies.blogg.se/
Postat av: Emma

Fiin bild :D

2011-01-07 @ 15:47:18
URL: http://emmaochpegasus.blogg.se/
Postat av: julia

vad heter du på msn??

2011-01-07 @ 16:25:41
Postat av: matilda

hej Nellish !

kan jag få dej på msn ? :D<3

2011-01-07 @ 16:29:41
URL: http://matildalautner.blogg.se/
Postat av: sara

en text som passar dig och **** kanonbra för tillfället:

jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks

U GO GIRL!

2011-01-07 @ 18:04:19
Postat av: nelly

Jag har licka dana convers!:D

2011-01-08 @ 09:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0