Cho.

Sovit fett najs inatt asså. Damn somna efter ja läst en as grym bok igår. Slängde nåra mess me Alex...sen poff nana nellie berntsson.

Okey. Planerna för idag e detta:
Träffa mina vänner Nellan & Frida. Vi drar te stallet & rider ut i detta grymme vädret :)
Sen fixxa stallet & allt som ska göras.
Hem duscha & göra inpackning i håret efter alla lockar från plpåtningen.
Ringa Ella, som kommer imon.

Anonym:

Nellie varför är DU bara me äldre tjejer?? NO afense.

Svar: Asså ja e med tjejer io min klass oxå. Fast på skoltid. Älskar tjejerna i min klass...men på fritiden e ja bara me äldre kompisar.
Asså venne varför. Inom ridningen där ja e...så är det äldre tjejer.
Nellan o frida / tilde / aa alla dom e födda 98.
Ella e född 97......a sen finna set ju värre som Julia & sis`ta Lisa som går i 9:an..men asså shit the same.
Ja e äldre i sättet, så e det.
Vänskap har la ingen ålder eller.
Sen är det ofta tjafs me yngre tjejer. NEVER mina äldre vänner.
Hoppas svaret duger :)

Imon blire HÄGGVALLDISCOT me Ella, Nellan, Alex & Mr G :)
Kommer bli fett nice....men vi drar dit liite senare typ vid 7 eller nåt.

Nu drar ja te skolan.
Kommer inlägg later on......u know that.

I MINA ÖRON IDAG :



SJUUUUUKT HET ASSÅ......PUT IT DOWN ON ME



IM THE GANGSTA GIRL BBY.....

/ NELLIE ( TIDSINST )

Kommentarer
Postat av: Stinaaaa

hur gammal är du ? :)

2011-01-27 @ 15:50:33
URL: http://ponnymuppar.blogg.se/
Postat av: PennieO

Asså, du som är sjuuuuukt snäll (verkar det som , men det är du nog), min pojkvän gjorde slut idag, och imorgon (fredag) ska vi åka till stallet och säga bb till min häst, asså mitt liv är sjuuuukt just nu.. :''( Vet du något sätt jag kan komma över både killen och hästen????

Tack i för väg, Nellie Bäst Berntsson..

Kram Pennie Ohlson

2011-01-27 @ 17:57:59
Postat av: Blogg läsarnas kung/matilda

Jag älskar när du skriver ärligt!. Grymmmtt!!

Sen tycker jag om när du lägger upp musik för då finns det något att lyssna på när man söker igenom din blogg (noggrant)

Så bästa inlägget ever! Nellie du kan komma långt och det vet inte bara jag ;D

2011-01-27 @ 18:50:13
URL: http://svensksvensson.blogg.se/
Postat av: nelly

jag tycker att det är helt okej att man är med äldre! min syrra är ju 97 så när hon har haft fester hemma så har ja ju bara träffat äldre kompisar! och så jag tycker att du ska umgås med vilka du vill asså vänskap har ju inget med åldern att göra!<3:D

2011-01-27 @ 18:52:01
Postat av: Anonym

vem är ludde ?

snälla svara

2011-01-27 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0