4 svar.....önskar jag från er underbara läsare!!

* HUR SKA EN ÄKTA VÄN VARA I DINA ÖGON?

* HUR SKA DIN DRÖMKILLE / TJEJ VARA????

* NÄR MÅR JUST DU SOM BÄST??

* VET NÅN DIN INNERSTA HEMLIGHET?

mina svar

* en äkta vän ska alltid finnas där. inte vända kappan efter vinden. inte störa sig på dig & hon ska uppskatta mig som vän.
kunna se när jaa inte mår bra....o baara finnas där då.
min bästa vän ska veta mina hemligheter.

* just nu vet jag inte........knas nu

* när jag får vara med mina underbara ponnysar i stallet...bara vara mej själv.

* ja..adam larsson



/ nellie

Kommentarer
Postat av: amanda henriksson

1. En riktig vän ska vara som NELLIE BERNTSSON! jo mwn man ska framför allt kunna lita på en kompis, annars kan allt skita sig endå, berättar man en hemlighet ska denna person hålla den! ta den för man är , annars kan det kvitta.



2. Jag vet redan hur han ska vara , men vi var ihop sen blev vi bästa vänner ist. Men man ska kunna vara sig själv. Och killen ska vara mogen och snygg .. det e ju extra poäng! ;)



3. Jag mår som bäst när jag e i stallet och läser din blogg. man kan vara sig själv för dej! och du tar ingen människa för givet!!



4. Ja en kille vid namn Lukas *********<3



vill bara säga att du är en grym person! inte en ända e lik dej!! ingen människa kan gämföras med dej! hallå? en tioåring som gått långt i allt ! finns det såna personer? ne! bara änglar som lever på jorden! DU ÄR EN AV DOM!<33

2011-01-17 @ 16:03:43
Postat av: Elin

* En äkta vän ska vara omtänksam. Och sak finnas för den när man har det svårt. Den ska uppskatta mig som den jag är. Kunna se när jag mår bra eller när jag mår dåligt, när jag är arg eller när jag är glad. Alltså kuna se vilket humör jag är på. Man ska trivas i dens sällskap. MAn får bråka ibland men man ska alltid kunna förlåta varandra <3



* Vet inte...



* Jag mår som bäst när jag är i stallet. Bara får vara ensam med mina hästar. Eller på galoppbanan. Spelar ingen roll var bara jag är med djuren som jag älskar och gör inget om jag är ensam då :)



* Nej, just nu har jag ingen hemlighet som är vikitg för mig eller vad man ska säga.

2011-01-17 @ 16:07:57
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: oliviiaedman

en äkta vän ska vara.. en som stöttar en, finns där HELA tiden, oavsett vad det är för tid på dygnet! man ska kunna vara sej själv med den, och den ska vara sej själv med en. man ska ha kul tillsammans, och det ska gå att lita på den till 200 % ! den ska aldrig dissa och sånt. bara vara äkta ♥



dröm kille.. ska vara , snygg (A) men omtänksam och inte BLYG , kunna visa sej bland folk! vara sej själv , va samma person bland folk som hemma lixom. lita på den, kunna snacka om vad som helst, man ska kunna va sej själv med honom! men han ska inte vara för jobbig,lixom vara på 24/7 , skriva 100 sms och ringa hela tiden.. utan den ska vara helt okej lixom! :D



jag mår som bäst, när jag är med mina kompisar. sånna som jag verkligen kan va mej själv med, och som har bäst humor. som kan få mej på bäst humör! får mej att skratta.. då mår jag bäst :D fast mår sjukt bra i stallet också, för där släpper alla problem och man kan bara chilla och tänka på en sak , hästarna :D



det är faktiskt ingen som vet miin hemligaste hemlighet, den är hemlig (A)



-------------



du är grym nellie :D <3

2011-01-17 @ 16:34:29
URL: http://oliviaedman.blogg.se/
Postat av: jennifer

inte störa sig på dig & hon ska uppskatta mig som vän.

kunna se när jaa inte mår bra o bara finnas där då.

alltid ta mitt parti och inte bara oj hon är ju super populär bäst och hålla på henne



en man kan lita på och är lite äldre en mig



när jag rider barbacka ut i skogen bara jag och hästen



mami o pappa

2011-01-17 @ 17:29:11
URL: http://refinej.blogg.se/
Postat av: mikaela

* HUR SKA EN ÄKTA VÄN VARA I DINA ÖGON?

Någon jag skulle kunna ringa mitt i natten till och som alltid finns där. Någon som jag vet att jag alltid har kul med.



* HUR SKA DIN DRÖMKILLE / TJEJ VARA????

Rolig och pratsam. Vilja vara med mig, och vi har roligt tillsammans. Snygg som fan:D haha



* NÄR MÅR JUST DU SOM BÄST??

När jag är med min bästa kompis, eller när jag är och hopptränar.



* VET NÅN DIN INNERSTA HEMLIGHET?

Nej, vågar inte berätta den till någon



Fin bild nellie!<33

2011-01-17 @ 18:14:35
URL: http://mikannilsson.blogg.se/
Postat av: Therese

*En äkta vän ska vara någon man inte behöver oroa sig för att hon ska säga ens hemlighet eller svika dig. Man ska bara veta det helt enkelt. Man ska inte behöva säga 'du får inte berätta det för någon' man ska redan veta det.



*Som min :D nä men det ska vara en som alltid finns för en,i vått och torrt. Som vet när man mår dåligt och som tröstar en när man är ledsen.



*När alltid lixom flyter på, jag vet att kompisarna jag har inte sviker mig, jag känner mig säker med min pojkvän och när allt går bra med min ponny.



*Inte den absolut innersta tror jag inte men väldigt väldigt mycket om mig vet min bästa vän Tilda <3

2011-01-17 @ 18:15:28
URL: http://gatess.blogg.se/
Postat av: Joanna

du är med på ponnysanning.blogspot.com :O:O <3<3<3<3

2011-01-17 @ 18:22:27
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Postat av: emelie bergh

massa snygga ryttar och hästgrejjer till salu på bloggen!

2011-01-17 @ 19:14:45
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-01-17 @ 22:37:46
Postat av: Anonym

2011-01-18 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0