& VINNAREN är !!

Kul med att ni hittade & verkligen letade efter era favorit inlägg in my blogg.
Men det var en tjej som verkligen..haha satte den tyckte jag iallafall!!

Denna bruden, kika in på hennes blogg nurå!!!

"Det är bäst för att det var det inlägget som startade bloggen och som har byggt upp inlägget efter det och inlägget efter det och så vidare. Jag blir glad när jag läser det för jag vet att det var det första och det var det som startade allt :) Ganska enkelt val tyckte jag <3"

http://nellieberntsson.blogg.se/2009/november/da-kor-vi.html#comment

Klockren motevering tycker jag! SÅ sant med...det var det inlägget då allt börja! Shhiiit va allt va annolunda då.....fast nu är det nästan likadant..fast endå inte på nåt sätt.
Ja e inte samma tjej då som NU.
Nepp.

Kommer filmer & bilder från träningen & även en liten videobloggning senare!
Duktigt va!!??

NU MOT SKOLAN


that`s right !!

/ nellie b (inst)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åå vad glad jag blev. Jag trodde inte den skulle vara bra men valde den ändå för att föja vad jag kände och inte för att vinna :) <333

2011-02-09 @ 13:19:14
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

du liger inte på 18:e plats lengre

2011-02-10 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0