Saker som får mig verkligen att fundera....

* Ridningen.

Att gå från den magiska gränsen LA upp till dom större klasserna.
Är det ryttaren eller ponnyn?
Fattar...well att det är båda....men endå. Jag har slått 2010 sååå många ryttare som idag tävlar msv.
Började jag rida dåligt då??
Vips..på sensommaren så började jag rida skit..eller what?
Asså det ÄR ett vissa ponysar som hoppar LA som en annan ponny hoppar LC.
Men asså - ryttare?-  ponny?? - vilja???
Hmmmm..a du

* Bloggar

suttit runt nu på morronen & kollar runt på olika bloggar, kändis, era..å andra.
Verkligen kul att se....mååånga uttryck & annat som ja använder på andras bloggar.
Även på dom som "inte" läser min blogg ;-)


* Skvallerbloggar

Asså serri..hur kul e det. Joo när dom gö skojj grejjer.Fine.
Men hacka på oss..o hit & dit å låta andra döma hur vi rider & hur vi bloggar?
Asså...nepp. Sry..tycker inte de asså.
Som de där inlägget me mig & ****,vissa gick la igång på de "wow jag har 2 minutes in fame" min sketna B blogg behöver lite läsare så jag lägger ut & länkar detta.....wiiieee vilken super idè!!!!!..men asså OSS 2 det handlar om då??
Tänkte nån på det??
Nej just d.

* Vänskap

Nu e det bara massa vänner överallt. Älskar det....vill inte mista nån.


* Kärlek

Va e det??? Snälla kan nån föklara på LÄTT svenska eller nåt va det e??
Hatar nä nån leker me mina känslor. HATAR DET.
Speciellt nä nån gödet..som vet hur JAG tänker.
Men ja kanske har gjort det med..nu nä jag tänker efter  :(


* Va jag vill me bloggen

Att ni ska digga den för va den e. Inte döma mej för vem ja e. Bara läs....o tyck inom er.
Vill ni lämna kommentar...älskas.
Ja e knasig..ja vet.
Ja e nellie......

       

Dagens mening måste då bli : Jag älskar dig så mycket att jag hatar dig !



Lovet är underbart, sjukt nice att ba chilla & ta dågen änna som den kommer.
Inga läxor & bussar att passa.
Inga, Nellie du måste hinna att......

Men saknar sommaren.......då mår ja som bäst. Blir så galet brun på sommaren med & med mitt långa blonda hår....hehe yammi.

Kommer bo i mina korta tighta jeansshorts i sommar, med vitt linne & palladium skor.
Scyssta guldiga brillor, håret uppsatt i tofs.....CLASSY !!!!
Ja e fin..det är bara DU som fått mig att tro.......

/ nellie b


Kommentarer
Postat av: EmmaErikksson

sv;tack för din kommentar men vilken färg ska ja ta? :o<3

2011-02-14 @ 15:45:13
URL: http://emmaerikksson.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Har du lov nu?! :) <3

2011-02-14 @ 16:46:42
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag antar att du inte startar högre klasser för att du gillar att vinna! Om du bara startar La på La på La på La så vinner du ju hela tiden, ta dig till högre höjder och satsa och nöj dig med en tionde placering, vinna är inte det viktiga, det blir en historia så fort du tar emot priset, det hjälper inte dig inom ridningen...

2011-02-14 @ 19:58:55
URL: http://carrepip.blogg.se/
Postat av: Felizia

Men kärlek är bara skit.. :( <3

2011-02-15 @ 16:32:22
URL: http://allineedisyou.webbogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0