OKey fattar......

Vet att NI undrar lixom. De gör nästan ja me.
Asså nu äre inte lätt asså. Me bloggen. Å alla ni.
Denna gången vill ja lämna **** utanför bloggen.
Men endå e det inte rätvist mot er. FÖ ALLA NI STÖTTAT mej sjukt mycket under tiden de va knas mellan mig & ****.
Alla era komentarer som typ va sida efter sida.
Asså klart de hjälpte mej att fatta.....å det tröstade.
Så nu käns de taskit att inte föklara. Ni e jue mina väner. Nåra RIKTIGT bra oxå.
Fö de e väl så vänskap funkar elle??
Att man berätar allt fö varan.


bjuder på bilden fö att lätta upp lite XD  ( frida fotograf )

Adam å jag tog ett break. De va lite tjafsigt å så. Vi visste inte hur vi ville gö.
Vi hade vart ehop i 13 månader då.
Ja tog de hårdare än Adam. Ja va RIKTIGT sjukt lessen. Fösrökte vi flera tilfällen prata me **** men han dissa. De sved :(
ALLA underbara kompisar...speciellt ALEX, NELLAN, G, FRIDA, JULIA, ELLA.....fick höra mig tjöta o gråta om detta aaaa...ehm ...tiiep varje dag.
ALLA NI har jue läst...hur ja mått. NI fatta.
Ja försökte gå vidare. Va me kompisar 24/7...va på discon å hade as kul.Börja må bra.
Ja träffa * igen....å vi började hänga lite igen.
* & jag blev typ lite kära igen...eller ja venne..nåt hände iallafall...asså venne verkligen inte.
Vi blev ehop.......


innan adam läste min godnatt saga igår...XD (adam fotograf)

En kväll...ramla ett sms in på min mobil. Det var från ****........läste det..ca 12345678 gånger.
Ringde en kompis å fråga henne lite...svara el inte svara??
Hon ba: SVARA inte NELLIE...no way.
Vad gör nellie då..som alltid XD.....jo jag svarade.
Sen vad som hände efter det.......är mellan mig & ****.
Jag har fått alla svar ja vill av han.....a...men de e mina svar lix.
Tyvärr har nåra blitt sårade nu.....inte okey. Då ja vet änna själv vet hur j*vlit det känns.
Men ibland..blir allt krånglit å inte som man vill.

Pratat me många om detta nu....mami & papi....dom stöttar mej whatsover. Ba ja e lycklig o mår bra.

Alla vänner.....NI.....fine många nu ba: Nellie NEEEEEEJ.......!!!

Men vet ni vad. Jag mår så sjukt bra. Jag är så galet kär i Adam å han i mej. Vi fixxade 13 månader ihop & hade mer kul ihop än nån ja känner haft me sin kille.

Vi blev best friends,,o vänner kan tjaffsa o sånt skit. De e normalt. Men just nu käns de så sjukt "helt som vanligt" mellan oss 2.
Ja skrattar åt hans sjuka skämt å vi har det riktigt snajs.
Fine...vem vet om det håller lixom.......men ja e här å nu. Å nu vill jag vara med ****.


(stolt fotograf)

gubben i lådan???

Som sagt.....vet & hoppas att de blir mucho kommentarer på detta. VET att ni undrat massa & trots mami & papi sa NEJ nellie lägg inte ut detta nuuuuuuu  ;-)

Så gö ja det anyway. Fö ni e så otroligt schyssta & lyssnar & finns där A L W A Y S.

Å är de inte det som är grejjen me min blogg.....att vi finns dä fö varann??


just the two of us ( fotograf VI )


Älskar DIG min ****

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: VickaaaN

Så gulligt!!

2011-02-23 @ 14:10:20
Postat av: majaaa

blir glad av att se er så lyckliga :'')

2011-02-23 @ 14:11:39
URL: http://mmajjas.bloggplatsen.se
Postat av: amanda h

Ni är verkligen fina ihop!

helt awsum att ni hittade tibax till varandra!

hihi(Y) ni är verkligen gjorda för varandra tkr det e moget att skriva att du faktiskt älskar honom!

kommer ihåg när du för ett årsedan typ skrev att adam var din stora kärlek! menar man det så håller man ihop!

och det har ni ju gjort,fast bara med en liten * paus imellan!



jaja men e glad för eran skull!

kraam <333

2011-02-23 @ 14:19:54
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag blir så glad av att se er lycliga! Nellie du är fan den starkaste och modigaste tjejen jag vet om! HUr öppen du e! Du verkar vara en helt underbar tjej! Du och adam e ju såååååå söta tsm. SÅ ni borde hålla ihop 4-ever!



2011-02-23 @ 14:20:32
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Emilia M

Grattis, och hoppas att de håller och aa...

2011-02-23 @ 14:29:15
URL: http://eeemmiilliiaa.blogg.se/
Postat av: aleX

vrf ee det reklam på din blogg nu ? :S

2011-02-23 @ 14:51:29
Postat av: Rode

ja men eller hur varför inte leva i nuet istället för att tänka på vad som kanske händer i framtiden. Gå inte emot dina känslor lev med dom istället :)

2011-02-23 @ 14:53:44
Postat av: Nora

Grattis :) Ni är så sjukt söta tsm och har verkligen det bästa förhållandet , tkr jag , assåå så söta tsm som ni är och så "riktiga" ni är , det är amazing att se er , man själv blir lixom lycklig ... asså aa det blev lite konstigt det jag skrev men hoppas du fattar Nellie ! ;) <3

2011-02-23 @ 16:13:54
URL: http://nrjhast.blogg.se/
Postat av: Johanna Grant

älskar man varandra så hittar man tillbaka till varandra. alla förhållanden går upp och ner och som många andra säger, ni är sjukt söta i hop!

2011-02-23 @ 16:21:46
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: lll

Är ni ihop nue?

2011-02-23 @ 17:17:55
Postat av: julia wallander

Nellie... D är DITT liv, jag tycker att du gör rätt bara du följer DITT nellie-berntsson-hjärta! DU o ingen annan bestämmer vad du ska tycka och tänka. bara DU! <3

2011-02-23 @ 18:01:04
Postat av: Ella

Awww:') Adam, lova mej en sak. Ta hand om min lilla flicka nu:)<3

2011-02-23 @ 18:13:11
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Tilda

När du är lycklig blir jag lycklig! <3

Asså ni är så fina tsm! :) <3

Hoppas du och Adam lever ``lyckliga i alla era dagar´´

Asså är så sjut glad att ni är tsm igen! <3

2011-02-23 @ 19:17:23
URL: http://tookiit.blogg.se/
Postat av: Ebba

shit va gulligt skrivet nellie!

tack för att du tog dig tid och skrev allt, förVÅRAN skull..

Hoppas du är lycklig nu, så ser det iallafall ut

<3

2011-02-23 @ 19:47:33
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Jenny♥

Jag känner igen mig precis hur du känner & d hände mig med,men gud va bra att allt löste sig och att ni hitta tillbaks till varandra♥:D.Men dt känns sjukt läskigt eftersom d hände mig nästan precis samma sak!



Aja,hoppas ni/du är lyckliga nu,för det är det som är det viktigaste!♥& då spelar d ingen roll hur negativa alla andra är till det.



Kram Jenny♥

2011-02-23 @ 21:00:05
URL: http://jjenny.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Har aldrig sett några i eran ålder som har ett sånt seriöst och bra förhållande, hoppas det håller för er två och jättefint skrivet!

2011-02-23 @ 21:15:00
URL: http://josefinsplace.blogg.se/
Postat av: Linn

Huvudsaken är att du är lycklig Nellie! ♥



E du glad så blir jag med det! :) <3

2011-02-23 @ 21:49:21
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/
Postat av: Anna

Söta :)

2011-02-23 @ 21:53:16
URL: http://timonalskarpumba.blogg.se/
Postat av: betty

gu, vad kul!

2011-02-24 @ 17:11:30
URL: http://bettys.devote.se
Postat av: Melissa

Hej Nellie! ville bara berätta för dig att det du skrev om att du var så jävla lycklig just nu , trots att du sårat `G`, var inte ledsen för att du gjorde det, utan ibland måste man tänka på sig själv oxå. ja var ihop med en kille ja gillade och sen så hade ja inte längre mina känslor kvar för honom och ja vågade inte såra honom så ja gjorde aldrig slut... Men en dag orkade ja inte mer och ja tog steget , och idag är vi jordens fiender. Men tänk på att du måste säga till om du hittat nån annan till din kille. Ta ditt steg. Gör inte samma misstag som ja. Ja är fruktansvärt glad att du hittat tbx te Adam , ni är superduper sööta ihop! Kram Melissa !

2011-02-24 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0