Jahaja.....

Bloggar jag diggar & kan inte sluta läsa!!

Paow.se

Asså tjejen e 17 år, cool & sjukt snygg. Ihop me världens hetaste kille & lever värsta coola livet. Klär sig snyggare än snyggast.
Kroppen...a va säger man = TO KILL FOR.

hugorosas.se

Paows kille....asså kollar fast ja inte vet varför. Men han e jue snögg jue;-)

kissie.se

bloggen suger...men man blir beroende & kan inte sluta kolla. tyvärr

fredriksbergsnobel.blogg.se

för att denna tjejen har hängt me sen ja starta bloggen typ. kommenterar jämt å så. sjukt söwt ponny som hon kämpar me på olika sätt. bra blogg.

ponnyochryttare.blogg.se

jaaa vem läser inte den lixom;-) Lisa är jue min vän & big sistà


thisisthetimeinmylife.blogg.se

asbra blogg.....söt tjej & mycket klok!!! LÄS den!!

topriders/nattstad

den seriösa skvallerbloggen...den skriver jue om mig *host* nemen seriöst den e bra, läser den minst 2 gånger / dag. Fortsätt så....vem du nu än är ;-)

onceagaiiin.blogg.se

Tjejen e på gång!! Nu får jag akta mig;-)

ponnysanning.blogspot.com

oxå en bra skvallerblogg...håller sig på mattan;-) men den e bra...keep it up!

underbarajjag.blogspot.com

min underbara julias blogg...galna texter & fina hästar"" She`s crazy for real!!

ponnyskvallersuper.blogspot.com

bloggen skrivit om mig - jag kan inte sluta läsa OFC...smart va!!!



Läser SÄÄÄÄÄKERT mer bloggar oxå..men dessa e bra enligt mig.
Sen kan en blogg vara bra ett tag...sen så ba vips tappar man intresset.
ja tror det handlar inte om att en blogg måste va grymmish...asså ba man blir typ beroende av den. Som kisse..bloggen SUGER for real..men endå läser jag.

NELLIE`S BLOGGSKOLA LOL XD

* uppdatera ofta..men uppdatera me style!! Fattar ni.
Inte ba..hej hej nu sitter jag & kissar hejdå;-)
Asså visa va du ska göra o vikka planer du har.
Dina mål å va du vill lixom.
Inte bara sitt o tiipsa hela tiden om hit & dit....visa när det går dåligt....& sämre än sämst.
Fö då e det roligare nä det går bra.
Inte ba..ååh nu gick hästen sketa fint IGEN..lalala ja e så bra!!

* MYCKET BILDER
fota så ofta du kan....nya bilder e grymma.
Cama bilder annars de tar ju 0 sekunder liksom.

* SVARA på kommentarer om du kan....kolla andras bloggar.

* Ställ frågor...& gö de som dina läsare vill.
Skriver du kommer fim...lägg UT filmen då...asså visst inte samma dag..men skit INTE i det.

* videoblogga...i HATE IT..men shiiiiiiit va visningar ja har dåe :)

* Visa känslor.......hahaha DE GÖ JAG !!!



my bby boyfriend <3

/ Nellish


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad göllig du e Nellie <33333 Puss

2011-02-03 @ 12:22:42
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: julia

haha du e så rolig söta du <3

akta dig...;-)

puss

2011-02-03 @ 13:45:48
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Julia Dyberg :)

Love u <3

2011-02-03 @ 15:34:53
URL: http://underbarajjag.blogspot.com
Postat av: Elin

<333 :)

2011-02-03 @ 19:47:23
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Lisa

hej :)

du ska bara säga en sak jag läste kissies blogg förut med men sen fick jag virus till min data och min kompis fick också det. följde hennes blogg men aldrig mer skulle bara varna dig ! sjukt fin blogg har du tjejen :)

2011-02-03 @ 21:09:14
URL: http://lisaastrindhag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0