Hur fick du din blogg så känd???



Det är den frågan jag får varje dag av as många??
Serri..min blogge inte känd??
Paow e känd....men inte jag. Sure jag har många läsare..i know. Men endå..Sverige e stort.
Men inte Tjörn...hehe

Ärligt talat försöker ja hitta svar på den fågan. Vaffö ni e så nyfikna på mig. Verkligen ingen aning. Eller joo jag tror ja vet..kankse.
Fö ja e inte som många andra 11 åringar.
Ja e inte tyst...blyg...& sådä som man ska va nä man e 11.
Ja klär mig annolunda, pratar annolunda & e annolunda.
Det gör att ni blir intresserade av mig tror ja.
Ja rider inte bättre än nån annan..har inte bättre ponysar än nån annan...ja e jag.



Men ja tänker lite olika än alla andra 11 åringar.
Å de har ja fått ta skit fö ska ni veta. Mer än ja kan berätta här för er.
Men mina nära vet....allt.

Ja kommer aldrig ändra mej för att bli nån annan. Never ever.
Kommer aldrig bli nån copycat som härmar nån annan never ever.
Ja går först i ledet....vill du bli som jag?? Ställ dig bakom.

Fick mig en tuff attityd av en kille igår på chatten på facebook. Han e 13..eller 12. Han ba....LILLA DU.
Lilla jag???
Ok??
& vem tror du att du är?? Du ska va glad att du ens har mig som vän. För dom andra du umgås med nu snackar skit bakom din rygg.
LILLA INTE mig.
Döm inte mig.
Ja e lika mycket värd som alla andra här.....fast jag väljer att tala med er.
Sen om ni snackar tebaka & kommenterar diggas det.

LOVE TILL ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER  - SVIKER ER ALDRIG & det vet ni verkligen!

Hatar detta...nä man typ kallar sin kompis syster....sen ba veckan efter??
Så har man stuckit 2 knivar i ryggen på henne med skitsnack å annat bullshit.
Blääääähh på sånt.
Å vet ni vad...det är de som skiljer mig från mängden...från vissa av er.



Jag är jag, du är du...det är skillnaden

/ nellie

Kommentarer
Postat av: julia wallander

Låt inte idioter ta över ditt liv! Du e inte liten, liten e man när man är 2-3 år.. Du FÅR INTE ta åt dig allt de där! Du e fantastisk de vet du! <3

2011-02-09 @ 19:56:56
Postat av: anonym

Du är verkligen dej själv och jag älskar hela din personlighet för det. Du är så mogen för din ålder :) Verkligen en supertjej verkar du vara !

Jag vet att du aldrig kommer sjunka till botten, som jag redan gjort. Önskar jag var med som du... <3

2011-02-09 @ 20:00:52
Postat av: Danni :)

Bra sagt nellie, ingen är som någon annan och det har du rätt i alla är olika och det är en jävligt stor skillnad , när du skrev art du har fått skit för du tänker olika men spela roll båges att vara annorlunda än arr vara som alla andra, du visste ju inte att du skulle ha så många läsare när du började. Tycker också att det är bra att du har gått vidare det finns flera som bättre killar t.ex han du har nu :) och skit i om du får taskiga kommmentare skit bara i det. Och varför ska dom veta om du är oskuld eller inte det är ju din privata sak, tyckar att din blogg är fantastisk har bara läst den i några dagar, att du orkar med allt detta ens. Och du är INTE liten du är fan mogen för din ålder. Kram :) <3

2011-02-09 @ 20:08:23
Postat av: Danni :)

Bra sagt nellie, ingen är som någon annan och det har du rätt i alla är olika och det är en jävligt stor skillnad , när du skrev art du har fått skit för du tänker olika men spela roll båges att vara annorlunda än arr vara som alla andra, du visste ju inte att du skulle ha så många läsare när du började. Tycker också att det är bra att du har gått vidare det finns flera som bättre killar t.ex han du har nu :) och skit i om du får taskiga kommmentare skit bara i det. Och varför ska dom veta om du är oskuld eller inte det är ju din privata sak, tyckar att din blogg är fantastisk har bara läst den i några dagar, att du orkar med allt detta ens. Och du är INTE liten du är fan mogen för din ålder. Kram :) <3

2011-02-09 @ 20:09:43
Postat av: ebba

du verkar vara en sjukt fin vän. äkta, och aldrig snackar skit.<3

2011-02-09 @ 20:18:17
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej Nellie! Du har verkligen heelt rätt. Jag känner inte dig eller någonting, hade inte hört talas om dig föränn en kompis skrev läs världens bästa blogg om din och sånt. Men vi tänker galet lika. Och du är vääldigt cool och är grymt mogen. Du är väldigt stark oxå!



Fortsätt likadant Nellie! <3

2011-02-10 @ 16:27:56
Postat av: Anonym

men skulle inte alicia dumpa adam??

hon va jue kåt på almin o han va jobbig???

2011-02-10 @ 16:35:33
Postat av: Julia

heeej nellie, jag är 13 år och bor i bgb, vill bara säga att jag tycker du verkar suuper goo! och som du säger verkar du inte som 11 men I like it ;) fortsätt så!

kraamar! <3

2011-02-10 @ 20:33:42
Postat av: alva

Nellie,du har fått typ 100 såna här kommentarer men jag vill bara säga att du är så himla fin . Kram

2011-04-11 @ 20:18:17
Postat av: Matilda svensson

Du är så jävla stark nellie. Fattar inte dom som snackar skit om dig. Det finns ju inget att snacka om?!



Du en väldigt bra förebild till alla, inte minst till dom som bloggar :)

KRAAM3<<3

2011-04-25 @ 10:21:59
Postat av: Anonym

pff

2011-07-11 @ 09:24:31
Postat av: Mimmi

Anledningen till att jag läser bloggen är



1. Såg den as mysiga videon om dig och ditt ex

2. Det r kul för du ser så jävla mycket äldre ut än du är

Asså du ser fan älde ut än mig o ja r 13



Puss puss mimmi

2011-08-07 @ 00:08:10
Postat av: Mathilda

Starka ord, och du har rätt, du är inte som andra 11 åringar, du är mycket mer mogen! Jag är tretton och du är mer mogen än vissa av mina vänner. Så om någon äldre skulle kalla dig liten, eller så, så tro alltid på dig själv, för ifall de är äldre än du och kallar dig sånt, eller tycker att du inte förstår för att du är så liten, så kan det vara du som är mer mogen än dom.



Ps. du är as fin!!



du får gärna kika in på min blogg: mabells.devote.se

2011-08-22 @ 11:33:40
URL: http://mabells.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0