Hiss till boys som bloggar!!

En kill kompis till mig har börjat blogga! Azå fett mucho tummen upp för det. MER killar som bloggar vill vi ha.
Ni e jue knäppa...haha snacka om att ni kommer att få mucho läsare - mer än ossa alla 353738463425273 tjejer som bloggar.
Jag kommer läsa
denna bloggen anyway - ¨sådeså :) Bjussar på lite läsare :)



Sen har vi jue denna ÖVER
snygga tjejen En as nära tjej kompis till mig. Visst ja e liite pluttig & hon e äldre. Men när vi umgås...haha märks inte det!!
Vem av oss 2 som e knäpp...haha whatever. DRÖM snygg e
hon anyway. Love u bby <3

Såååå lite tomtenkommertidigtiår till er 2 söta = mina vänner fast på olika sätt :)

VILKA ÄR MINA TROGNASTE BLOGGLÄSARE :)

Ganska lätt! Det är dom "tuffa" brudarna som går runt på skolorna & säger att ..eehh Nellie Berntsson`s blogg suger ...ehhh..öhhhh den e as dålig. Min e mycket bäätre för jag har sssåååå mykke mer läsare.SURE!!
Yeh right;-)
Vem försöker du lura?? Hahahaha inte mig iallafall.
Om du ens lägger ENERGI på att en kommentera min blogg på DIN tid....att lägga ork på att dissa den -DÅ ÄR DET DU SOM LÄSER DEN MEST!!
Tackar!!!

Sen dom andra ba.....eiii skicka din blogg adress :)
Hahahaha..du kan den utantill!!!!
Lura nån annan;-)

Hahahahaha....fredagsmyws till alla mina läsare, även dom coola brudarna som "dissar" min blogg & "inte" läser den..även puss till er som inte ens kan adressen;-)



I KNOW YOU LOVE IT, JUST DEAL WITH IT :)




/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: Ebba

ååh vad kul att din blogg är s känd! :D Älskar den, kollar flera gnger om dagen faktiskt <3 :)

2011-02-11 @ 15:23:05
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Jo, de finns några sånna på min skola med^^ bara o skita i !! ;) <3 vissa har i alla fall vett i skallen ;D

2011-02-11 @ 19:47:54
Postat av: Lisa

Så snäll är du min SNYGGA sis.

När kan jag komma till dig ? :)

2011-02-11 @ 19:59:57
URL: http://elisabethagrens.blogg.se/
Postat av: mimmi

läser du linn och ingrids blogg, alltså dressyrmupparnas? ;)

2011-02-11 @ 22:48:38
URL: http://hoppnisssarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa det var intressant, jag tror att jag också vill gå dit någon gång, vi ksk kan gå tillsammans :) ??



ja som du sa:

puss puss ;*

2011-02-12 @ 17:50:28
Postat av: wannabe nellie

Hej, fjortis!

Jag är ett stort fan!!!!!!!!!!!!

Jag vill oxå bli en fjortis

2011-02-15 @ 18:43:09
Postat av: Lovisa

hej nellie :)



nu ligger du 1:a på lisstan c:



hare bra :D

2011-07-07 @ 20:50:28
URL: http://teamrunneval.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad heter din systemkamera ? :)

2011-08-14 @ 12:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0