Fick ett pm......

Hej Nellie :) Ville bara ägna dig ett "fint" meddelande... jag beundrar dig verkligen!

Du är så himla mogen, läser man din blogg tror man att du är typ 15-16 år. Du har verkligen gått igenom mycket (på både gott och ont) och du är stark! Jag vill vara mer som du, inte ta åt mej av skit och bara vara mej själv. Jag lyckas inte alltid så bra... Men du måste vara världens underbaraste människa, det tror iaf jag!

Du är så himla... DIG. Bryr dig inte om vad andra tycker, bara kör ditt eget race. Jag ser upp till dig så himla mycket ska du veta. Jag själv blir typ ledsen så fort jag får en elak kommentar, värsta mesen.

Du verkar så himla snäll och gó och hela tiden glad! Oavsett vad typ. Fortsätt med det tjejen!


Somnar till dom underbara orden ikväll, tack snälla fina du!!
Nu bloggar jag imon med :)
Tjoohhoooooo!!!!

Godnatt Bloggen, I love YOU

  / nellie berntsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0