Cha Cha bloggen lixååååååm dåråååå :) XD

Nämen seriöst nu. NU e vi allvarliga, inget flams å trams här på bloggen. Nepp.
Amen skojja. Hahaha e så sjukt trött idag efter denna GALNA helgen - me galna chey kompisar.
Massa shopping & massa ponnys & galet fina hästar.
Hade tiiieep behövt vara ledig i nja...2 veckor nu kanske.
XD
Asså e på ett fummigt as snajs humör idag;-)
Roligt för många & mindre roligt för vissa. hehehehe
Ida efter skolan drar jag till stallet & rider ner med Julia till manegen. Stella har ju stått hela helgen så hon e la lagom go att rida idag;-)
Upp å ner, ner å upp...hehe PIGGELIN.
Men ska jue hoppträna imon..aa så idag måste hon ridas.
Thonna..men serri går jue inte att rida jue??

Jaja..så mami va & promenera me henne imorse...tack mamma <3

Dagens Nellie B

Dagens sylèe: Slitna jeans, converse, linne & kofta..chill
Dagens parfym: Ralph Lauren
Dagens frisyr: Utsläppt lockigt aaaawwwsiii dååe;-)
Dagens sms: Ett från adam..eller ehm typ några stycken <3
Dagens jag hatar: SKITSNACKARE
Dagens jag vill ha: Min bby love Adam <3
Dagens nellie: Jag älskar dig
Dagens roligaste: Hahaha det PM:et ja fick av Gränsmarker..hahahaha <3



Vet ni vad..detta e nåt ja skriver om MUCHO..men tänker alrig sluta skriva om det.
S K I T S N A C K !
ALLT kommer fram...
Har man en sån j*vla lust att snacka skit om andra..om man går egång på det...lixom kan inte sluta...så ska man veta att ALLT kommer fram.
Sen är de jue så...att heter man nellie berntsson & har en blogg..då äre extra smaskens att prata vettö ;-)
OM MIG.

E så sjuuukt trött på det. Vart man än kommer..så äre alltid nån som har nåt att säga.
Asså fattar inte varför ni e så nyfikna på mej lixom??
Å va jag gör??
Ja skriver jue allt här..ni har jue all info ni vill??
JAG SNACKAR ALDRIG SKIT OM NÅN - NEVER EVER.
Vet NI VAFFÖR?? Jo för ja vart utsatt fö de själv. Sen har ja verkligen inge inytresse fö nån annan lixom??
Ha så galet fullt upp själv me ponnysar, kompisar & älskling boyfriend.
Fatta inte detta skitsnackar.....blajj blajj grejjerna aså.
Men allt kommer fram.....SKÄMS SKÄMS.


älskar dig sjukt.....<3

/ nellish (inst)

Kommentarer
Postat av: josefine

Min syrra har vart tsm med din killes bror, haha XD

2011-02-28 @ 16:34:01
URL: http://elevating.blogg.se/
Postat av: felicia gränsmarker

Hhaha så galet kul xD <3

2011-02-28 @ 20:03:18
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Nanna Andersson

sv; Aah! dom är grymt snygga ;D 119 :- på mässan :P

btw, snyggingar där :D<3

2011-02-28 @ 20:07:40
URL: http://successen.blogg.se/
Postat av: Linneaungponnyn.blogg.se

Jag och några kompisar visade ett par bilder på dig här på din blogg för några kill kompisar och en trodde du var 18 år, en annan 16-17 och den tredje 14 xD

2011-03-05 @ 17:38:43
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0