Vädret är ju = bikini!

Ska bli typ 15 grader idag = gilla!!
Drar till Felicia nu om en stund & hjälper henne att rida Prince pga hon skadat handen.
Sen drar vi hem till henne & Maja hänger på.
Är hos henne till pappa kommer & så drar jag till mitt stall senare..
Mina skall ju vila idag...men svänger nog förbi & tar av dom täcket :)

Skall sätta på ute på trappan nu & käka fukost & svara på 2 sms!!
Sen hoppa in i ridkläderma som ja gö eveyday.
Kommer inst under dam som ja skrev igår...ba fö ja e elite & ni e bäst <3


sliten på bilden..men so...bjuder anyway XD

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Sabbi

Hej! nellie jag heter Sabrina och är lika gammal som dig men inte lika mogen:) Det här var ingen komentar deräkt

2011-04-18 @ 08:20:49
Postat av: amanda h

ha det så kuul nellie! du är så sjukt snäll.. som rider dina ponnysar och tillomed andras! ha det jätte kul och hoppas ni får det fina vädret stnnat hos er!

kraam. fråga gärna på frågestunden?

kramkram finastee sötaste du nellie! <3<3

2011-04-18 @ 08:25:21
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Stina

duuuuuuu...?

du ville ju säga en sak till en kille, att du tyckte han va fin, och det kom du fram till efter du hade träffat Nicke ?

du har ju skrivit att du messat med han hela kvällen osv.. ;) ^^

2011-04-18 @ 08:32:13
URL: http://stinalarsson.devote.se
Postat av: Mana

heej!

hur fick du de där bilderna att visas om & om igen asså de tre högst upp?

Så sööött e du nellie

2011-04-18 @ 08:38:15
URL: http://manalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0