Typ död !

Oh my good känner mig D Ö D på riktigt.
Kroppen e helt slut....hövvet ska vi inte prata om.
Idag blir det soft random stil med lös fläta..2 linnen & slitna jeans & OFC mina converse.
Lite mascara..that`s it.



Idag ska jag ladda upp min kropp fö hoppträningen ikväll.
Gott att komma igång att hoppa ute...även om det ösregnar JUST nu...så kanske det blir bättre later on ?
Ella`s internet hade damp attack igår..så hennes svar kommer...idag.

Dom 10 senaste timmarna:

ätit
: macka, äpple, juice
kläder: linne & trosor (nanat)
humör: upp o ner
fått en hemlighet: julia dyberg
sett mig gråta: mamma
vart arg på: mamma
5 senaste sms:en i inkorgen: selman,oline,edvin maliqi, ella
saknar mest just NU: ella olsson broander
lyssnat på; rascall flats

Nu skola......tjjhohhoooo!!!







/ nellie berntsson (inst, rast nu )

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är sååå sööööööt!

2011-04-06 @ 15:05:14
URL: http://horzeriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0