Saker som NI tycker......

Saker som NI läsare har åsikter om, vissa mer än andra ;-)

Hur ja ser ut:

* du ser äldre ut än 11
* se ut som en 11 åring
* du tror att du e äldre än va du är
* sööööt

Köper det fine. Jag ser äldre ut. Men VEM betsämer HUR en 11 åring ska SE ut, för att det ska passa in??
Tjock, smal, blond, rött hår......??
Jag väljer att se ut såhär, ja slingar mitt hår, ja sminkar mig lagom..men vet ni vad.
Ja står med båda fötterna på jorden & dömer absolut ingen annan.
Tvärtom. Ja e på allas sida :)

Hur jag e:

* du beter dig inte som en 11 åring
* du tror att du e äldre än du ä
* du umgås bara me äldre
* bete dig som en 11 åring

Okey köper la det med då.
Men samma dä. VEM bestämer jur en 11 åring ska vara??
DU??
Knappas va.
Ja mår lika bra som den 11 åringen som hoppar stutsmatta utanför typ.
Fine ja umgås me äldre...men vet du vad: VI HAR AS ROLIGT ihop.
Vi skrattar o busar & chillar på.

Hur jag rider:

* Rid mer markarbete
* Stolsits
* För svåra ponnysar

Köper det med.
Men ge mig ett inlägg i blogen dä ja säjjer nåt annat.
Jag har aldrig sagt att ja rider bäst.
Ja OM NÅN får la höra hur ja sitter & rider.....mer än NÅN annan.
Men ja lär mig varje dag...o rättar te mina fel.
Men vet ni vad.......i love it :)



Spelar ingen roll va ni tycker & tänker om allt å alla å MIG.
Ja e den ja e Å kommer aldrig ändra mig.

Å vet ni vad?

Jag hoppas faktiskt STUTSMATTA igår oxå ;-)  XD




it`s amazing how u knock me off my feet
everytime you come around me i get week


/ nellie

Kommentarer
Postat av: lala

Hej jag undrar en grej :D Var har du för storlek på din kingsland jacka? är den barn eller vuxen storlek ??

MYCKET TACKSAM

2011-04-19 @ 15:52:21
Postat av: Malin&josefina

du är grym precis så som du är, ! :D

söta du ! <3

2011-04-19 @ 16:17:44
URL: http://sjoisbisam.blogg.se/
Postat av: Saga och Olivia

Fin blogg♥

2011-04-19 @ 16:27:29
URL: http://liveloveread.blogg.se/
Postat av: vicky ♥

Var det för det jag skrev, så vill jag bara be om ursäkt! Du har rätt att det inte är nån som bestämt hur en 11 åring ska se ut, men tycker bara att du ser mognare och äldre ut än vad jag var när jag var 11.

2011-04-19 @ 16:31:12
URL: http://vwestin.blogg.se/
Postat av: vilma :)

fasen vad grym du är nellie! :-)

2011-04-19 @ 16:55:07
URL: http://vilmatimmer.blogg.se/
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Grymt att du står för dig själv Nellie. Bara för att du umgås med äldre och ni har roligt ihop menas med att NI PASSAR IHOP. Du KAN umgås med äldre och vill de och det är din sak. Alla har sin smak på olika saker och det måste ju också accepteras liksom :) Sedan att du inte ser ut som en 11 åring, asså du är fett mogen för sin ålder och du är bara den du är. Du är såhär och jag accepterar det lika mycket som du accepterar mig såklart. Man kan inte döma efter bilder och film om hur du ser ut eller hur du rider. Man måste lära känna personen och vara/träffa den i verkligheten. Det är först då som man kan skaffa sig en tanke om personen och tycka som man vill. Jag kan inte döma dig genom bilder, ord och filmer för jag känner dig BARA som bloggerska. Jag måste lära känna dig i verkligheten innan jag kan börja dömma dig. Men man måste acceptera alla för den dom är och hur dom ser ut ;)

CREED TILL DIG TJEJEN!

Du e lika mye värd som alla andra :D <3

2011-04-19 @ 17:26:45
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Anna Wahlström

Var med och tävla om en länkning till din blogg, genom att svara rätt och först på "gissa kändisen" på min blogg ! :D. Jag lägger ut en ny "gissa kändisen" varje dag ! Det skulle vara kul om du kollade in på min blogg : www.ppeacee.blogg.se !

Ha det bra !

2011-04-19 @ 17:43:26
URL: http://ppeacee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det folk menar är att du inte är som de förväntar sig att du ska vara. Man förväntar sig inte att en 11 åring ska vara som dig, eftersom majoriteten av 11-åringar i Sverige inte är så mogen som dig. De flesta 11 åringar sminkar sig inte, driver inte en stor egen blogg och är inte såå duktiga på att rida. De flrsta 11-åringar har inte kommit lika långt i livet som dig. Så vem bestämmer hur en 11-åring ska vara? Det gör alla andra 11-åringar, som utgör majoriteten och idealet. MEN du ska inte ta det som att folk försöker klanka ner på dig, tror snarare tvärt om, att folk tycker du verkar mogen för din ålder. Så ta det positivt istället. Dock, tycker jag, att du skriver som en 11-åring ;) (men nåt ska du väl göra som en 11-åring? ;))

2011-04-19 @ 18:20:46
Postat av: Rode

Du är den nya generationen och det finns inget fel med det, jag själv trivdes inte med jämnåriga när jag var yngre och varför vet jag egentligen inte , jag hade det bara roligare med äldre eller vad vet jag. Ber om ursäkt om du har tolkat något jag skrivit som en icke omtyckt kommentar:) Take care! kram

2011-04-19 @ 20:40:37
Postat av: nicole, ;)

tio*

2011-04-19 @ 20:59:16
Postat av: iisabella -fotoblogg-

Dem som snackar så mycket skit är bara avundsjuka på dig Nellie! Va den du är, det är bäst så!

Låt inte andra trycka ner dig! You're amazing just the way you are! :)

2011-04-19 @ 21:28:37
URL: http://www.iisabella.devote.se
Postat av: Lina

Du är perfäkt som du e ingen kan ändra dig:->

2011-04-19 @ 21:30:16
Postat av: Tova!

Man är ju inte direkt på ett sätt bara för att man är en viss ålder?! Vem fan har bestämt hur man ska vara vid en viss ålder? Åldern ska inte spela någon roll alls, så många år har man levt? So what? Man utvecklas i olika takt? Vissa, som du kanske, utvecklas lite snabbare medans andra utvecklas långsammare? Det spelar ju ingen roll. Det viktigaste är ju hur man är som person... Haha lite störd kommentar kanske men fick bara lite lust att skriva (: Känner mig dessutom igen mig lite i dig, folk tror att jag är myyyycket äldre än vad jag är... Tycker att du är jättecool som inte tar skiten som folk faktiskt kan ge dig, själv är jag bra mycket känsligare... Ville bara skriva det... Lite störd kommentar... Haha och dessutom tycker jag att det ser jättebra ut när du rider, iallafall vad man ser på bilderna! :) Låt ingen trycka ner dig! :D

2011-04-19 @ 21:51:54
URL: http://ponnismurfen.blogg.se/
Postat av: Malvina angelin <3

Samma som miig alla säger att jag klär mig könstiigt för min ålder ja e 12 och alla säger att ja ser ut som 15 men vem fan bryr sig om vad dom tycker jag har kul åå sminkar mig å klär mej exakt som ja vill asso hatar sånna som säger såå ;o <3



Ps. Älskar diin blogg å jag gillar hur du e så som du skriver e ganska likt mig sjukt skrämmande likt <3

2011-04-19 @ 22:00:37
Postat av: Amanda

Go Nellie!; vem kan bestämma hur du ska vara? ;)

Var gärna med och tävla om att bli veckans ekipage! http://iamequestrian.blogg.se/2011/april/bloggtavling.html :)

2011-04-19 @ 23:39:18
URL: http://iamequestrian.blogg.se/
Postat av: thidah

sjukt grymt att du står för dig själv nellie!

hahahha ''Jag hoppas faktiskt STUTSMATTA igår oxå ;-) XD'' hahahah åh, så sjukt skön du e! xd

2011-04-20 @ 20:38:44
URL: http://thidahbunyang.blogg.se/
Postat av: Anonym

goa nellie ;)<3

2011-04-21 @ 17:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0