IM BACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oh my goooood asså.
Nu fattar jag HUR mycket jag älskar MIN blogg......!!!!
Asså min MAMMA bytt internet hemma.......så vi var typ utan i 2 dar.
Snacka om att ja fick ett anfall på mamma.....asså paniiik.
- Men nellie.....det kan va gott att va ifrån datan lite?!
- Whaaaat?? Goooott?? Äru klok elle?

hade abstinens....storstäda rummet igår kväll typ. Hahaha i brsit på annat.
Nämen serri...vart as mycket i stallet....ridit massa ponnysar & Midde ofc.
Hängde me julia & frida igår....allt vart chill.

Men asså seriöst....7 sidor kommentarer på bloggen
27 vänförfrågningar på fb & 44 logg & 7 nya meddelanden??
GALET JUEEEE!!
Såg med att ja legat på blogg.se topplista!!
Asså mycket som händer!!





Nellie Berntsson IS BACK!!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tänkte bara fråga: Hur uttalar du dina hästars namn? :D

2011-04-14 @ 14:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0