Sårad....

Ja skulle ju tala om att bli sårad. För ni kommentera jue så bra - som alltid.
Okey...sårad...a de har nellie blitt rejält.
Men ofta får ja typ skylla mig själv..för att när ja gö nåt..så lixom går ja in så för d.
Om det är me vänner, pojkvänner, tävlingar...skolan...shit the same. Ja gör det FULLT ut.
Om de e bra eller dålit..venne??
Men typ vänner...asså gjort sjukt mycket saker för vissa vänner...men fått såååå liite tebaka.
Samma som på ponnysarna..man lägger så jädra mkt tid på dom...tränar..tränar..tränar & hoppas på att nå sina mål.
Men så kommer man te tävlingsplatsen...spänd, ont i magen, man hoppas...gör allt de där man ska tänka på...o göra d rätt.
Så ba...vips..ponnyn stannar...smiter förbi.
Asså vissa tror ba...men de e bara en kul grejj. & de e okey att tycka de e en kul grejj me....men ja e en tävlingsmänniska...tjej.
Ja vill att ponnyn ska ställa upp & va schysst o göra de den ska lixom.
De finns vissa tävlingar man GJORT ALLT rätt..men ponnyn vart sur & grnig & inte bjussat.
Då blir man galet besviken...för de man kämpar efter måndag te fredag...vill man ska visa sig nä man tävlar.
Säkert svårt att föstå om man inte tävlar eller rider på d sättet. Men min blogg..mina åsikter...mina känslor.

BTW..hoppträna Gevalia idag hos Kristian.
Måste säga att det gick åååhhh så bra. Hon har lixom fått vara lite hoppfri nu ett tag...& då lixom blir hon bara bäst.
Hoppa 95 bana & hon FLÖG över. Åh ja älskar denna lilla bruna ponnyn.
Nu ska vi hoppa en LA nästa helg igen..& ja hoppas vi e på samma lina då ja & min lilla söwta surtant <3333333333
Thonna hoppar jag i LB.


Imon blire ju Jenny Penny då..ska bli soft kul såklart.
Rider la ut & busar som vi alltid gör. Elle bara chillar & pratar massa;-)

* idà är ja riktigt stolt över mamma..en sak hon gjort= GRYMT!
* idà kom ett samtal som va gaaaahhhh så jädra kul!!!
* idà kommer papi hem...eller a inatt typ

 Jag tror att allt skit man gör kommer igen
Man kan inte bara stänga locket & gö d sen
Vänner ska man ta hand om jämt
Skitsnack? haha vilket skämt
Jag bryr mig om andra än dig
Visste du inte d, så känner du inte mig..



Seriöst min födelsedag 29 sept..nu har vi börjat ladda. Vi kommer ha så galet kul & värsta partyt!! L Ä N G T A R !!!!!




i love u bbyish

/ nellie berntsson

Kommentarer
Postat av: -

hej!

jag bara undrar: är du och adam ihop lr nt??



din blogg e värkligen bässst!



kram

2010-09-04 @ 16:20:02
Postat av: Anonym

kan du inte skriva vad som hände med Adam egentligen?

Blir nyfiken och vill veta (a)<3

Super fin blogg & heela du är super fin!!!<3

2010-09-04 @ 16:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0