NY TÄVLING !!!!!!

Så var det dags för NY tävling såklart!!

ALLT detta gör ni för att deltaga:

*kopiera bilden & lägg den på din blogg med länkning

*svara på dessa 5 fågor när du kommenterar

1. Hur länge har du läst min blogg
2. Vad är det bästa med nellieberntsson.blogg.se
3. Vad är det sämsta med nellieberntsson.blogg.se
4. Vad vill du se mer av i min blogg??
5. Vem är Nellie i dina ögon??

Lämna kommentar med era svar & din bloggadress så deltar du.

Vinnaren dras på fredag 17/9



Priset är coola mössan från gangstar!!!

/ nellie berntsson


Kommentarer
Postat av: nellie k

1. Hur länge har du läst min blogg. Så länge du har haft den...november 2009

2. Vad är det bästa med nellieberntsson.blogg.se. Du uppdaterar JÄTTEBRA och skriver bra saker :)

3. Vad är det sämsta med nellieberntsson.blogg.se. Finns inget ;)

4. Vad vill du se mer av i min blogg?? Videobloggning

5. Vem är Nellie i dina ögon?? everything <3



min bblogg: nneehhlls.blogg.se

2010-09-15 @ 15:13:32
Postat av: EMiiZZ <3

1. Typ aslänge! Tror det va sen typ December 2009 :)

2. Du skriver typ om allt. hela din vardag :) och inte bara lixom gonatt utan du skriver typ skiitlånga inlägg!!

3. Det finns ingenting fel med din blogg enda felet skulle va om du avslutade bloggen!!

4. Typ inget :) jag tycker det räcker !

5. Nellie i mina ögon är sej själv och ingen annan !!

2010-09-15 @ 15:53:44
URL: http://kokiiis.blogg.se/
Postat av: Emilia

1. Jag började läsa den då du skaffade den. Sedan dess har jag kollat några gånger i veckan om nya inläggen. Men jag har inte läst varje dag. Det hinner jag ju inte med.

2.Det bästa med bloggen är att du inte skriver om samma saker hela tiden utan du skriver nästan alltid om olika saker eller vad man ska säga. Det blir alltid roligt att läsa den.

3. Det sämsta med din blogg... Hummm.. Jag kommer ärligt talat inte på någonting..

4. Det hade ju varit roligt om du gör någonting som blir ''veckans'' eller vad man ska säga t.ex. bara '' veckans hiss '' eller nåt

5. I mina ögon så är du underbar och glad person. När vi var mindre när vi gick på dagis så var vi med varandra ibland men sen när vi börja kållekärrs skolan så har vi inte pratat så... O de är synd. Men i mina ögon är du en som är sig själv, självsäker och ärlig<3

2010-09-15 @ 16:19:44
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilia

Såg du blogg namnet? iaf [email protected]

2010-09-15 @ 16:20:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Emilia

Såg du blogg namnet? iaf [email protected]

2010-09-15 @ 16:20:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

nellie ? :P är du säker på att det är 3 frågor bara ?? xD

2010-09-15 @ 16:21:16
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

1. Några månader!

2. Det nästa med din blogg e att du uppdaterar ofta, med mycket bilder, och dina åsikter & långa inlägg verkligen e läsvärda & du skriver på ett sjukt bra sätt!

3. Det finns inget fel med din blogg!! (:

4. Hm.. Lite fler videobloggar skulle nt skada :)

5. I mina ögon verkar Nellie Berntsson vara en glad, snäll & trevlig tjej som ger alla en chans. Hon är sig själv och säger det hon tycker. En sån tjej som jag gärna skulle vilja vara kompis med. :)

2010-09-15 @ 16:22:35
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: carrodenbästa

1.sen länge du har haft den.

2.den är bra, du uppdater mycket.

3.inget :)

4.den är bra som den är tycker jag.

5.En väldig söt tjej som rider så sjukt bra!

2010-09-15 @ 16:46:37
URL: http://fotografjansson.devote.se
Postat av: josephine P

1. Hur länge har du läst min blogg

2. Vad är det bästa med nellieberntsson.blogg.se

3. Vad är det sämsta med nellieberntsson.blogg.se

4. Vad vill du se mer av i min blogg??

5. Vem är Nellie i dina ögon??



1. Jag har läst din blogg sen du starta den <3

2. Den ee så sjukt fin, o tjejen som äger den ee skiit cool!!

3. Finns inget dåligt med bloggen <3

4. jag vill se mera videobloggar där bara du ståro snackar om dagen typ :D

5. nellie i mina ögen o en shiit cool tjej so inte inte tar någon skit du ee helt enkelt AWESoME!!



Kram på dejjj

2010-09-15 @ 17:24:56
URL: http://jossanpennborn.blogg.se/
Postat av: philip

vilken av dom? och om man inte har en blogg?

2010-09-15 @ 17:25:48
Postat av: Fanny (L)

1. Hur länge har du läst min blogg

2. Vad är det bästa med nellieberntsson.blogg.se

3. Vad är det sämsta med nellieberntsson.blogg.se

4. Vad vill du se mer av i min blogg??

5. Vem är Nellie i dina ögon??



1. Hur länge jag har läst den ? I 308 dagar :D

2. Det bästa är att du vågar vara dig själv där bakom skärmen och att du inte käftar tillbaka när du får skit.

3. Vrf ska jag räkna upp allt när det inte finns ngt ?

4. Kanske lite mer videobloggning? <3

5. I mina ögon är du ngt mer än mer. Du är allt och lite till<3 Önskar att jag kände dig mer så att jag kunde säga mer, men jag har en massa som är för mycke för att skriva upp <3



Pussssss <3

2010-09-15 @ 17:55:01
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: amanda

1. Jag skickade en förfrågan till dig på bdb och så acceptera du de o efter de började jag läsa din blogg. och det var ganska längesen nu ! ;D

2. allt !, sättet du hanterar allt skit du får, hur du hinner med o allt !

3. finns INGET dåligt !

4. fler vidiobloggar ! :D

5. Nellie i mina ögon är en glad o tjeck tjej som är helt underbar !, topclass !<3



kramis <3

2010-09-15 @ 18:12:43
URL: http://bieberinmyheart.blogg.se/
Postat av: Julia

hej!:D

Jag vill självklart vara med:)<3



1.sjukt länge,typ januari 2010.känner ju nt dej så jag kunde nt direkt veta att du hade en blogg;)

men självklart har jag klickat på november-december & kollat igenom hela bloggen!d e helt klart, man ska göra d!:)



2.ALLT!du skriver om hästar, dej själv<33

asså ALLTING!!lovar:DD



3.asså d finns INGET som e dålig med din blogg!!;)



4.Kanske något videoinlägg ibland!;)



5.asså OBESKRILVLIG, tar inge skit.Schysst mot alla ,bra kompis,gryym...OBESKRIVLIG!

asså d finns så mkt mer så jag kan nt säga ord för d,för d finns inga ord för dej!

du betyder jue såklart mer än bara ord!!;-)



Hoppas d va allt:)

annars kan du kommentera på min blogg & skriva vad jag glömt!:D<3333333

en fråga bara, vart kan man köpa dem dära jeansen som du fotades i ?:)

massa LOVELOVELOVE & kramar/ Julia

2010-09-15 @ 19:12:49
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Julia

här är länken där bilden & d är;)<3333



http://onceagaiiin.blogg.se/2010/september/tavlar-hos-den-basta-nellied333.html#comment

Postat av: Annie<3333

1.så länge jag har haft dig<3

2.att man får läsa hur du mår,göra och fall det har hänt något<3

3.det är inget tig som är dåligt<3

4.inget allt finns redan<3333

5.EN jätte go tjej som är bra på allt och jag vill lära känna dig bätt re det finns mycket men jag orkar inte sitta och skriva allt <333333333du är bäst<3333333333333333333333333333

2010-09-15 @ 19:17:42
Postat av: Wilma

1.Jag har läst din blogg sen jag fick dej på bdb

2.Allt e bäst på din blogg nellie!

3.Inget e sämst med denna bloggen den bara äger alla

4.Jag vill bara att du bloggar varje dag som du gjort!

5.Vem Nellie e i mina ögon, du e mina ögon och du e allt!

2010-09-15 @ 20:15:21
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/
Postat av: malin, syster.

1. Nån månad bara, ångrar att jag inte hittar den förut!!! :D

2. Allt, det bästa är när du delar med dig av dina känslor och allt sånt.

3. inget alls.

4. Att du bloggar varje dag, och kanske lite mer videoinlägg även om jag vet att du inte gillar det ;) hihi

5. Nellie, för mig är du världens finaste lillasyster som alltid är glad och kämpar för det du vill!

Puss på dig finaste <3

2010-09-15 @ 21:18:04
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Jennifer :)

1. sedan du va på nääs och Kollade på lisa när vi hopptränade :))

2. Allt!!, du skriver lixom Jämt. och de är såå jätte bra!

3. De finns inget dåligt juh!! :O

4. Ja du.? Kanske vad du har för utrustning på dig häst, och lite outfits och sånt? :))

5, En sjukt söt tjej, som när jag såg först gången blev så "kär i" Hehe, du rider helt otroligt bra du kämpar med dom jätte bra :D <3

2010-09-15 @ 21:21:44
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: Ida

1. Hur länge har du läst min blogg: sen jag blev vän med dig på bdb :) <33

2. Vad är det bästa med nellieberntsson.blogg.se: att du bloggar om roliga saker, och har jättebra uppdatering

3. Vad är det sämsta med nellieberntsson.blogg.se inget. förrutom att man blir avis på dig ;-)

4. Vad vill du se mer av i min blogg?? Jag tycker att din blogg är perfekt precis som den är.

5. Vem är Nellie i dina ögon?? en galet cool tjej, medd snygg stil och underbar! <3

2010-09-15 @ 22:03:01
URL: http://idaaaaw.blogg.se/
Postat av: Oline Kristiansson

1. Jag har läst din blogg i ungefär halva sommarlovet plus en och en halv månad nu :)

2. Det bästa med bloggen är precis allt men det bästa är att kan får reda på hur mycket du älskar dina vänner, dina ponnys och din kära familj. Man får reda på hur glad du är o hur mycket du älskar dig och ditt liv :)

3. Asså det finns inget som är sämst på denna blogg, men det kan va lite tråkigt när du nt riktigt hinner skriva men man förstår att du verkligen inte hinner att skriva eller att du inte orkar.

4. Det finns inte så mycket som vi vill veta om dig men kanske skriva om ditt liv någon gång o lägga ut bilder från när du var bebis lr när du var fem år. Det skulle faktiskt varit jätteroligt o läsa.

5. Nellie är en snäll, omtänksam, rolig liten kämpe som altid vill nå sitt mål för dagen. En tej som är sprallig och bryr sig om alla sina vänner och kämpar till toppen varje dag. En tjej man gärna vill lära känna:) kan bli lite sur ibland men det är inte ofta:) och Nellie är en tjej som aldrig ger sig innan hon nått sitt mål inom allt:)



M.V.H Oline Kristiansson

2010-09-15 @ 22:14:27
URL: http://oolinekristiansson.bloggplatsen.se
Postat av: jennifer julin (refinej)

1.ungifär i ett halv år.

2.älsakr din blog för att du vågar säga vad du tycker, du en super cool rid tjej har själv en häst och vet hur jobigt det är

3.att du inte berättar hur du gör dom olicka disainerna (vill också kunna göra licknande disainer)

4. vet inte den e super som du har gort hittils.

5.en cool kanske lite kaxig tjej med en enorm söthet,envishet och en super ryttare



??ska du va med på godishoppet på lördag??

2010-09-16 @ 09:08:04
URL: http://refinej.soclog.se
Postat av: sofie<3

1.Typ nästan när den började 

2.Att du bloggar om dig dina intressen och annat kul

3.Inget

4.Kanske lite vidoblogg<3

5.Nellie i mina ögon är du allt du är en person som jag har känt jätte länge och som betyder mycket för mig du är en av dom underbaraste personerna jag känner du är helt klart topclass<3

2010-09-16 @ 15:26:47
Postat av: fillippa<3

1. Hur länge har du läst min blogg

2. Vad är det bästa med nellieberntsson.blogg.se

3. Vad är det sämsta med nellieberntsson.blogg.se

4. Vad vill du se mer av i min blogg??

5. Vem är Nellie i dina ögon??



1.Jag har läst din blogg sen du började blogga ;D

Och efter det så tyckte jag att den var jätte bra!:D Som jag har nu läst den varje dag!:D

2.Det bästa på din blogg är ALLT!;D Den är fin/cool!:D Den bästa bloggen av dom alla! Love your blog!:D

3.Det finns inget det sämsta din blogg är bäst den är parfekt(stavning) så som den är! Bästa boggen nånsin!:D

4.Jag vet faktiskt inte riktigt. Den är parfekt tycker jag!:D Fast skulle vilja ha lite mer videobloggning:D skulle vart skoj!:D

5.I mina ögon är Nellie en as cool/sööt/snygg/snäll/rolig/glad tjej!:D

Hon vågar säga vad hon tycker och tänker:D Och hon tar ingen skit av någon. Hon har två stycken ponnysar som hon kämpar med varje dag! Hon har värkligen kommit långt i ridningen det menar jag!:D



Kram//Fillippa <3333



www.fillippapettersson.blogg.se

2010-09-16 @ 15:37:05
URL: http://fillippapettersson.blogg.se/
Postat av: Maathilda

1. Sen du startade den :)

2. Att du bloggar om din vardag och gör massa roliga videoklipp och lägger ut super söta bilder på dej !

3. för lite videoblogger ;(

4. Fler videobloggar haha :D

5. En väldigt snäll och skön tjej :D som har gryyymt bra stil :)

2010-09-16 @ 16:18:30
URL: http://adoresg.blogg.se/
Postat av: Maathilda

Oj jag skrev fel adress det är maathilda.webblogg.se ! min kommentar e ovanför :)

2010-09-16 @ 16:19:14
URL: http://maathilda.webblogg.se/
Postat av: tilde

1.vet inte riktigt , väldigt läbge tror jag :D

2.deej , så klart !! <3

3.det finns inget dåligt med din blogg ! allt e bääst <3

4.det behövs inget mer allt e ju berfa !! ;D

5.En sjukt sööt, och snäll tjej <3333

2010-09-16 @ 20:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0