Hej hej hallå bloggen

Tja på er. Längesen. Sitter & väntar på älskling adam som kommer kl 15. Då ska vi käka lite & sen kommer hans mamma & hämtar oss för ja ska me & kolla på bby`s match <33
Efter matchen blir det hem till mig & adam sover över - LEDIGA imon jue!!

Satt igår & kolla på alla filmer med mig & Gevalia & massa kort..tårarna forsade ner. Pappa tog mig i knät & krama mig. Det känns föjävlit ska ni veta. Fick fina sms...specielt av Ella - tack <33
Alla fina komentarer på bloggish <3
Det gö sjukt ONT....men de e dags fö henne att gå vidare nu till en ny duktig tjej elle kille. Ja vet de innerst inne.....

Träna för Kristian igår med Thonna älskling. Gick superbra, Thonnisen var ÖVER pigg ;-)

busbäbis

min fina



Skarp sväng till omhoppningshinder


(bli itte arg nu)

mamma va duktig på fina midde - min drömhäst <3

Ja...så ida e ja rid fri. Smilla ska träna med Gevalia. Så mami & Papi tar stallet.
Så ba chill fö mig & adam idag. Ska bli kul att checka matchen sen..

Men jaja.....vet att ni har MASSA frågor på inlägget innan..men..haha....nu vet ni min hemlighet <3

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: Ella

Finis!!:D:D<3

2010-09-22 @ 18:54:51
Postat av: Jennifer :)

Naw, finns om du vill prata :')



Ne den kom inte idag, men kommer den inte imon, får vi väll kolla om den har kommit iväg, eller ah :P

Kram :)

2010-09-22 @ 20:44:23
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/
Postat av: jennifer julin (refinej)

vet att det e jobbigt att sälja ponnyn sålde tulle för 3 v sen trodde att det skulle vara super jobbigt men när man såg hur Frida (nya ägaren) tittade på honom med den kärleken i ögonen kändes det inte lika jobbigt längre utan att man ger en ny person en chans att älska honom precis lika mycket som jag gjorde

det e jobbigt så klart det e ju aldrig lätt att lämna en kompis men titta lite extra i däns ögon där kommer du se att den har svårt att stå kvar och inte slänga sig om halsen på ponnyn!!

2010-09-26 @ 20:23:16
URL: http://refinej.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0