De betyder....

Hej på er dåråååå!

Sitter & kollar runt på alla som länkat min blogg i tävlingen. Så gulligt av er som skriver värsta fina texten med.....man bli riktigt glad<33
Tänk att ALLA ni är mina vänner - helt otroligt :)
Önska ja kunde samla in er alla på mitt rum..asså KNÖ in er & stänga dörren ;-)
Sen sitter vi där & snackar & garvar hela kvällen..killar & tjejer <33...ja..så gör vi..haha!!!!



Massa nytt som händer nu i mitt liv.

* Nya vänner - uppskattas...oh ja !!!
* Nya Nellie...japp...tänker annorlunda nu!!
* Nya grejjer på gång i familjen----GRYMME!

Känns som man växt sjukt mycket denna sommaren, inta bara jag..utan inne i huvvet med.
Asså tänker annorlunda nu....orkar bara vara vän me alla. Bråka?? Nejtack...de kan ja va utan!!
Orka lixom!             <33

Tack Alex and Faster T för grymt chill dag idag...vi 3 e bäsht"

Ni ser la att bloggen e ändrad liite på headern....den blev fin som vanligt...3 olika Nellie kort...<3



U are special to me....hoppas NI vet d.

/ Nellie Berntsson











Kommentarer
Postat av: josephine P

nellie du ee så jäkla sjukt fin!!

Älskar dej!

HOppas vi verkligen kan bli mer kompisar!

Puss på dej!!



2010-09-06 @ 21:40:47
URL: http://jossanpenborn.blogg.se/
Postat av: Malin(sis)

2010-09-06 @ 21:58:49
URL: http://sroo
Postat av: Fanny (L)

jag vet att jag inte skrev en text men tänkte att jag skriver den här ist ;-)

"Nellie du är en 7kt söt tjej på 10 år ! Jag gillar dig (som vän) så himla myckke ! Du asså, åhhhh jag vill äta upp dig så söt du är ! 2 egna ponnysar på köpet som också är gilliga, men nej, nu är jag mätt efter ha ätit upp dig och dina ponnysar ;P För alla är så SÖTA ! <3"



Pussss <3

2010-09-07 @ 08:54:39
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: proppen<3

har ju ingen blogg men tur att vi kan vara kompisar endå:)<33

2010-09-07 @ 15:05:55
Postat av: Anton Becker

Nice design! :d

2010-09-07 @ 20:22:10
URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0