Adamish Nellish

asså seriöst..tror VERKLIGEN ja håller på att bli sjuuuuuk :(
VILL inte d..massa kul planerat jue @@@

Jenny ringde idag & fråga om ja ville sove me henne & Olle i ett hus i helgen. Elle på fredag....klart ja vill AS kul jue.
Men ska upp tidit för Jonna kommer på lördag & då ska ja fixa Gevalia för henne <33

Sen kommer Adam & ska sova över lö - sönd.

NICE helg som vaaanliiiigt <33



Idag ska DUKTIGA fiiina ponnyn som va BÄST igår på hoppträningen Thonnis bonnii VILA....hon e så kul asså.
Hon e SÅ arg @@ på Stella...så hon blåser ut luft genom näsborrana..lixom som en drake som blåser eld;-)
Stella blir jätte rädd & springer till Gevalia...hahaha Thonnis e en riktig bestäm maja hon där...aaaw bäbis.

Nästa helg tävlar jag & Thonna i SOTENÄS.

SKA verkligen tjöta på pappa nu asså om bloggningen...ja tycker d skulle vart as kul asså.
Han kommer hem idag..ska TJÖTA på han.
Smilla ska träna markarbete med Gevlia idag...dom e sååå söta.


Titta....asså måste nog raka min lilla söwta ponny snart;-)



smilla kämpar på......



jag & gevalia när vi fightades i Varberg sommaren 2010



`den lilla draken som blåser eld`..haha

Men ska gö LÄXA nu...blähhhh..

/ Adamish Nellish

Kommentarer
Postat av: Felizia

vi ses i sotenäs då:D

Ska också tävla där!!:D

2010-09-29 @ 16:03:47
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: jjahh ! (a)

asså, du tävlar ju nt ens högt med dina ponnier, och dom e nt ens snabba :s

jag tävlar 90 cm med min haflinger och du hoppar typ 80 me dina ponnier, dt e nt ens högt :o

och btw, så e du så jävla STOR för dina ponnier . :o



ville bah säga det, för asså verenda gång jah kollar på din blogg jah bah himlar me ögonen.

2010-09-29 @ 20:14:06
Postat av: amandahenriksson

stackare att du ska bli förskyld:((



jag ska heja på dejj i sotenäs! kmr eftersom syrran ska tävla:)



men vilken da e det ponny då? vill de dejj ju! lycka till så mkt!!!<3333

2010-09-29 @ 20:23:46
Postat av: linn

Lycka till på sotenäs:D<3 ska också dit och tävla så ses:D

2010-09-29 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0