hejsan hoppsan...

hejsan hoppsan lillebror.....;-)

Nellie är hemma, finally at least!!
Tror INTE NÅN AV er kan fatta hur j*vla trött jag e.
Vill ba lägga mig i sängen & somna på 2 sekunder.

Har ingen ork till att vara käcka nellie ida här på bloggen.
Ofta e ja d....men ida e jag trött.



lägger så mykke energi ibland på att vara så som alla vill att ja ska vara att ja nästan glömer bort hur JAG SJÄLV VILL VA.
Fattar ni va ja menar???
Hur vill jag va??
Ja vill va me menniskor som diggar mig & som ger mig energi....inte tar energi ifrån mig.
Just nu har det vart mykke personer som tatt energi från mig.

EFTERLYSNING:

Nellie söker en snäll person, som kan lyfta upp mig. Få mig att må bäst & ge mig massa energi!!!!!

Är det just DU, jag söker??? KOMMENTERA NERANFÖR DÅ, DEN BÄSTA KOMMENTAREN SOM GAV MIG ENERGI IKVÄLL, LÄGGER JAG UT.

Finns always för er.
Nu för engångs skull behöver jag energi från JUST DIG!!!!



/ Nellie :(

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jaaaaaaaaaaaaaa :D <33

2010-10-21 @ 20:28:57
URL: http://jossanpennborn.blogg.se/
Postat av: Josephine

Nellie, du ee sjukt sööt! Snäll som faen! O jag beundrar verkligen dej!! Så sjukt duktig du ee på allt du gör, så duktig du e med bloggen, så sjukt fin du ee hela tiden!! Du ee verkligen en stjärna!! O hoppas du forsätter med detta!! Kram på dej sötis



/ Josephine <3

2010-10-21 @ 20:31:17
URL: http://jossanpennborn.blogg.se/
Postat av: linnea :)

Nellie.

Haha jag vet inte om jag e så grym på detta men jag vet själv hur det är när någon tar ens energi. Jag kan för det första peppa dig med att du är otroligt grym på det du gör med dig och din blogg. Du lägger ner så otroligt mycket tid på oss. Att hålla din blogg bra och du gör alltid så bra du kan. Det är extra roliga med dina videoklipp. Dom får nog dom flesta att skratta och le. Det som jag tycker är grymt av dig är att du delar med dig nästan av hela ditt liv i bloggen. Eller man kan väl säga att du delar med dig av hela ditt liv på bloggen åt oss. Det blev as cp men jag hoppas att du förstår. Jag vill bara säga att du är otroligt grym på det du gör och du behöver inte göra mer än vad du gör. Bara slappna av och ta det lugnt. Tänk inte på bloggen just nu, för det förtjänar du att inte behöva göra. Ta din tid åt andra saker nu :)

Du har en dag i morgon också ;)

Kram :D

2010-10-21 @ 20:35:55
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: jennifer julin (refinej)

hej du e så grymt duktig svårt att tänka att du bara e 10-11år

visade en bild på dig och frågade 2 pers om hur gammal dom trodde att du var och eve trodde att du var 13-14 år hon kollade också hur du skrev.

och olle trodde att du var 12-13år frågade om du hade någon kille och när jag sa att du hade en så kollade han på en bild på Adam

olle-fan han var ju snygg ska döda den där killen.



krammizz jennifer

2010-10-21 @ 20:38:13
URL: http://refinej.soclog.se
Postat av: clara

duvet vad jag tycker bästis ! :D<3

2010-10-21 @ 20:38:17
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: Felicia A

Du är så sjukt vacker även det va ett jäkla tag sen vi sågs så vill jag träffa dig ! Mer än nått annat du fattar inte ! Jag vill ha skojj med dig Buuuusa som jag gör med alla andra bara flabba så man får ont i magen av det ! <3



Du är en sån person känns det som när man läser bloggen<3



Nellie, vad som helst för o träffa dig !



//Felicia din barndoms "kompis" om man kan säga så <3

2010-10-21 @ 20:51:52
Postat av: Ebba

Nellie, du e verkligen inte som alla andra du är speciel ! Fattar inte hur en 10 åring orkar hålla på med det du gör !? Du e så jvla cool asså ! Beundrar dig STORT fast jag är 3 år äldre. Du e söt säkert snäll rolig och sånt ;) kom ihåg ! Va bara dig själv och lyssna inte på va alla andra säger, det lönar sig inte ;) tro mig :) just keep it up girl and go for it ! <3

2010-10-21 @ 21:01:27
Postat av: Fanny (L)

Du Nellie, det är du som ger folk energi, så det är klart att vi kan ge dig en massa energi! Jag kan åka och köpa en massa socker om du vill så att du blir JÄTTEPIGG och full av energi ! Men Nellie, du ska se på folk och vara stolt, dem som ser upp till dig (som jag) så ska du som sagt vara stolt! För du har en massa härligt folk här på bloggen som kommer stötta dig när du vill! Och jag hoppas att du tar detta positivt! För jag är positiv när jag skriver detta! Jag blir glad och positiv när jag läser din blogg! Du är unik, glöm inte det! Du är allt det positiva som bubblar inuti mig! Man ska vara nere och sur ibland, det är också bra! Men tänk det du vill tänka! Puss för att du är unik! <3

2010-10-21 @ 21:24:38
URL: http://ffaanniiss.blogg.se/
Postat av: nellan

gumsis, hur mår du ? Verkar vara ganska nere, själv tycker jag att du ska börja tänka mera på DIG! du behöver det gumman, sen tycker jag inte du ska känna dig TVINGAD till att blogga. Vi klarar oss nog. Bara DU mår bra! du e bäst glöm ALDRIG det nellie. Du är sjukt värd och jag älskar dig!

/nellan

DU ÄR UNIK ÄLSKL....<3

2010-10-21 @ 21:39:44
URL: http://ssysstrar.blogg.se/
Postat av: mmalin din storasyster

Nellie, nu är så här att jag är sjuktligt kass på detta men jag ska försöka, bara för dig.

Nellie, gumman, du är en så sjukt fin person som alltid tänker på andra i första hand och ibland glömmer bort dig själv, du är sjukt stark och tuff, du tar ingen skit, inte någon gång. Du peppar de i din omgivning och alla blir glada av din närhet. Du lägger ner så sjukt mycket tid på din blogg för att få OSS glada, det är så sjukt vackert att man får tårar i ögonen.

nellie, vad som än händer kommer du alltid ha alla oss bloggläsare bredvid dig, speciellt jag. Jag kommer alltid finnas här hos dig, det vet du, jag finns alltid ett samtal bort, minst, nellie berntsson, tjejen som vi alla älskar, speciellt jag, jag älskar dig gumman!

storasyster hjärta lillasyster,

bigsis hjärta lilsis

genom eld och vatten, igår,, idag, imogon och FÖRALLTID!

2010-10-21 @ 21:41:27
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: jenny jansson

Nellie vart ska jag börja?



Det är duktig nellie, du är noga. Du rider så sjukt bra för att vara 10. Det

är många som klagat på hur du rider men jag tycker tvärt om. Jag hade vart så jävla stolt om jag ridit son du när jag var i din ålder. Du har dom finaste b-ponnysarna i hela världen. Men dom mest envisaste jag vet ;-) du kämpar och kämpar , men inget. Får du serverat på ett fat. Men snart är det stellans tur att visa vad hon går för!



Nellie du är en sådan vän man drömt om men aldrig trodde jag, just jag att jag skulle få en sån vän.

2010-10-21 @ 22:27:29
Postat av: Anonym

Nellie vart ska jag börja?



Det är duktig nellie, du är noga. Du rider så sjukt bra för att vara 10. Det

är många som klagat på hur du rider men jag tycker tvärt om. Jag hade vart så jävla stolt om jag ridit son du när jag var i din ålder. Du har dom finaste b-ponnysarna i hela världen. Men dom mest envisaste jag vet ;-) du kämpar och kämpar , men inget. Får du serverat på ett fat. Men snart är det stellans tur att visa vad hon går för!



Nellie du är en sådan vän man drömt om men aldrig trodde jag, just jag att jag skulle få en sån vän. So m ställer upp till 100 % och gillar en för den man är. Man kan skämta med dig utan at du blir arg. Jag vill aldrig fölora dig! JAG SAKNAR DIG NELLIE !!!!



DIN Jenny <3

2010-10-21 @ 22:30:19
Postat av: lisa

Nellanpellan!

Fortsätt kämpa ge aldrig upp! du är ju sågrymt duktig på allt du gör, och att du orkar Hästar, kompisar,familj,pojkvänn osv att du hinner orka vara så gullig mot allt och alla med, Damn!

Glöm inte at du är underbar, Min Nellie <3

2010-10-22 @ 08:05:09
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/
Postat av: Moa Zetterberg...

Hej Nellie! Även om jag inte känner dig vill jag att du ska läsa detta: Jag läser din blogg varje dag och tycker du verkar vara en sådan människa som bryr sig om allt och alla... Även om du har en situation hemma eller med en kompis fortsätter du kämpa och jag tycker att du ska sluta sätta dom andra före dig och få lite lycka in i ditt hjärta så du kan fortsätta vara den människa du är idag... Din blogg har hjälpt mig när jag har varit ledsen även om jag inte känner dig, men den har fått mig att skratta och tycker du har underbara hästar...



Jag red i 5 år innan jag slutade och saknar det hela tidern men att se dina videos och allting på dina hästar får mig att må bra och det vill jag att du ska veta! :) Hoppas du är dig själv och inte låter någon annan ändra på dig ! ;)

2010-10-24 @ 13:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0