& vinnarna är......... :)

Asså shiit va många som vart med & tävlat. Sjukt svårt att hitta nån som va bättre än nån annan lixom. Alla va bra.

Men det sms:et som JAG tyckte va absolut finast är:

du hade mig i din hand,du kunde fått mig så lätt!
Jag var verkligen kär i dig.

* d var det finaste sms:et jag fått av en kille ja nästan blev ihop med*
/ Agnes  www.aagneshansson.blogg.se
                 *       *      *      *        *        *
Ett sms måste inte vara långt, de ska komma från typ RÄTT person då man minst anar d typ.
Detta va sjukt fint & jag hade älskat att få de.....tycker jag.

Grattis Agnes!! Maila mig din adress, ålder på [email protected].
Sätt också ut detta på din blogg:

*JAG VANN SMS TÄVLINGEN!,PÅ WWW.NELLIEBERNTSSON.BLOGG.SE*

Vinnare av tävling `skäms` är:

när jag var 10 så var jag på liseberg och så skulle jag gå på toa helt normalt fast det fans inget papper på min toa så jag ropade kan jag få toa papper mitt e slut så kastade någon över en rulle sen när jag kommere ut står värdens snyggaste kille där så sa han kan man inte få ett tack för toalet pappert men ska du verkligen vara på herr toan

/ jennifer

Hahahahahaha guuuud ja hade typ dött asså.

Så klockrent!! Men måååånga va bra & shiit va ni lagt tid på att skriva ner as långa saker.

Tack tack tack tack. Samma gäller dig Jennifer, maila mig din ålder & adress på [email protected]
Lägg sen ut på din blogg:

* jag vann skäms tävlingen på www.nellieberntsson.blogg.se*

Gött jobbat brudar!! Hahahaha ni e bäst asså.



/ Nellie

 


Kommentarer
Postat av: sanna

haha den va fan klockren xd<3

2010-11-12 @ 13:48:10
URL: http://sannaaaaolsson.blogg.se/
Postat av: louise

2010-11-12 @ 23:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0