Svaren på era frågor <3

vilka är dina mål nästa år med dina ponnyer?:)
/ Linda

Hej Linda!!
Målet 2011 för Thonnisen är att ha 3 nollor i LA, innan hösten. Känns som ett lagom mål. För ja kommer nog inte kunna glida in på 3 LA:er & bara nolla,nolla. Jag kommer säkert där få kämpa där med.
Inget är gratis, inte för mig.
Med Stella, skall jag har startat LA innan hösten. Känns som ett bra mål.
Hoppas svaret känns bra!!


när ska du tävla i skåne syster? (L)
när du hör mitt namn vad tänker du på då? :)
i alla fall så är det sick att du är 10, du är lika gammal som min syster, gulligt
puss på dig hjärtat!
/maaalin (sis)

Hej sista lovin!!
Har inge tävlingar i Skåne vad jag vet, men hoppas vi ses på horse show i februari!!
Malin....en sjukt nice tjej, en av mina bästa bloggläsare - SÅKLART !!
Puss på dig.


Kan du typ säga "guud vad snygg jag e" utan att skojja typ?? ;)
/ jossanpennborn

Hej Jossan.
Asså fattar verkligen INTE frågan??? Nån annan som gö det???? Elle är d ingen fråga?? Fattar nada.


är det inte svårt att hinna med allt ?
jag har en häst och en pojkvänn och såklart vänner precis som du fast du har ju fler ponnyer, Jag förstår verkligen inte hur du hinner med allt ?;)
kramizz gabriella

Hej Gabriella!! Fint namn ndu har btw <33
Har sjukt snälla föräldrar som gör mkt i stallet med. Men har inte så långa dar i skolan, slutar kl 1 typ...då har man ju hela dan kvar.
Men klart.....man e ju TRÖTT. But i love it.


vad har du för mål med dina ponnyer(stav.)?:)
/ ebba

Hej Ebba, kolla 1:a frågan, ha en bra dag <33


hur ser ett ungefärligt schema ut på en vecka för din ponnysar?
/ joanna

Hej joanna, asså det är ju olika om man ska tävla på helgen, men tar 1 vecka då det inte är tävling då!!

Stella Månd: rida ut Tisd: hoppträna Onsd: Skritt Torsd: vila Fred: markarbete Lörd: rida ut Sönd: rida ut
Thonnis: Månd: rida ut Tisd: hoppträna onsd: vila tosd: skritta ut fre: markarbete Lörd: rida ut sön: rida ut
Gevalia: jag rider gevalia 2 gånger / vecka, trim i paddokken, resten rider smilla


hur går de me stella ? :)
/ nellan

Hej Nellan. Jodå,allt går super med Stella. Hon är lika bra som vi trodde innan vi köpte henne.
Sköter sig på hoppträningarna & snäll i allt.
Blivit piggare, men bara coolare blir hon då.


Frågor:
Vad är vardags smink för dig?
Vad vill du jobba med som vuxen?
<3 /emma

Hej Emma.
På vardagen har jag, puder, kajal, mascara & läppglans !!
Ja vill bli vetrinär när jag blir stor. Älskar djur <3

vad är det högsta du har hoppat med
Gevalia?
Thonna?
stella?
:D

Hej anonym:
Högsta jag hoppat?? Menar du bana eller enkel hinder?? Hoppa högt är ju inte svårt, men att få det att flyta på en bana är ju nåt annat lixom.
Gevalia 1.05
Thonna: 1,10
Stella 80

Hoppas ok svar!!


tävlar du dressyr också någon gång?<3 / emma

hej emma, nepp d gör jag inte. Men hade velat starta med gevalia då hon e sjukt fin i dressyren. Thonnisen..asså det är INTE hennes grejj ;-)
Men Stella har fint steg, så kanske, vem vet ;-)


varför vill du ha blogg?

älskar din blogg/jennifür

Hej jennifer, tack <33 Asså i början va det för att kunna hålla kontakt med alla mina vänner som e utsprida överallt....men sen blev den lixom as stor ;-) Nu älskar ja min blogg.


Var det meningen att Smilla skulle blogg när duvar borta? / Elin

Hej elin, VERKLIGEN INTE. Hon ringde mig & ville ha mittlösen för att kunna gå in & kolla på kommenatrer!!
Men kan ju erkänna att hon av SJUKT rolig @ ;-)


brukar du läsa någon av dina läsares blogg? <3 / minnieee

Hej!! Jajjamensan. jättemånga & kommenterar flitigt asså <33 Klart man läser tillbaka <3



varför fick inte smilla gevalia efter dig ? / Malin

svar: För att vi har 2 andra ponnysar som Smilla kan rida på. Sen är Gevalia en ganska vass tävlingsponny. Ingen man bara kan åka runt på. Man måste rida & då tycker vi att det finns andra `billigare`ponnysar än hon för henne.


Varför är du så sööööööt??? <333 / Jonna

Hej Jonna...ja du säg det?? !! Asså söt?? Ärligt nej.....


Har Smilla ditt lönenord till din data...??
..om du har nån :D / Jonna

Hej Jonna. Till datan har hon det ja, men inte till bloggen. Eller hon hade...men INTE längre @@@


hej Nellie!
vad tkr du om falska vänner som säger att dom bryr sig om dejj men igentligen inte gör det?
din blogg e bäst och vackrast!
'snart fyller den år så grattiis i förskott!(L) / amanda henriksson

Hej på dig Amanda!!
Vänner..falska vänner?? Asså falska vänner är INGA vänner....eller???
Vänner fötjänar man inget man får. Jo man får vänner....men riktiga vänner fötjänar man. kram



Hej nellie
har du någon gång medans du bloggat tänkt:
ååh gud nu orkar jag inte med min blogg längre , jag tar bort den ? ((:
Fasst alla har tjatat imot dig ,och stuttat dig så att du inte gjorde de ? :))

kram Victoria

Hej Viccan!! OH JAAAAAAAA. Adam om nån vet att ja tänkt ta bort den MÅNGA gånger.
Då brukar ja prata me han om saken......sen så känns det bättre.
Men just NU är de bara possitivt me bloggen. kram på dig.


Berätta ditt bästa tävlingsminne med Thonna :) <3 / linnea tävlingsryttaren

Hej Linnea...hm..finns många. Men ett är när vi tog oss igenom  den regionala LB banan på gfrk.
Hade haft så GALET många motgångar då innan me henne, med stopp, stopp & stopp :(
Så det känndes som en seger fast ja kom 2:a !!!
Men jag var så lycklig då & är fortfarnande. Puss


Vem är felicia stenberg för dig, och vad tkr du att ni har för relation till varandra ? :)<3

GRATTIS TILL ETT ÅR MED BLOGGEN !
Kommer aldrig sluta läsa hjärtat <3 / felicia

Hej Felicia. Jadu...vem är du. Du är en av mina trognaste läsare som hängt me as länge....& din syrra??? är la lite små kär i mitt ex...elle??  ;-) kram


hejsan nellie din blogg är jätte bra och kommer ställa några frågor :)
1. hur många år är du ?
2. hur många hästar har du ? / Stina

Hej Stina, hehe coolt namn!!
1. Jag är 1 år
2. Jag har 3 st ponnysar.



Hej nellie:-)
Skulle du kunna flytta till England helt ensam och klara dig på språket utan att någon hjälper dig? <33

//Elin

Hej Elin...asså ne inte nu det tror ja inte. Men kanske efter sommaren!! Kram



Varför hopptärnar du så ofta?:)
jätte bra blogg   / sara

Hej Sara. Hopptränar ofta?? 1 dag / veckan...är det mkt?? Okey??


Vad jobbar dina föräldrar med?:)

Hej anonym. Min mamma äger en barnklädesbutik & min pappa jobbar me massa grejjer typ..väskor & verktyg..aaa fattar inte så mycket av det.


vem äre som filmar när du videobloggar?:D::D:D:D:D:D!?!?!?!?

Hej: smilla eller så sätter jag kameran & filmar mig själv !!


Läser dina kompisar din blogg? Dom i skolan, Adam och alla du skriver om ;)

Hej!!

Ja vissa inte alla, dom som uppdaterar gör jag det. Adam har ingen blogg ;-)


är du oskuld? / en viss person

Hej en viss person. Fattar verkligen inte grejjen med denna frågan. Vem f*n kan vara nyfiken på det lixom?? Asså seriöst..det angår la bara en själv & högst EN person TILL.
Äckligt att vilja veta om folk e det eller inte @@@@


va äter dina hästar för foder? och hur mycke ?
vad kostar det på ett ungefär där du har dina hästar ?  / Tina

hej Tina. Mina hästar äter havre & betfor & b vitamin & hö.
Asså vill inte prata om pengar som mina föräldrar betalar.....men de e inte gratis med häst / ar ;-)


din favorit låt förutom taettarna på himlen!?:)<3

hej....asså shit hade glömt av den..måste lyssna på den nu igen;-)
Hmmm....asså vet verkligen inte.....taettere på himlen e ju TOP CLASS


Om jacob LV skulle fråga chans på dej, skulld du dumpa adam & säga ja eller skulle du ha kvar adam & säga nej?;-)<3

Hej...hahahahahahahahaha för det 1 a tror jag inte att Jacob L V frågar `chans` ;-)
Men NEJ, jag är galen i MIN egna Adam  Larsson, det är VI på riktigt <33


Va heter du på bdb?:-P

Hej, har inte bdb på det sättet längre...men visst den e kvar. TopClass


Hur högt hoppade du på din fösta tävling?... / emmish

Hej, det var en LD, så det måste vart 60 cm då!!



Bor du i skåne?? <3 Grattis till ett år med bloggen <3 puss <3 / Julia

Hej Julia, nej det gör jag TYVÄRR inte. Men kanske i framtiden...kram


Hej nellie <33333 tycker din blogg är GALET bästtt <33
men undrar hur lisa (ponnyochryttare) är i verkligeheten du har ju träffat henne ? <333
läser hennes blogg också!!!
och känner du linn (schahalalaolsson)? <333
någon mer du känner som bloggar ?<<33   / miranda

Hej Miranda!!

Lisa & jag är vänner. Vi e lika i sättet, fast hon e äldre än mig o så. As rolig & en RIKTIG vän som jag anser mig ha. Vi messar o så & kommer nog träffas snart igen!!
Linn bor på samma Ö som jag. Vet vem hon är & häslar om vi ses, men känner??? Nepp..inte så.


vrf blev d slut mellan dej & gurra?:)<33

Hej du. Jadu...det är mellan mig & Gurra. Men han e grym & vi ses varje dag & messar & pratar.
Kommer alltid tycka om G....sådeså.



OH MY GOOOD VA FRÅGOR PÅ TYP 2 DAR....TACK TACK TACK TACK TACK.

HOPPAS SVAREN DUGER FÖR ER...LOVE YA!!

GLÖM INTE TÄVLA NUDÅ...GRYMMA PRISER JUE!!

tävling 1 : http://nellieberntsson.blogg.se/2010/november/skams-tavling-nuda.html#comment

tävling 2 : http://nellieberntsson.blogg.se/2010/november/sms-tavling.html#comment



/ Nellish



Kommentarer
Postat av: hannah (:

Grattis till 1 år med bloggen :D

2010-11-10 @ 13:52:02
URL: http://magnusssonn.webblogg.se/
Postat av: MADDES

härligt. kul att läsa svaren, vad många frågor du fick :)

2010-11-10 @ 14:31:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: smilla

gratiss nellie puss smilla :) :D

2010-11-10 @ 15:27:22
Postat av: maaalin (sis)

GRATTIS TILL ETT ÅR (L)

awe ! (L)

vilken horse show ?! :o vad har jag missat ? (A)<3 hah

2010-11-10 @ 17:06:10
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Elin

Grattis till ett år! :) Vad kul att får läsa svaren och vad många frågor du fick <3

2010-11-10 @ 17:43:06
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Ebba

grattis till ett år med bloggen !(L)

2010-11-10 @ 18:19:42
URL: http://ebbamagdalena.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0