Läxa klar...

LÄXAN KLAR...TACK & LOV. LÄSER EN BOK, SANNING & KONSEKVENS PÅ SVENSKAN, ASSÅ DEN E RIKTIGT BRA.
SEN SKA VI SVARA PÅ MASSA FRÅGOR OM DEN BOKEN, GANSKA LÅÅÅNGA INLÄGG, TYP 25 FRÅGOR ELLE NÅT.

JAJAJA, NU VAR DE KLART. HAR LA TYP 10 SIDOR KVAR PÅ BOKEN MEN SKA VARA KLAR PÅ TISDAG SÅ DE KÄNNS LUNGT ASSÅ.

IMON E JAG HELT STALLET FRI. MAMMA & PAPPA TAR STALLET IMON, FÖR ATT JA SKA FÅ EN DAG HELT FRI. RIKTIGT SNÄLLT ASSÅ.
TACK - D BETYDER.
MAMMA SKA O RIDA MIDDE PIDDE PÅ MORGONEN, SÅ FIXXAR HON MINA BRUDAR MED.

SÅ LÅNG DAG IMON & SEN HEM MED MIN STORA KÄRLEK, CHILL JU.
SATT & KOLLA EGENOM TÄVLINGARNA PÅ SMS:EN & SKÄMS TÄVLINGEN...HAHAHAHA DETTA KOMMER BLI SVÅRT ASSÅ ATT TA FRAM EN VINNARE. MEN GÖ DE PÅ FREDAG, SÅ HÅLL KOLL DÅ, & MAILA MIG ERAN ADRESS & ÅLDER SÅ SKICKAR JA ERA PRISER. :)

* AKTA ER FÖR LASER TURKEN -:)*



/ NELLISH

Kommentarer
Postat av: nellan

den boken e sjukt bra, ja alicia, leo, natizz o nånmer adde tror ja spela pjäs till den, hehe! Sjukt kul! Sen såg vi filmen osså, boken e bättre! ;) <3

2010-11-10 @ 20:58:04
URL: http://ssysstrar.blogg.se/
Postat av: Julia:)

Heej!

han är så j*vla sköön!!(haha.)

Du har världens bästa blogg!!

jag hadde en blogg men jag tyckte det var onädigt att lägga tid på den eftertsom ingen läste den.

så nu är det bilddagboken och Facebook som gäller.;}

kolla gära in min bdb Namn: sotnosaARR Gästlösen:hejdå

har du Facebook?;}

Fråga/Frågor!?

1.Hur fick du så många läsare?

2.Bodde du i göteborg?:D

kram Julia♥♥♥♥

2010-11-10 @ 21:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0