Julfest & annat kul

gomorron på er...har ni nanat gött el what??
själv sov ja som en bäbis typ......va hemma sent igår.

okey.....tar d från början då.
jag & pappa va inne i monas manege i ödsmål & red 2 av mina ponnysar. stella & gevalia. kristina va me med dezzie oxå.....gött att verkligen få RIDA orentlit..nu när vädret e bajs typ.
stella var P I G G  kan ja säga...& gevalia va som vanligt;-)

efter det drog vi på julfest på tjörns ridklubb som jag tävlat för.
där hade dom lucia tåg & en pjäs typ...haha den va as kul!!

där fick jag & 3 till ta emot pris för olika saker...typ årets tävlingryttare ponny, häst, dressyr oså.

jag & kristian & julia dyberg & nån mer fick pris *stolt*



lucia tåget

pjäsen...haha som var jättekul & dom va duktiga!!


jag & min tränare kristian innan priset



julia, ? , jag & kristian



fina pokaler...



*stolt*



min tränare, som verkligen betyder mykke fö mej





detta e poäng typ man samlat ehop under året på placeringar & vinster.....så det är GEVALIA & lite thonnas poäng. tack tjejer fö ni kämpat me mej.
tack mami & papi & smilla fö alla träningar & alla tävlingar vi varit på.
& tack kristian fö du får mig att bli bra ehop me mina ponnysar.

Kram Nellie


Kommentarer
Postat av: Linnea - En ponny ryttare

Grattis gumman!<3

Du e värd allt du kan få :) <3



Vad händer/har hänt med Thonna. Har inte riktigt fattat grejen.

Kan du inte göra ett inlägg om henne vad hon ska göra nu resten av året eller nya året som kommer osv? :D



<3

2010-11-28 @ 15:22:11
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är sofia ;))

men oj vad ful jag va i luciatåget D:

2010-11-28 @ 18:17:14
Postat av: Julia Dyberg

Naaajs gummsi :D<3

2010-11-29 @ 11:51:25
URL: http://jewzerendipity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0