hellluuuuwe

chill dag asså. skrittat thonnis & stella. smilla red gevalia.
imon e mamma ledig & då blire att ride gevalia ORDENTLIGT i paddokken & thonnis med.
Sen blire äntligen hoppträning med Stellan för Krstian.
Jajajajajaja kallar stella för stellan ;-)



Gjort Svenska läxa nu...redovisat typ massa frågor om en bok ja läst!!
Den va as bra. Ska gö lite matte oxå.

Resten av veckan ska bli lugn.....bara va i stallet. Känner att de e där ja mår bäst nu.
Massa kompisar ringer & vill att ja ska hänga på te stenungsund & så efter skolan...
Men asså funkar inte så för mig.
FINNS ingen tid för det....mina ponnysar tar all min tid.
Sen sa mami & papi i dag att :
- NEJ nellie...du ska INTE åka & gå omkring i st sund@@@@@@
Hahahahha..ne d ska jag INTE.
Ponnysarna först....helt klart !!

Ledig från skolan på fredag - ska åka me pappa & tävla i Trollhättan. Mysigt..bara han & jag & thonnisen <33


Felicia...jag vet NU att det var du som vanna elaka tävlingen & inte hon den där `malin` som skrev falskt att det var hon.
Jämförde ip nummer & DU hade RÄTT.

Maila mig din ålder & adress!!
  [email protected]

/ nellish

Kommentarer
Postat av: clara

sv; <3

2010-11-15 @ 20:16:22
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: Amelia.

sv: BUSIGT! ;D

2010-11-15 @ 21:16:34
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: Anonym

man brukar förkorta stenungsund std inte st sund!!

2010-11-16 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0