feeling good <33

känns bättre idag. nu är kl 07.00 & jag sitter i sängen på mitt rum.
sov as gott inatt. kvällen va myws me mamai & papi & smilla. alla vi gjorde tacos & käka. vilade lite på soffan & kolla på bonde söker fru.
love till såna kvällar.



ida är det vilo dag för mina ponnysar. mamma & pappa fixxar stallet - tack.
jag & min body behöver vila 1 dag, då jag tränat & ridit j*vligt mykke nu asså.
så jag & min stora kärlek Adam tar bussen hen efter skolan & jag kommer va me han hela dan & kvällen......bäst. <33333



imon är de tävling i trollhättan. då är ja ledig från skolan.
ja & mi papai åker upp...myws. startar kl 11.00...har 1:a start.
HATE 1:a start @@@@ vill starta sist.
Men d gö ja på nordhalland. 2:a me Mirja & sist me thonnis. Gött.
skulle typ bli snö imon??? ehh ok.....men hellre de än regn asså.



miss sommaren asså....shit va underbart <33
alla underbara tävlingar som e då...varbergshoppet 2011 - längtar som f*n.
då åker vi ner med jenny o dom & tar me oss skrållan, bella, thonnis & stella....hehehe massa brudar jue;-)

Men måste ta på mig nu & fixxa mig. Hörs sen ikväll...om inte älskling åker hem för sent...(eller hoppas han gö d ;-)

Kommer ett inlägg under dan med.....only for you!!

* tack för ni finns *



/ Nellie Berntsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: åh vilken söt kommentar! Du kanske är min hemliga lill syster...? Hehe. Söt var du!

2010-11-18 @ 13:52:56
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: clara

om du menar oss ('' tack för ni finns '') ,dina läsare så läser jag din blogg för din skull och för den är jädrigt bra ! rock on girl, du vet vad du går för !

2010-11-18 @ 15:14:51
URL: http://karlssonclara.blogg.se/
Postat av: Elin

Lycka till på tävlingen! ;) Hejar på dig <3

2010-11-18 @ 15:39:34
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Towe

vacker du är! :)

2010-11-18 @ 18:32:33
URL: http://towe.webblogg.se/
Postat av: Linn

Va stor Thonna såg ut på den bilden! Såg ut som C-ponny inte B-ponny! ;-)

2010-11-18 @ 21:26:58
Postat av: JennyW

då kommer vi träffas i varberg om du ska dit :)

ska själv dit med ponnysarna :D

2010-11-20 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0