gomorron på er

okey....nu ska ja blogga. fick nåra pm & kommentarer igår på bdb, nellie BLOGGA @@@
men har inte hunnit typ. vart as mycket me kompisar, adam & sen 2 ponnys tar tid.

me

Så va har hänt då???

Naa..typ massa;-) va me älsklingen igår, vi hade as mywsig dag som ni kan se på alla korten, klart.

Sen drog ja te stallet & ja & Smilla, mamma & pappa red ut i typ nästan 2 timmar bort till valla kyrka, asså typ förbi linn & maja!!

Vädret va as gott jue, hästarna bara möööös !!!!!

<3

så ida är det BARA chill hemma & slappa.

sen blire stallet, klart......till brudarna.

<3

Guuuuuud va fin du e älskling, min dröm <33333

Imorgon Lördag ska Nellan & Alex sova över hos mig. Vi ska kolla film, chilla, prata & busa.....hihii
Kanske det kommer ett nytt kärlekspar......who knows??

me

dagens nellie b:

klädsel: heelt klart slappa stil ;-)

parfym: nada...luktar bara nellish

ska: chilla

vill: rida

kommer att ringa: älskling

messa: adam, alex & nellan & mamma

lyssna på: rhianna - rude boy

äta: frukt & pannkakor

va med: mig själv

<3

Nästa helg är de 2 dagars tävling på valsäng.
Lördag hoppar jag 1 klass med båda
Söndag hoppar jag 2 klasser me Thonna & 1 med Gevalia!!
Läääängtaaaaaar.

Vilka mer ska dit??????



Nästa helg kommer att bli mywsig på flera sätt mer osså...LÄNGTAR som f*n kan ja säga!!!



Det går bra me Thonna nya ponnyn. Har bara tränat 1 gång, men det gick as bra. Klart hon e mycket större än Gevalia & mycket mer att rida o så.....men det kommer nog lösa sig ;-)

Hon e såååå snäll.....& väldigt kelig. Gevalia & Thonna e väldigt olika i sättet. Men dom e fina på sina egna sätt.

Thonna e mycket mer mjuk & kelen & go.

Gevalia får man lixom inte komma fö nära fö snabbt...mer på hennes vilkor typ.

Men hon e grymt speciell Gevalia <3333



såååå nu har ja bloggat massa kul - eller inte??

Lägger upp grymmaste låten, som ja spelar idag på mitt rum....riktigt chiiiilllll lixooooooooom aaaaaa  ;-)

DEN ÄR SÅ JÄDRA GRYM ASSÅ - TEXTEN E SÅÅ FIIIIN!!
PASSAR TILL EN SPECIELL PERSON,KAN JA LOVA<3

 




/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: nellan k

Ska bli GRYMT nice gumman <333

2010-05-14 @ 10:14:17
URL: http://nelliesfoton.blogg.se/
Postat av: SlemmetxD

Vaffö vill du inte bli vän med mig på bdb???? D:

2010-05-14 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0