Frågor.......

Massa frågor nu igen på olika saker:

Hej, heter din parfym sunset?
svar:  Nej den heter dolce gabbana light blue & naomi campbell den bruna flaskan ;-)

Hej Nellie har ni köpt ny ponny??
svar: jajjamensan d har vi

Va ska du gö me gevalia nu då??
svar: ha kvar henne tills ja uppfyllt mitt mål me henne, hoppa LA.

Vikka e dina bästa vänner just nu??
svar: Alex, Adam & Nellan e ja mesht just nu asså. Men olika...men alltid Alex.

Rider du varje da??
svar: ja alla utan fredagar

Har du nåra ovänner?
svar: hoppas ja inte.....eller typ matilda o hennes kompis som e lite äldre & ALLTID tykar sig mot lilla mig;-)

Ska du hoppa i varberg??
svar: jajjamensan med båda 2 !!!!!!!

Men nu ska jag va med Adam......hejdåååååå <33333




/ NELLIE BERNTSSON, KLART <33333


Kommentarer
Postat av: Almin

Jasså tykar dom sig.....Säg till ifall du needar help :D

2010-05-13 @ 22:17:27
Postat av: Elinn <3

Hejj <3



Menar du mig ?? och Mathilda ???



Om det är vi så vill jag veta vad vi har sakt :)<3

2010-05-14 @ 21:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0