Yeeeessss!!!!!

Äntligen FREEEDAAAAAAG!!! Yipppeeeee!!!
Asså denna veckan har varit världens sämsta vecka typ.
Vaffö undrar ni då???
Men massa olika saker svarar jag då!! ;-)

         

Tänkte skriva om en person som betyder sååå jäkla mycket för mig asså, ni vet vem d e....men jag älskar han!!

A  L  E  X <3<3<3<3<3<3< A   L   E   X <3<3<3<3<3<3<3

BÄTTRE VÄN GÅR INTE ATT HITTA PÅ DENNA JORD!!
Han bryr sig alltid om hur jag mår & känner mig.
Ringer & sms:ar varje dag.
Lyssnar alltid då ja e down & stöttar mej o så jue <3
Låter typ kanske fjantigt, men de e så.
Du är ALLT en bästa vän ska va & lite till.

Kan inte andas utan dig & vill inte leva utan dig som vän !!

 alex

& det bästa av allt tjejer!! JAG vet vem han e kär i ;-)  ;-) haha

 me

Så sen blire stallet & rida min buuus tant ponny Gevalia.
Sen packa ihop alla grejjerna fö imon - tävlar Alingsås.
Linn hänger med mig & pappa till tävlingen o hjälper till!!
Såååå jättebra - tack gumman!!!!!   <<33

1. Mocka
2. Rida
3. Putsa & fixa Gevalia
4. Packa
5. Hämta trailern o ställa den i stallet!!

 vi

Ska upp tidigt imon, så det blir att lägga sig tidit IGEN :(
Men, men så e det!!!

Dagens NELLIE B:

dagens outfit: jeans & hoodie
dagens parfym naomi campbell
dagens sms: ja e vaken <3
dagens svar: move u away @
dagens diss: til en elak idiot @
dagens hiss: Alex - för att du finns på riktigt!!

dagens läs detta: KOM IGEN NU DÅ - jag väntar på dig ju;-)
dagens detta skiter jag i: till en elak person @



NELLIE......

vill att en viss person ska ringa mig JUST NUUU <3

ska äte snart.......fast e inte hungrig;-)

har en bästa kompis som heter ALEX

är ledsen just nu på en viss person :(

ska tävla imon i Alingsås REG LB

ÄLSKAR kingsland

har en grym ponny som heter Gevalia

stör sig på att tjejer e sååå fjaaantiiiiga me varann ..bläääh

 me <3

Idag fick jag ett sms på min mobbe som gjorde mig riktigt glad!!
Det behöver inte vara mycket för att gö en annan glad.

Nellie just NU

fick ett sms
skriver med Anton Ö & proppen på msn
lagt ut en bild på bdb
har lite svårt för att andas
e taggad fö imon
är lite förkyld.....

Bloggar mer senare - LOVAR ER D <3<3

/ Nelliieee






Kommentarer
Postat av: Emilia

Oohh... ;-)

2010-03-19 @ 13:45:58
Postat av: Emilia

Ohh.. ;-)

2010-03-19 @ 13:47:07
URL: http://www.josefiiiineeeee.soclog.se
Postat av: AlexD

naaaw <3

;)))

2010-03-19 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0