Ibland får man ju drömma <3<3<3<3

I huvudet på Nellie ida på Måndaaaag <3

Dagens humör: Glad, på riktigt najs humör
Dagens sms: jag lovar <3<3
Dagans svar: men ofta att du menar de??!!
Dagens dröm: Viktor Piepenburg - DRÖM
Dagens kompis: Alex
Dagens hitta på: Jag & Alex kolla på träning i Skärhamn
Dagens klädsel: Tighta jeans & randig tröjja
Dagens bloggar ja läst: Bellablondiieee & Kenzas
Dagens snyggaste: Viktor Piepenburg ;-)
Dagens låt: Menories - David Guetta
Dagens detta har Nellie på gång: hahaha...undra d ni ;-)
Dagens samtal: Fick jag igår kl 21.42 ..hihi
Dagens Nellie Berntsson: Blond, glad & bara jag!!!
Dagen puss: Den snodde Adam;-)
Dagens planer: Hänga me Alex!!
Dagens detta hoppas jag händer: Ett samtal på mobilen <3<3<3<3<3


Dagens dröm:


                  
Hejdåååå råååå / Nelliieeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild :)

2010-03-02 @ 17:06:59
Postat av: Anonym

new så söt<333

2010-03-03 @ 16:06:19
Postat av: maja olsson

va fint hår du har!!!<33

2010-03-05 @ 22:50:33
URL: http://schalalaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0