Den där Nellie, du vet???!!

Aaaa gott väder ida asså - ska sitta o chilla i solen vid stallet sen då. Tar me kameran - lovar. Pratat me massa på msn från igår från discot . hihihi - nicceeeee <3<3<3<3<3



Dagens bästaste:

Blir klart NELLAN - för att hon e bara min vän - i alla lägen. Vi har kommit sjukt nära varandra nu, o jag vet att hon o jag är nellie & nellie på tjörn ;-).......hahaha tackar!!!!

Sen va hon ju as coool fjortiizzzz igår ju - dulliittt bby <3<3<3<3<3<3

 love u
NELLIE & NELLIE PÅ TJÖRN.......J APP D E VI D ;-)  MAJUUUUUWW

DAGENS NELLIE B:

dagens klädsel:  ridbyxor & kingsland hoodie
dagens humör: riktigt nice aaa
dagens längtan: efter adam <3
dagens skratt: brud magneten alex
dagens diss: typ inget
dagens hiss: tävling imon
dagens sms: såg dig igår snygging e duuuuuu
dagens svar: vem e du???????

 nelliieee

Oki alla fina läsare - ska dra nu - men har mobben me mig.

Blir nog kvar i stallet länge idag - massa o fixa me o så.

Hejja hejja Doris & Noppe som hoppar lokalt i Trollhättan idag - puss <3<3

hejja hejja Nellie som slåss mot ALLA grymma imon !!!!!

 gevalia <3

Visst e vi fina - eller va tycker ni ??????

/ Nelliieeee


Kommentarer
Postat av: proppen du vet<3333

ni är jätte jätte fina

2010-03-06 @ 16:04:52
Postat av: Nellan

JAG ÄLSKAR DIG <3

2010-03-07 @ 11:26:54
URL: http://duvetnellie.soclog.se
Postat av: Mikkelmargrethe

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2010-12-22 @ 17:47:47
URL: http://mikkelmargrethe.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0