Nellie and alex

Hahaha..dagen vart as chill kan ja lova.
Alex kom te mej vid 12, då börja d bli kanon väder.
Vi spela badminton - ja ägde sönder han ;-)
Sen grilla vi as go mat me mami & papi!!



Ja fick slänga mig för att kunna ta Alex `dåligà bollar;-)
Hahhahaha

sen fick ja ju hämta hans dåligt skjutna bollar här & där!!





fråga mig inte vem ja gömmer mig för;-)



Hade en riktigt nice da idag jag & alex.
U are a top class friend bby, de vet du!!!

va på ett jädrans bra humör idag;-)



Sen drog vi till stallet & mina bäbisar där.
Dom stod & solade i hagen...aaaaw.
Sen fick dom lite mat & lite hö & nytt vatten.
Ida fick dom vila....gott fö dom & ta d lite lungt nu.
Sådär lite mellan tävlingar.
Hoppar ju till helgen i Ale/ Jennylund båda 2.





Dagens Nellie B :

kläder: se på bilderna
humör: se på bilderna
parfym: clean
ätit: grillad mat & sallad
hoppas: på en kanoooon sommar
hemlighet: en sak ;-)



 

Ramlat in mera frågor...riktigt kul när ni e nyfikna!

* rider du thonna på både snodd & kimberwick stång?, fina ponnys du har <3

svar: Inte i vanliga fall, just den dan i 10 min för att min syster red min andra ponny med mitt andra träns!!

* hej gumman nellie, lite frågor:
trivs du i nya stallet?
vem rider du mest av dina 2 ponnys?
gillar du gevalia mer än thonna?

svar: oja triva bättre än bäst, ponnysarna med!!
Rider båda 2 lika mkt, inte exakt på samma sätt..men lika mkt tid på båda!!!
Känner ju klart VÄLDIGT mkt för Gevalia..då ja ägt henne längre & vå gått igenom mkt.
Men jag älskar Thonna...& vår kärlek växer fram <33

* Hej. Har börjat läsa din blogg nu, har du ngn gång tröttnat & velat sluta blogga?

svar: Ja :(

* Din bästa tjej kompis?? Namn??

svar: Var det en fråga eller vad????????

* Kan jag få ditt mobil nummer??

svar: nej <33 :)




Mina planer för imorgon är att hänga me syrran på hennes ridläger & hjälpa henne lite granna.
Sen efter det ska jag till stallet & rida båda 2 ponnysarna ut i skogen.
På tisd är det hoppträning!!!!

Startar 1 klass på Lördag. Jag,pappa åker själva!!



Äntligen e älsklingen hemma igen. Åhhh saknat han såååååååååååå jädra mkt kan ja lova.
Inte hört av varann på 3 dagar typ...lite ovanligt när man hörs av typ 20 gånger på 1 dag.....



Är extra kul att blogga nu när jag har SÅ MÅNGA besökare varje dag.
Bara massa snälla frågor & kommentarer.
Visst nån sur pupps kan ju komma in ibland o så....men oftast e i snälla...& börjar föstå vem ja e & att ja inte e tyken & bitchig.
Ja e DIN kompis & alltid go & glad!!!
Elle...där ljög ja liiiiite...har ett jädra humör..så kan bli riktigt arg...fråga adam ;-)

Men ni e bäst...ba så ni vet d.

/ nellish





Kommentarer
Postat av: AlexD

<3

2010-06-27 @ 21:51:51
Postat av: miranda

asså läser din blogg varena dag.



du e e toppen teje vet du va nellie.// puss och kram från miranda<33

2010-06-27 @ 22:02:42
URL: http://karlssonmiranda.blogg.se/
Postat av: Emma Eriksson

Najsig blogg ^^

2010-06-27 @ 23:21:33
URL: http://emmae.devote.se
Postat av: lisa

2 Fråga

1 vad är det värsta som har hänt när du har ramlat av hästarna?

2 vart ligger det stallet du har hästarna nu? =)

2010-06-28 @ 12:47:50
URL: http://myphotobook.blogg.se/
Postat av: elin karlsson

aså jag bli sjik glad av detta

2011-02-08 @ 13:19:46
URL: http://elinkaarlsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0