OH MY GOOOOSH <333

Åhhh va JAG e lyyyyyckliiiiiiiiiiiig.
Vill typ gå ut på ett berg & skrika RAKT ut:
AAAADAAAAAAAM JAAAAAA ÄÄÄLSSKAAAR DIIIIIG; VIIII EEEEE BÄÄÄÄÄÄÄST........AAAAAAHHHHHH!!!
Så hör ni nåt typ i den stilen så ere ba ja;-)

Men...såhär vare igår:
Adam vart borta typ i Tyskland i 2 ar.
Så han kom te mig & vi hade as kul.
Sen körde mamma han te träningen & ja drog te stallet.
Sen hämta mamma & ja han & vi drig hem & käkapannkakor.
På dan ahde vi gjort en tårta....venne vaffö?? Men mamma & han hade typ slått vad om nåt om VM??..a typ nåt sånt;-)

Men hela dan & kvällen va heeeelt TOP CLASS!!



Sen sov Adam över....a nice <3333

Nu har bajby åkt hem & ja ska ringa Jenny.
Vi ska rida ut båda ponnysarna & Mirja.
Sen ska dom badas & tvättas & knoppas.

Ikväll blire pizza & film - me Jenny!!!

min dröm


DAGENS NELLIE:

kläder: korta jeans shorts & linne
humör: NÖJD <3
parfym: clean, warm cotton
skor: barfota
e med: Adam <333
vill: d du ;-)
ska: ringa Jenny
e: så galet in love in Adam <33
dagens läs detta: Taggad!!!
dagens detta skiter jag i: en sak igår på sms@



Baby let me love u down, theres som many ways to love u
I find u finally.....oh my goosh <3333

PLANEN FÖR IMON ÄR ATT GÅ NOLLA I ALLA KLASSER MED BÅDA 2.




MINA BRUDAR E BÄST!!!




DAGENS NELLI`S PLANER:

MSN: NEPP INGET MSN IDA

SMS: SVARAR PÅ DOM SOM MESSAR - KLART

MAT: PIZZA

DRICKA: RAMLÖSA

RINGA: JENNY

ÖNSKAN:LÄNGTAR TILL 29 SEPT 2016 adam <3 nellie




/ nellie larsson ;-)




 


Kommentarer
Postat av: mirris

asså ni e bäst tsm.

ni e så gjorda för varandra <33

2010-06-19 @ 08:37:28
URL: http://karlssonmiranda.blogg.se/
Postat av: Adam<3

asså bby vi har d bäst bby<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<333333kommer aldrig sluta älska dig nellie, vill gifta mig med dig<33<3<3<3<3333

2010-06-19 @ 17:54:40
Postat av: proppen

Aaww så söta ni e <333

2010-06-20 @ 17:48:00
Postat av: Theodormona

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-03-23 @ 19:05:16
URL: http://theodormona.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0