Skriver av mig lite nu...okey

Nu kommer ja skriva lite från hjärtat. Texten skrev ja igår kväll.

Varför måste tjejjer va svartsjuka o tävla me varan hela tiden :(
Slänga ivär taskiga komentarer o störa sig på nån el nåra??
Ja e INTE sån & då menar ja det.
Alla e ju olika & mina föräldrar e as noga me de att man ska va nice mot alla & inte va taskig mot NÅN.
Ja försöker så gott ja kan.
Tanken me bloggen o bdb e jue att man ska va schyssta mot varan o stötta varann..inte va taskig o så.
Igår hände de igen :(  2 tjejer som börjat skriva taskiga komentarer...så tråkigt & JAG HAR ETT HJÄRTA SOM ALLA ANDRA - JA BLIR LESSEN SÅKLART.
Jag har ALDRIG komenterat nåt taskigt på nåns blogg elle nåt annat.
Vaffö skule ja???
Ja har mina väner & dom e bäst. Dom andra som ja inte känner låter ja va....& dom är säkert underbara på sitt sätt endå <3
Igår anmälde ja komentarerna på bdb.
1 tjej hörde av sig & bad om ursäkt. Det är HELT okey.
Alla kan gö fel. Även jag. Men en ursäkt är HELT okey o gö alltid nån glad <333

Asså vem tror ni ja e??
En tjej som inte har nåt hjärta??
Jag har ett hjärta ja andas som alla andra.
Ja gråter & skratar...som alla andra.

Så ni 2 som skrev detta igår på min bdb. Ni gjorde mig lessen. Ja käner inte er.....så varför skriva dessa duma saker om mig???

/ Nellie


äkta vän

Igår va ja på samtal i skolan.

Mami va nöjd. Jäte mykke beröm från fröken. Bra kamrat, stort hjärta & vill att alla ska må bra <333

Så ingen tuff kaxig tjej, bara Nellie.

Btw så är KERSTIN värdens bästa fröken <333333




Nellie´s dag:

Ska iväg & hoppträna båda mina ponnysar hos Kristian idag.
Kom igen nu Agnes bli frisk nu, ja e ju typ ensam tjej i gruppen snart;-)
Bara coola ridkillar jue;-)
Bästa dan ever såklart.TISDAGAR.
Skolan va chill, spela brännboll o d va jue najs.
As gött väder idag, soooool,soooooool, soooooool

Dagens Nellie:

dagens kläder: jeansshorts & linne, converse
parfym: mammas clean
dagens sms: du e bäsht bby / adam
dagens svar: äskar dig
dagens önskan: men mår så bra..så allt e pefekt.
dagens hiss: att Adam & ja står emot världen ihop
dagens diss: till 2 tjejer som va elaka igår :(
dagens händelse: att avenuemodeller ringde igår....hihihi  :)




Min vecka som e kvar:

idag: träning med båda 2
onsd: adam med hem från skolan, mywsa såklart. rida
torsd: båda 2 vila, men fixxa stallet
fred: adam me hem från skolan & sova över, rida & fixa fö tävlingen
lörd: tävla
sönd: tävla

Galet skön vecka asåå.......älskar dig adamish <33

me

Personer som står mig nära just nu & vaffö!!!!!!

Papi: För han e min papi i alla lägen. Stöttar mej jämt va de än e. Alltid me på tävlingar & finns altid där fö mej. Pratar mykke ma papi just nu om allt. Igår när ja va lessen då 2 tjejer dummat sig...så fanns han där & kramade mig.

Josè Antonio Berntsson Gonzalèz - mi papi

mi papi



Mami: Även fast vi tjafsar ibland o så är du värdens bästa mami.

Stöttar mej alltid & säger alltid att du älskar mej mesht.

Du litar på mej & är stolt över mej <33

Josephine Berntsson






Adam: Du är min bästa vän & min boyfriend. Du platsar så bra me mig & min familj. Mami o papi loves u & vi har alltid kul ihop.
Du lyssnar always på mig o stöttar när ja e down.
Vi busar & skrattar o har GALET KUL IHOP JÄMT.
Kan inte tänka mig en da utan dig <33333

Adam Larsson <3

 min <3



Doris: För att du e en sån kompis & syster. Alltid busig & du e bara bäst

Doris Bulling






Tilde: För vi hade så kul sist på discot. Vi e grymt lika & diggar samma saker. Du är verkligen som en syster <33

Matilde Opsahl





Kristian: För han e en sån grym tränare. Är alltid lugn & tror på mig o mina ponnys. Föklarar på ett bra sätt. ALLTID kul att träna fö han.
Litar på han när han säjjer att ja kan, men ibland inte tror på mej själv.

Kristian Bengtsson


    G R Y M !!!

Dessa personer har vart VIKTIGA för mig denna vekkan på ett elle annat sätt, ni är VIKTIGA fö mej, Nellie <33


SAKER SOM NELLIE VILL HA....YAMMIIII..YAMMIII!!!





JAJA, SÄG VA NI VILL. MEN RÖDA STIGBYGLAR  & SPORRARTILL MIN SADEL ÄR SÅ NELLIE STIL!!!!!!

DENNA RANDIGA KINGSLAND TRÖJJA ATT TÄVLA I ISTÄLLET FÖR KAVAJEN NÄR DET BLIR FÖ VARMT - ÅÅÅÅHHH <3



E DET NELLIE STIL ELLER E DET NELLIE STIL??
SAMMA VÄST JA HAR FAST SVART & DEN FINA TRÖJJAN



Typ ALLA dom här jeansen...så galet snygga, i love jeans <33

VIIILLL HAAAAAAA !!!!!!!!!

Nellie tycker:

Jag älskar slitna jeans, it is the shit!!!

 visst e dom nice?? Ja älskar dom!!

Denna stilen på killar ÄGER !!!



Hemma hos Nellie Nu :



Aaaaww våra katter har fått små kattungar hemma nu.
Dom e såå galet söwta va...nåra e långhåriga.
Man typ pussar ihjäl dom.

Men ska byta om nu & käka o dra te stallet.
Hästarna ska borstas, d ska mockas & sen lastas...sen IVÄÄÄG :)

Så..tjejer,killar...fan va schyssta mot varann nu.  :)    :)
Ja  hade inte sovit gott på natten om ja vart så elak som ni va mot mig igår .

 <3

* älskl...tack fö du e den du e & att du vet vem jag e <33333





/ Nellish




Kommentarer
Postat av: helena martinsson

fint skrivet och håller helt klart med dig! :)

2010-06-01 @ 16:21:57
URL: http://martinssson.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Jag heter Julia och är född 99. Jag tycker d e synd att dom e så taskiga mot dig! Du verkar vara en tjej med stort hjärta och som alltid ställer upp. Även om ja inte har träffat dig märker man d... :)

2010-06-01 @ 18:28:59
Postat av: Felicia Aldebjer =)

Hej ! =) Jag VET att dem tjejerna e avensjuka på dig ... Nellie du e så gullig så varför skulle man säga så annar ?



Kram Felicia =)<3

2010-06-01 @ 18:47:20
Postat av: Anonym

Är inte Alex med?:O

2010-06-02 @ 19:38:57
Postat av: Oline

jättefint skrivet :) ja håller klart mä dejj för ja ä typ sån fast nu efter detta så ska ja nt prata skit lr vara taskig mot ngn på tävlingar, men ja har fått flytta mejj från massa folk som nt ens åller koll på omgivningen så ja blir skit arg om ja typ har bråttom x)) <3

2010-07-30 @ 18:44:40
URL: http://baratavlingsponny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0