Resultat!!!

Heeej på er!!
Nu e ja här igen, Nellie Berntsson.
Okey....min fredag va mysig som f*n!!
Jenny kom till stallet & vi red ut ponnysarna.
Sen tvätta vi dom & Jenny knoppa båda 2 fint!! Tack<3
Efter stallet va klart drog vi & käka pizza...nam nam.
Hemma balla vi ut TOTALT o hade typ vattenkrig me glas;-)
Hahahaha...skratta så ja tjöt.   :)
Kolla på sommaren me Göran me...se somna vi!!

Upp tidit, Jenny fösökte väcka mig..med d gick sådär typ:/.
Men sen drog vi te stallet & sen tävlingen i ASKIM.

Hoppade REG Lc & Mountain horse cup LB med båda 2!!


dröm


Okey.....såhär gick d!! Kan ju säga att det va GEVALIAS helg denna gången;-)

LC:

Thonna: Började bra....nolla i grunden..men så börja hon dumma sig & titta på en jädra vattenmatta som låg vid ett hinder & ja fick stopp & stopp  :(

Gevalia: Va kan ja säga?? Gick bättre än BÄÄÄST! Hon va helt underbar, sög tag ialla hinder. Kamma hem en 3:e placering!!!! DUKTIGA PONNY!!!!

 3:a

Man fick gå in utan häst på prisutdelningen!!

 

Sen LB:n mountainhorse med stilbedömning!!!

 

Thonna: Ja samma sak i denna klassen, fick ett stopp in i kombinationen, men la volt & kom över.

Sen börja hon stirra på alla människor eller nåt som stod i en vattengrav typ....stopp :(

INTE HENNES HELG.

Gevalia: Gick BÄTTRE än BÄST IGEN. Då ja & gevalia..inte haft så bra andra rundor...va en nolla d ja ville ha!!
Men...tog hem en 3:e placering in LB:N oxå  :)

Sen som grädden på moset hade ja bra stilpoäng med. 46,5 poäng....som gav mig en 5:e plats i mountain horse!!!

DUKTIGA PONNY !!!!!




Prisutdelning i LB:n






Mamma grät & va så glad fö min skull!!

Har lixom inte trott på mig själv & gevalia att kunna ge allt i 2 klasser.
Men fasiken...vi plocka hem 2 placeringar & BRA stilpoäng!

Till Gevalia, min fina Gevalia:


Gevalia...ja gråter när ja skriver detta nu.
Du är min dröm ponny....kommer alltid va.
Vi har ett mål kvar du o ja.... för exakt 1 år sen..hoppa ja min första tävling me dig.
Du ba galoppera runt..o ja höll fast mig.
Vi hoppa LD.....nu ett år senare...flyger vi över REG LB klasser du & jag älskling.

Nu jädrar.....når vi våra drömmar...att NOLLA en LA du & jag, inte nu...men när båda e redo.
Gevalia jag älskar dig.
Min dröm e att min lilla syster ska få dig & du ska ge henne dessa tårar....som ja nu har på min kind av lykka!!

Här kommer mina rundor med min dröm:

 






 Thonna

 Thonna


/ Nellish, som e lycklig....men endå lessen för en sak.

Kommentarer
Postat av: nellannnnnnn

gumman så sjukt glad för din skull...pussa brudarna från mig :D

2010-06-19 @ 21:14:45
Postat av: Felicia "syster"

Grattis till en toppen bra placering gumman !

Vad glad och stolt jag blir som "storasyster" :D

PUSS söta unge!<3

2010-06-19 @ 21:32:38
Postat av: proppen<333333

Aaww va grym du e<3333333333

2010-06-20 @ 17:44:04
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Skiiit bra Duktigt gjort vi är så stolta!!

2010-06-20 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0