Nu...snart..

Nu snart är d dags...SKOLAVSLUTNING!!!!

Kommer ihåg denna dagen exakt förra året!!

Förra året..va jag SÅÅÅÅ kär i Gurra Jarlesjö.
Ha,ha,ha,ha....
Ja hade skickat ett sms till han.....& ja va TOKIG i han...vi blev ihop typ då & va ihop i 5 månader.
Så hade ja klänning på mig från ROXY & vita leggings.


Nu denna avslutningen är jag ihop med Adam sen över ett halvår.
INGEN klänning.....men jädrans LYCKLIG denna avslutningen med;-)

Detta kortet är taget avslutningen 2009.

2009

2009

Hahahaha hur ser JAG uuut???

Lägger ut kort senare eller imon på hur ja ser ut idag.
Men dessa korten är från idag, 1 år senare.



Bye Bye Bye..

/ NELLIE BERNTSSON,KLART

 




Kommentarer
Postat av: Ella<333

DU såg grym ut 2009 också<3

2010-06-15 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0