Nu är helgen RIKTIGT nära <33 :)

Åhhhhh nu e helgen nära asså. GÖTT !!!!
Kommer ha en super helg - as fint väder, adam, tävling & massa kul såklart!!!
Ida va vi på nån utflykt me klassen runt tjörn...hmm....jaja.
Ida blire rida Gevalia, skrittar ut en stund sen joggar ja henne lite i paddocken. Thonna ska vila.
Fast kanske kan fråga mami om hon vill ta me thonna i grimskaft på promenad :)

AAW

GJORT EN MASSA LISTOR med bilder PÅ DATAN SOM JA NU LÄGGER UT SÅ ALLA NI KAN FÅ LÄRA KÄNNA MIG BÄTTRE:


Kläder som jag helst har på mig:





Slitna jeans, jeans, jeans ,jeans e klart SNYGGAST & det som jag alltid har på mig.



Är d varmt blir d jeans shorts klart!!!


 Converse..kan typ inte ha nåra andra skor!!!
Synd att man inte kunnat rida i dom med ;-)


Randiga tröjjor är nice & ja triva bra i d. Annars typ bara vanligt linne. Min stil!!


KLÄDER SOM NELLIE INTE TAR PÅ SIG:



Jogging byxor. D har ja i gympan & på kvällen hemma !!

Blus...hah SÅ inte JAG !!!

No No No...


3 bilder som ja kollar ofta på & har starka minnen till!!!




Min 1:a Nollrunda i Reg Lb & placera mig 6:a.
Ni som inte rider fattar inte att det är detta man tränar & kämpar för. NOLLRUNDOR...min 1:a i Billdal.Jag grät den dan!!



Ja & en person till vet varför.........<3..........




För att bilden visar hur bra ja mår <3



5 Snyggaste  killarna ever enligt Nellie


1. Adam Larsson


2.  Adam Larsson


3.  Adam Larsson


4.  Adam Larsson


5.  Victor Piepenburg



5 Saker Nellie hatar:

- skitsnack

- skitsnack

- soppa

- skitsnack

- när adam kittlar mig ;-)


5 saker ni inte visste om mig:

- Ja e jätta mörkrädd

- Vet att en tjej ja umgås med snackar skit om mig :(

- Att Adam e den som vet mest om mig
- Sätter OFTA för stor press på mig själv när ja tävlar
- Hatar folk som ljuger

 lalalalala


5 saker ja INTE klarar mig utan:

- familjen

- ponnysarna & ridningen

- Adam

- godis

- kärlek

mums

3 saker ja e DÅLIG på:

-
Att lugna ner mig på tävlingar
- Ja har ett sånt jädra humör.....
- Att tro på mig själv


3 saker ja e BRA på:

- Rida för att va i min ålder
- Äta godis
- Lösa problem bland vänner <3




3 saker ja säger aldeles fö ofta:

- D du
- men palla
- 1 2 3 4 5 6 7

En låt som ja INTE ORKAR HÖRA PÅ MER & en som ja inte kan få NOG av:



 :(

  <333


 

Im over here....why can`t you see me?   :(


Dagens Nellie:

kläder: grått linne me spets & vita jeans
parfym: clean
humör: nja..sådär
dagens sms: bajs
dagens svar: kiss
dagens läs detta: ja e smartare än dig ;-)
dagens hiss: helg snart
dagens diss: en sak :(

Älskar dig gumman.Släpper dig aldrig.




5 Bloggar ja läser varje dag & varför:

http://rsskvaller.blogg.se/

venne varför...men man bara kan inte sluta läsa skiten;-)


http://schalalaaolsson.blogg.se/

För att hon inte BARA skriver häst, häst ,häst utan blandar. UPPDATERAR ofta.....så de blir kul att läsa.
Ha inte blogg om ni inte orkar uppdatera...TRÖK

http://bellablondiiiiiee.blogg.se/

Läst den länge nu..så kan lixom inte sluta.
Bra tjej & bra blogg

http://sjobarn.blogg.se/

Kollar va mami skriver & va som kommit in & så.

http://kenzas.se/

Snyggare tjej finns ju inte på jorden. WOW


Nu är 3 av 7 kattungar döpta elle fått namn;-)

Asså man måste lära känna dom liite innan alla får, men 3 e klara redan.

Den söötaste, en as fin ljus brun typ, heter ADAM !!!

Hahhaha va annars ;-)

Sen har vi en tjockis som typ slår ner dom andra för att få den bästa tutten att käka på;-)

Han får hete Teodor, som den tjocke ekorren i alvin o gänget;-)

Sen har Adam döpt en som e as cool till Schteekarn!!

Så Adam, Teodor & Schteekarn!!




Men....nu har ni & läsa....eller???

Ska käka....bloggar later on.

/ nelson


Kommentarer
Postat av: AlexD

döp en till ABEL också xDD

2010-06-03 @ 16:30:19
Postat av: Fanny<3

heej nellie:D<3



jag undrar om vi kan vara med varandra ngn dag :D<33



puss från Fanny :D<33

2010-06-04 @ 07:25:47
URL: http://fannyphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0