Midsommar!!!!!

hur mke gillar du mig från 1-10 ?
och vet du vad jag heter ?
hur många äkta förhållanden har du haft ?
vem har du kännt mest kärlek hos dom alla du vart ihop med ?
vem har du som förebild av 99:orna på bdb som du har ?
hur många har du varit ihop med ?
vilken ålder känner du dig som ?



svar:

1. Då jag inte känner dig direkt, utan bara från bdb så är det svårt att säga. Vänskap är inget man sätter på en skala från 1 - 10. Inte jag iallafall.
Men du verkar otroligt snäll gmn <33


2. Japp, Nicole

3. 2

4. Adam

5. Mina förebilder är inte födda 99. Det är dom tjejerna som jag bloggat om i inlägget tidigare.

6. 2

7. Då jag har mest äldre kompisar som går i 6.an & 7:an så blir det mest att man känner sig äldre. Inom ridsporten där ja e tävlingsmäsigt e de bara äldre tjejer oxå, så d blir att man umgås me äldre. Sen är det ETT ansvar att ha 2 egna ponnys & det gör att man mognar. Ja har alltid vart lugn & mogen för min ålder. Lika väl som att ja umgås me Jenny & Olivia som går i 7:an..dom umgås ja gärna med. Men umgås inte me nåra i min klass :( Tyvärr.
Men känner mig inte som 10...inte ett dugg;-)



HEJ PÅ ER & GOMORRON!! MIDSOMMAR IDAG.

Men ska till stallet & rida båda ponnysarna endå klart!

Ska käka nu, bloggar mer om en stund.


/ Nellish 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0