Massa svar på era frågor.....

Ramlat in massa frågor på kommentarer & på bdb.
Samlar ALLA svar här:

* För 1 minut sen va du min, va har hänt gmn??
svar: inget bara grymme text ;-)

* Hej, ska du byta till C ponny snart??
svar: Oh nej...rider B ponny LÄNGE. Thonna e maxad, så hon håller ett tag ;-)

* Hej Nellie, e han utan mössa adam??
svar: Nej...han med mössa!!

* Hej....kan vi träffas i sommar??
svar: Felicia S ....JAAAA gmn <33

* Nej Nellie ja menar den bruna sadeln.
svar: den är Evelina Lindhs inte min.

* Haru fått röda Tretrorn nu??
svar: Nästa vecka kommer dom!!

* Hur gammal är du??
svar: 2 år ;-)

* Vart har du köpt jeansen på bilderna??
svar: på Masoh

* Ska du hoppa i Uddevalla junihoppet??
svar: nepp.....ska hoppas askim helgen efter. Men ska dit & kolla!!

* Nellie va ska du ha på avslutningen???
svar: nakenfis ;-)...hahahaha

* E du & nellan inte vänner mer?? SVARA
svar: okey svarar....jo men e inte så ofta.

* Vem har du roligast med??
svar: Adam, alex & tilde.

* Tycker du att du e bra på att rida??
svar: Ehm...har fått denna fråga innan??.....svårt att svara på??
Ibland, ibland inte,....men är ju inte så gammal!!!!

* Hej. Vet du nån hemlis om nån....??
svar: ja

* Litar du på dina vänner??? ba undra??
svar: litar bara på adam till 100%

Nu tror ja att jag fått med alla svar....eller alla frågor menar jag;-)





FINA KORT SOM JA FICK NU FRÅN SOFIA J...TACK SÖTISH!!

ISA...DET DU SKREV PÅ MSN..VA GALET SNÄLLT & JAG TOG TILL MIG DET.
KUL VI KOMMER FÅ I SOMMAR MED PONNYSARNA, DU,JAG & AGNES!!!
MASSA BUS & KUL.....LÄNGTAR!!!
KUL NÄR DU STÅR HOS KRISTIAN NU...NÄRA MIG.



KOLLA----DENNA PONNYN KAN HOPPA!!!!!!!!!!!!


/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: nellie k

vi får la ta o va lite oftare då ;-) <33

2010-06-11 @ 15:19:26
URL: http://nelliesfoton.blogg.se/
Postat av: Fanny<3

hejsan nellie:D



jag undrar hur många läsare har du haft som mest på din blogg??:D



puss & kram /Fanny

2010-06-12 @ 10:37:07
URL: http://fannyphotography.blogg.se/
Postat av: carro

hallå nellie det är grymt att du har hästarna så nära mig nu , jag kan ju fota dig nån gång om du vill :)

2010-06-12 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0