Just me...ingen annan

Jag har har drömt, det har jag. Om en person....okey DÅ är han drömprinsen i mitt liv. Trodde jag ALDRIG.
Men tror man på gamla saker, som ja gör så tror man på d här......
Nu vet jag att du e min prins i allafall.
Du har behandlat mig som en prinsessa sen dag 1.



Planen för ida e att hjälpa mammi att jobba i butiken litegrann.
Hon fråga...så man får la hjälpa till;-)
Sen blire stallet, men INTE rida.
Ida är det vilodag, men dom ska badas båda 2.
SMUTSGRISAR!!!!!



Dagens Nellie B:

kläder: hmm..inte bestämt
parfym: clean, simply soap
tankar: på min dröm
vill: massor av saker såklart
skor: converse...va annars??

Erkänn mina röda tretorn e as snygga? Min tränare sa: 
- dom e RIKTIGT kaxiga!!!
Kan bara hålla me, so me styleee!!



Asså e så roligt på bdb. Då lägger dom upp en bild som heter typ: minns du??
Då är det exakt den bilden du la upp för 1 år sen.
Liiite kul att veta hur man tänkte för 1 år sen.
Exakt IDAG fast för 1 år sen.
Vill ni se min bild, som ja la ut den 26..fast fö 1 år sen??



Det va denna bilden på denna killen.
Gustav Jarlesjö. Han va min kille då & vi var & spela minigolf. Minnen.......

Nu kommer filmerna på Thonnis:







/ Nellish

Kommentarer
Postat av: rebecca

Gör min en tjänst och hjälp mig att vinna veckans blogg, rösta på mig (nummer 5) http://borasryttaren.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-finalister.html

Tack i förhand!

2010-06-26 @ 09:28:41
URL: http://minriddagbok.blogg.se/
Postat av: Ingrid Pettersson

Hej grymt att det funkade för dej med dina sju blommor gjorde faktist samma sak och det funkade faktist för mej oxå så nu vet man vem drömmprinsen är...;-D

2010-06-26 @ 12:27:10
Postat av: Johanna

Rider du med snodd och Kimberwick(jaktstång) ? :) Fin ponny du har!

2010-06-26 @ 13:20:18
URL: http://johannazachrissons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0