Heelluuuuw, frågor & svar....

Sååå nu har ja vaknat upp lite mer!!
Käkat..så blitt lite piggare!!

Nellie just NU:

msn: typ 47 inne
sms: klart..älskling
tänker på: papi
vill: att d ska bli onsdag
luktar: clean parfymen: fresh shower
på fötterna: vita converse
skrev senast på mitt sms: massa bilder från igår jue <33

 

Ida ska ja lägga mej as tidit....kan man gö nä de e så dålit väder - eller??

Heeeelt slut i kroppen.

Laddar för Askim nu 19 april. Hoppar 2 klasser REG LC,LB stilhoppning.

Hatar stil...trökigt....vill satsa & rida snabbt!!!

fin

NELLI`S VECKA:

Mån: ska iväg me papi
Tisd: Spela brännboll i skolan på kvällen
Onsd: Va med ÄLSKLING & rida
Torsd: RIDA
Fred: RIDA
Lörd: SOFT
Sönd: SOFT




Men Alex....låtarna va grymma & texterna till va TOP CLASS!!!
Riktigt Nellie style!!

Okeys....nåra frågor ramlat in under helgen:


*Nellie, du e as cool..kan vi va nån helg? / Annie

svar: ofta e mina helger typ fulla. Tävling elle nåt annat. Men klart kan vi la träffas nån gång <33

* Har du sålt den andra sadeln som du hade på gevalia??

svar: vikken menar du?? Om d e den ja provred i tillhörde den Evelina Lindh, så inte min.

* E du o Adam ofta??

svar: Minst nån gång i veckan & varannan helg. <33

* Hej Nellie. Ja e född 97. Läser din blogg. Tycker du e snäll & mogen. Ville ba du skulle veta d. kram Linda

svar: Mer såna här tjejer på jorden.

* Stör sig många på dig??

svar: ??????? men palla bry mig.

* Hur länge har du tänkt & va ihop me adam?? SVARA

svar: Tills han dumpar mig ;-) hihihi





/ nellie, klart


Kommentarer
Postat av: Annie

jag menar den bruna sadeln<3

2010-06-08 @ 13:11:24
Postat av: AlexD

vilka låtar ? :D

messa vilka de var elle nåt .. XDa

2010-06-09 @ 19:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0