Utveckling

Tycker verkligen att ja & gevalia älskling har utvecklats ihop.


Hoppträning i höstas. Ser att ja inte orkar hålla henne o faller fram i landningen...






Nu är det bättre, Gevalia lydigare & jag säkrare. Vågar rida på henne, istället för att bara hålla tillbaka henne.
Roligare ridning - helt klart.





 

Även Thonnis kämpar jag på med. Hon har fan inte vart enkel. Hon har testat mig I ALLA LÄGEN. Så kom nu inte me nåra expert råd.....hur hon har gått me Jenny hit o dit.

Hon har testat mig. That`s it.

Hon märker att ja inte orkar hålla henne när hon börjar dumma sig.

Hon är som ett ljus på träningarna hos Kristian, hoppar hus & allt.

Sen på tävling får hon för sig.....@@@@

Men det har gått åt rätt väg!!

1:a hoppträningen med Thonnis....






 







hahaha..sen denna e underbar. Gevalia bara tog bettet & drog med mig..aa älskar att busa i snön.

men hon kan va lydig & snäll med såklart....





NI ÄR MITT LIV, ANDAS INTE UTAN ER 2.....
JAG FINNS FÖR ER...NI ÄR DÄR FÖR MIG
NÄR VI 2 BLIR 1

/ NELLISH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0