Skärhamn ida då!!

Hallååå!!!!

Har saknat er. Idag ska jag vara med Jenny vi ska vara i skärhamn. Det kommer vara en riktigt najs dag.

Sen går vi och badar även om det regnar klart:-)

 

Startlistorna är ute för varberg.Startar som nummer 2 och näst sist av 31 starter:-)

Jenny och jag kommer att tagga till varberg som fan

Mina under bara ponnisar kommer vara riktigt fräscha till varberg.




Dagens Nellie:

kläder: se bilden...



humör: heelt okey....
parfym: clean
väntar på: jenny penny bus
vill: må bra, riktigt bra
vet: vem semesterbloggaren e......så uppnebart.



Tar me mig kameran ida när ja & jenny gör skärhamn!!

SER MAN NÅRA KUL HÄR IDAG DÅ?????




JAG ÄLSKAR MIN THONNIS !!




/ nellish, just me


Kommentarer
Postat av: Wwwwoooooorrrrffffarrr

Vvvvviiii sssaakkknnaaar ddddeejj åååssssså

Wwwwoooooorrrrffffarrr o Mmmmmooooommmmoooo

2010-07-19 @ 16:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0