Nellie is back!!!!

Okey...Nellie is back!!!

Nellie`s List.....ÄSLKAR:

- mina 2 underbara ponnys, som hoppar som gudar<33

- sommaren & att vara ledig

- en speciell person......oh lala

- varberg snart.....tagga tagga tagga tagga tagga @@

- alla grymt snygga höstkläder som är på väg in.....

- mina röda tretorn

- animon kavaj....röd.....mmm nice

- lazee, do it !!!!!!  G R Y M

 - FALSTERBO 2010


NELLIE`s NOT LIKE:

- att det är för varmt för ponnysarna

- att falsterbo blev bara 1 dag :(

- vissa speciella `vänner`som e falskare än falskast!!
som bara hör av dig/er när ni läst nåt på bloggen.....& sen ba...HEEEJ nellie, saknar dig.
Funkar INTE så....INTE  för mig.

- till en person på bdb ;-)......som inte accar mig;-) hahaha

- att ja vill dra & bada NUUUUUUUUU



& nu svar på lite kommentarer från er underbara....



Postat av:

Du är så jäkla parfekt och 7kt fin du och adam värkar vara som gjorda för varandra ni är värkligen sööta tsm önskar er all lycka att de håller för er 2 och ett stort lycka till med dina super fina ponnysar<3

svar: tack söta snälla underbara du...synd att du inte lämna namn :(
venne vem du är????

Postat av: jag :)

nejj!? :o

gud, äru 10 :o
du ser ju mer ut som tyyp 15 ;) du är as fin !!

svar: Aaaaaaw tack......DU ÄR FIN

Postat av: jennie

vad köpte du på falsterbo? :)

2010-07-11 @ 11:28:33
URL:


svar: Läs inlägget nedanför!!!!! <33



Postat av: fanny (A) <3

hejsan nellie ;) jag undrar när du känner att du har uppnått allt som du vill med din ponnys, kommer du då ha kvar dem när du kanske köper en ny eller ska du sälja dem ? undrar bara ;) <3
kram<3



svar: Hej Fanny!!

Okey...min amål med mina ponny har jag uppnått när Gevalia har fått bra resultat i LA......ja ha 3 nollor i LA med henne.
Med Thonna vill jag gå hela vägen till SM.
Då är mina mål uppnådda me dom 2 jag har idag.
Nej....blir ingen B ponny....sen. Då kör vi på C ponny ;-)
Ingen ska säljas.....
Hoppas du är nöjd med svaret gmn !!!!


Hej...ja träffa dig på falsterbo...såg näru prova GPA.
Såg du Jacob?? Visst e han fin??

svar: hahaha...aa ja prova den ja.
Japp...såg Jacob.....fin...??..mm....kan man säga;-)






Va inne på : www.esphoto.se & kolla på deras bilder. Bättre fotograf får man ju leta efter.......








Kan ju INTE annat än att säga att jag har 2 galet fina ponnys asså!!
Eller huuuuuuuur????


/ nellish




Kommentarer
Postat av: Matilda

Dina ponnisar e helt 7kt fina precis som du ;)<3

Lycka till med hästarna och dina mål:)

2010-07-11 @ 22:02:34
Postat av: fanny (A) <3

tack för svaret gmn <3 undrade bara ;)

2010-07-11 @ 22:55:48
URL: http://fannylindqvistt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha är de jacob som är "jag :)" ? :)

2010-07-11 @ 23:05:18
Postat av: Julia

hej igen!



vad heter du på bdb du behöver inte svara men vill vara vän med dej(:<3



/Julia

2010-08-10 @ 19:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0